שרדונה, אח וגקוזי.... צימר זוגי לחורף בדרך הכי רומנטית שאפשר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-12-2016
שרדונה, אח וגקוזי.... צימר זוגי לחורף בדרך הכי רומנטית שאפשר

אמנם עד הוולנטיינז דיי (יום האהבה הלועזי) יש עוד קצת זמן, אבל למה שתחכו עד אז אם אפשר לנצל את המחירים הנמוכים ומזג האוויר הסגרירי למשהו מתוק ורומנטי כבר עכשיו? כל צימר זוגי באשר הוא נועד לחופשה בלעדית בה בני הזוג יכולים לקבל "ספייס" מתאים וראוי מהסביבה החיצונית שיתאים לנופש כראות עיניכם. כאן אפשר לבלות בבריכה מחוממת ומקורה או בסאונה חמימה ולאחר מכן לבלות את שארית היום מול סרט טוב עם קצת יין וגיחות תכופות לג'קוזי הזוגי. המחירים צונחים כבר עכשיו בשל תחילת העונה הקרה ותוכלו להרוויח צימר זוגי טוב במחיר ממוצע של 600 ₪ - תלוי מהי מידת היוקרה והרמה שאתם מחפשים.


היתרונות של החופשה הרומנטית בצימר


צימרים לזוגות הם צורת נופש וותיקה ואהובה במיוחד, שהיתרון המרכזי בה הוא היכולת לנפוש ללא שום תלות בגורם אחר. כאן למעשה אפשר להגיד בזהירות שאתם אדון לעצמכם – אין שעות קבלה או הגבלה על זמני הארוחות ואת כל מבוקשכם יכולים לספק בעלי הצימר בהתראה של דקות בלבד. אלו מכם המחפשים צימרים מבודדיםבהם כל המתקנים לרשותכם בלבד, יתבקשו לשלם מעט יותר על החוויה המפוארת, שכן כאן ניצבים עבורכם בריכת שחייה פרטית מחוממת ומקורה לחורף וג'קוזי ספא גדול וחלומי – נוסף על תכולת הצימר עצמו. הקמין הניצב למען הזוגות בחלק ממתחמי האירוח מהווה בעצם את סמל הסטטוס המרכזי של רמת ההשקעה והאירוח בסוויטה. ככל שהקמין גדול יותר, מקצועי יותר וכמובן אינו חשמלי (קמין עצים או נפט) – כך תוכלו לדעת שהמקום משקיע בכם וברומנטיקה שלכם הרבה יותר...

אם הפאר והריגושים המודרניים מדברים אליכם פחות, תמיד תוכלו להזמין את עצמכם לדייט פסטורלי בבקתת עץ חמימה ויפה מול נופי הצפון הירוקים או כמובן המושלגים. כאן במרבית המקרים לא תפגשו את הקמין הנחשק, אבל ג'קוזי ושלל פינוקים טובים לא יחסרו לכם.

 

צימר זוגי לחופשה רומנטית


קצר ולעניין – המלצה על צימר זוגישתעניין אתכם


והנה המלצה רומנטית לזוגות מביניכם שמחפשים צימר זוגיוטרם מצאו את המקום הטוב ביותר. זה הזמן להכיר ביניכם ובין דורנס – סוויטת יוקרה פרטית וחדשה, בעלת עיצוב מפתיע ורומנטי במיוחד, עם תודעת שירות מן הגבוהות ביותר שידעו מתחמי צימרים לזוגותמעולם. כאן בסוויטת דורנסתוכלו לבלות בסביבה רגועה ואינטימית הגובלת במטע אבוקדו שקט וריחני. בתוך הסוויטה שני מסכי טלוויזיה כדי שחלילה לא תתאמצו להתיישב בזווית לא נוחה מול הסרט או הסדרה שאתם בדיוק משלימים, מטבחון מעוצב ומאובזר היטב עם מכונת אספרסו כמובן, ג'קוזי גדול ואיכותי שאפשר לקחת אליו גם את בקבוק היין המשובח שיונח עבורכם כאן ופשוט לחגוג את הרגע וגולת הכותרת – קיר "שמיים" מעל המיטה שנראה בדיוק כמו הדבר האמיתי. בחוץ, איך לא, בריכת שחייה מרוצפת פסיפס ומרהיבה למדי, בעיקר בזכות במת השיזוף שנמצאת בתוך המים ואפשר בכיף להתיישב עליה בנוחות. הבריכה מחוממת ומקורה היטב בחורף ואת העיצוב האופנתי שלה הביאה לכאן המשפחה בעלת הצימר הישר ממקסיקו החלומית. ואכן, כל פריט ברחבי הסוויטה המושקעת חלומי ומהנה לכל זוג.


אתם מוזמנים להציץ במבחר העצום שבאתר ולבחור לכם צימר זוגי ורומנטי במיוחד לחורף, שיוציא אתכם מהקור והפקקים הישר למקום שבו החמימות והאהבה הם ללא ספק, מרכז החיים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים