צימר בוטיק – החוויה שעוד תשנה את פני התיירות בישראל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-06-2017
צימר בוטיק – החוויה שעוד תשנה את פני התיירות בישראל

שאלת המיליון שאנחנו (ואתם) שואלים כבר די הרבה זמן היא זו: מה עדיף? צימר יוקרתי או עממי וזול? לכל אחד מהקטבים היתרונות שלו: זה עם הבריכה הפרטית והיחס הנשיאותי הנחשק לעומת זה עם המחיר הסמלי והתחושה הנוסטלגית. אבל מה אם היינו אומרים לכם, שיש דרך מעניינת לשלב בין שני הסוגים האלה וליצור מהם סוג של עולם חופשות חדש ונפלא? זה הזמן להכיר את צימר בוטיק.


לא רעיון חדש, אבל בהחלט חדשני


הרעיון בכלל לא חדש למען האמת ואם להיות כנים עד הסוף, צימר בוטיק או מלון בוטיק כמו שאנו מכירים אותו במובן המפואר יותר, כבר נמצא סביבנו לפחות עשור שלם ומציע את הטוב משני העולמות: גם את המיקום הטבעי והשקט, זה שמציע בעיקר נחת רוח ובריזה נעימה, מידי פעם צליל שחייה בבריכה הסמוכה ושמש חמימה לנמנם איתה את הצהריים. אך גם במקביל זה שמציע עיצוב חסר תקדים מבחינת האיכות והיופי, אירוח של מלון יוקרה של ממש וארוחות... דליקטס אמיתי!


היכן ניתן למצוא צימר בוטיק איכותי וטוב?


צימר בוטיק


אחד המקומות הידועים בהם ניתן למצוא את חוויית הבוטיק הוא ראש פינה. על כל עשרות מתחמי המושבה האהובים, כרבע מהם צימרים בראש פינה המוגדרים כבוטיק: משלבים גם וגם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

נכון לעכשיו, אין באזור הצפון (לדעתנו גם לא באזורים אחרים בארץ) צימר בוטיק הכולל אך ורק מתחם נופש פרטי לזוג או למשפחה. היות ומשפחת הבוטיק קרובה במהותה למלונות האקסקלוסיביים ביותר, היא מציעה בין 4 ועד 30 חדרים ומוצעת גם לזוגות וגם למשפחות. מתחמי הבוטיק היפים ביותר שפגשנו, שוכנים דווקא באזור הגליל העליון ומעטים גם במערבי. בכל אחד ממקומות אלו מוצע לאורחים שירות מהוקצע ומתחשב, עיצוב ורמה אלגנטיים במיוחד ונוף מדהים, שכן כל מתחמי הבוטיק הנפלאים הללו ניצבים על צלע הר, מנקודת התצפית הטובה ביותר באזור. עדיין לא התבררה סופית הסיבה לכך אולם אנו מניחים שהיות ומקורה של החוויה בכלל בפרברי אירופה, שם האירוח העשיר והמגוון הזה ניצב במקומות פתוחים ופראיים, גם כאן ניסו "להתכתב" עם החוויה ולהציב את המתחם בהתאמה מול נוף פתוח וכמעט חסר גבולות.


אמנם מתחמי צימרים בראש פינה ובאופן כללי אזור הגליל העליון נחשבים למובילים בגזרת הבוטיק נכון לעכשיו, אבל אנחנו עוד לא יודעים לצפות את ההתרחבות של עולם הבוטיק גם לאזורי נופש מוכרים אחרים. ההימור שלנו: צימרים בגליל התחתון שהולכים ומתמעטים בתקופה האחרונה עוד ישובו ו"יעלו על הגל" ויצטרפו למהלך. לעומתם אזור רמת הגולן ישאר כרגיל, האחרון להשתכלל. דווקא מספר צימרים בעין יעקב – המושב המפורסם מהגליל המערבי שצבר לעצמו שם כאזור היוקרתי המושלם, יכולים להפוך בקלות למתחמי צימר בוטיק אם רק יבצעו מספר שינויים קלים.


הרעיון הוא בסופו של דבר הענקת חופשה שדומה במהותה: אותו אדם מקבל את פניכם, מארח אתכם וגובה מכם את התשלום, יש כאן בריכה איכותית, ריהוט ברמה גבוהה ותפנוקים מכל הבא ליד, אך עם מעט חזרה "אחורה" לתקופות תמימות ומתוקות יותר, מיקום פסטורלי בקצה המושב ולא במרכזו, תצפית מרתקת לנוף ובעיקר תחושה של בית הבראה חלומי ורומנטי מהסוג המושלם ביותר.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים