צימרים קרובים למעיינות חמים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-02-2020
צימרים קרובים למעיינות חמים בצפון

מעיינות חמים בצפון - מאגר העורבים

מאגר מים ייחודי המכונה "הג'קוזי", טמפרטורת המים מגיעות עד ל- 40 מעלות. מאגר העורבים התגלה בעקבות קידוח של רשויות המים, מעין נביעה תתק קרקעית שמגיעה לטמפרטורה של 42 מעלות. הקסם של המקום הוא שהוא לא מפורסם ולא הרבה אנשים מכירים אותו.  חשוב לדעת כי הטרם ההגעה למאגר יש לבדוק דרך קבוצות מטיילים שונות אם הצינור פתוח או סגור. 

איך מגיעים למאגר? ממש פשוט! תגיעו לצומת וואסט, משם תמשיכו עם הכביש לכיוון יער אודם וכשתיתקלו בפנייה הראשונה מיד תפנו ימינה, והגעתם אל הספא הטבעי הנדיר הזה.


גייזר חם בלהבות הבשן

סמוך לקיבוץ להבות הבשן זורם פלג מים לבריכה מיוחדת במינה, הבריכה מכונה ה"גייזר" ממקומת מתחת לצינור ענק שממנו פורצים מים רותחים המגיעים לטמפרטורה של עד 48 מעלות, מקורם של מים אלו הם הקידוחים במורדות רמת הגולן.

איך מגיעים לגייזר? נוסעים מכביש 918 לקיבוץ להבות הבשן ומשם ממשיכים בדרך לגדת הירדן. 

צימרים מומלצים בקרבת המעיינות

אחוזת נתנאל- 

צימר משפחתי גדול ומושקע הממוקם בעיר צפת, מתחם מורכב מ6 סוויטות יוקרתיות ווילה מפוארת עם 3 חדרי שינה, במתחם בריכה מפנקת, מקורה ומחוממת בחורף. בנוסף לזה שהצימר ממוקם בקרבת מאגר עורבים תוכלו להינות ממגוון מסעדות, גלריות, אתרים היסטוריים, טיולי שטח ביערות הסמוכים, רכיבה על סוסים ואיך אפשר בלי נקודות התצפית המרהיבות של האיזור.  

אחוזת האושר

במושב דלתון שבגליל העליון מול נוף ההרים והכרמים שוכנת אחוזת האושר, בקתת עץ יחידה בפרטיות מלאה, בחצר תהנו מבריכה יוקרתית מחוממת בחורף, ומתוכננת ומאובזרת עד לפרטים הקטנים. בנוסך לקרבתה יחסית לגייזר החם בלהבות הבשן, תוכלו להנות משלל אטרקציות לזוגות ולמשפחות כמו מסלולי טיול, מסלולי רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים ועוד. 

כדי שתוכלו להנות מחוויה צפונית משובחת איתרנו עבורכם מגוון ענק של מקומות אירוח ולינה אותם תוכלו למצאו בקלות ממש בלחיצה כאן  למעבר לאתר צימרטופ.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים