גליל עליון מפגש מהזווית שלא הכרתם - צימרטופ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ31-10-2019
גליל עליון מפגש מהזווית שלא הכרתם - צימרטופ

גליל עליון: מפגש מהזווית שלא הכרתם

הנה כמה דברים שלא ידעתם על הגליל העליון:

  1. גודלו של הגליל הוא כ-1,500 קמ"ר, כ-800 קמ"ר מתוכם נמצאים בתוך תחומי לבנון.
  2. הפסגה השנייה בגובהה בישראל היא הר מירון שבתחומי הגליל המערבי, רק 600 מטרים פחות מהחרמון שברמת הגולן.
    • בגליל העליון ישנם 62 יישובים, לכולם תצפית פנורמית אל נקודות שונות בחבל ארץ זה.
  3. כיתה ממוצעת בכל יישוב עומדת על 24 תלמידים – נתון נמוך בהרבה מהממוצע הארצי (35).
  4. לגליל העליון יש 4 מוסדות להשכלה גבוהה: המכללה האקדמית צפת, הפקולטה לרפואה בבית החולים זיו, מכללת תל חי ומכללת אוהלו בקצרין. 
  5. משערים שהגליל זכה לשמו על שום העובדה שזהו חבל ארץ ש"גולל אליו את כל הגויים". פרשנות אחרת גורסת שאזור זה נגלל ונפרש לכל העין. 
  6. התעשייה הגדולה ביותר באזור היא התיירות, עם למעלה מ-150 אלף צימרים בגליל העליון ועוד קרוב ל-450 מפעלי אטרקציות.

הרבה יותר מ"רק" צימרים בצפון גליל עליון 

הגליל העליון נחשב בקרב ישראלים רבים למושא החופש המקומי המושלם. הרים פראיים, יערות, נחלים ועמקים מספקים את התפאורה המושלמת וממלאים את חבל הארץ כולו בשלל פעילויות זוגיות, קבוצתיות ומשפחתיות, כמו גם במבחר עצום של צימרים ובקתות עץ שאפשר להתארח בהם לאורך כל השנה. 

למעשה, לא רק הישראלים מגיעים הנה בהמוניהם מידי שבת וחג, אלא גם תיירים רבים שמעוניינים להכיר את הצד הפחות אורבני במדינה, את הנופים הים-תיכוניים של הגליל וכמובן לפגוש מקומות היסטוריים ועתיקים עם סיפורי עבר יוצאי דופן. 

אמנם המטרה היא לספוג שקט, שלווה והשראה, אך מי שמתארח בצימרים בגליל העליון יודע שכמעט אין גבול לפעילויות האפשריות כאן ואף פעם לא משעמם: טיולי אקסטרים בג'יפים, רייזרים וטרקטורונים, טיולי אופניים בהיקף רחב, טיולי סוסים, קטיף בעונה, שייט קייקים, שמורות טבע לאומיות, פינות חי, מסלולי טיולים רגליים בשפע, מעיינות קרים וחמים, מסעדות, יקבים והיד עוד נטויה. 

צימרים מומלצים בגליל העליון

כדי שתוכלו להתארח ברוגע ורק במקומות איכותיים, ליקטנו צימרים בצפון גליל עליון שיוכלו להעניק לכם בילוי מושלם הן מבחינת האטרקציות והאתרים הסמוכים והן מבחינת תנאי הלינה והשירות בצימר. 

אדל אחוזת יוקרה – אחד המתחמים היפים והאיכותיים שיצא לנו לפגוש באזור, עם התאמה מלאה למשפחות עם ילדים ושוחרי החוויה הכפרית. כיאה למתחם צימרים בצפון גליל עליון, טובל המקום בנוף קסום שנשקף מכל פינה וההמלצות מדברות בעד עצמן.

%@%@%p-32710x

סוויטת וגאס – אם אתם מעוניינים לנפוש בסטייל ברמה גבוהה ובניחוח של חו"ל, בטח תשמחו לדעת שאין צורך בשום דרכון הפעם. הסוויטה המפוארת הפכה לכוכבת בקרב כל מבקשי החופשה היוקרתית ומכילה כל קריטריון "מלכותי" שחיפשתם: עיצוב אלגנט-מודרני, בריכה ענקית, ספא זרמים, סאונה, לופט-ספא מול נוף פנורמי וכמובן פרטיות בשפע. 

מרחק נגיעה – אחד המתחמים הוותיקים והפופולריים ביותר בצימרטופ! 3 צימרים בצפון גליל עליון עם המון מרחב ועיצוב כפרי יוצא דופן (הצפייה בתמונות מומלצת). כמו כן, בריכת שחייה תחכה לכם בחוץ ומסביבה עוד שלל אפשרויות לטיולים ובילויים בחסות הגליל העליון השופע והיפהפה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים