צימרים ללא ילדים: לחופשות רומנטיות במיוחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-04-2018
צימרים ללא ילדים: לחופשות רומנטיות במיוחד

נכון, ילדים זה ברכה, ילדים זה שמחה- אבל לפעמים צריך גם חופש בלי הילדים. מגוון צימרים רומנטיים ללא ילדים שיעניקו לכם זמן איכות מושלם עם בן/ת הזוג, אווירה רומנטית ואינטימיות מושלמת, תרשו לעצמכם להתפנק קצת. צימרטופ הכינו לכם רשימה של צימרים שתוכלו לנפוש לכם ללא הילדים...

מותר לנו לצאת לנופש ללא הילדים, כולם עושים את זה בשלב כזה או אחר ואין זה אומר שאנחנו הורים פחות טובים, אך צימר ללא ילדים לאו דווקא אומר שהשארנו מאחור אנו את ילדינו- מתחם נופש מפנק של צימרים ללא ילדים שמקבל אך ורק זוגות, שמירה על השקט, השלווה, הרומנטיות וללא צרחות, בכי ובלאגן מיותר.

אגדה בכרם- לזוגות בלבד

3 סוויטות זהות ומרווחות הצופות לנוף גלילי משגע בזכות חלונות בלגיים ענקיים שהמכניסים את הנוף פנימה. מתחם האירוח "אגדה בכרם" חרט על דגלו להיות רלוונטי ובלעדי לזוגות- צימרים לזוגות בלבד! כאן לא תמצאו ילדים קטנים רצים בין הרגליים, צעקות ורעשי ילדים כאלה ואחרים, שלא תבינו לא נכון, רעשים אלו מבורכים למי שבוחר לשמוע אותם, לזוגות הרוצים להתנתק משגרת היום-יום הלוחצת, להתמסר לטבע ולהתפנק יחד עם בן/ת הזוג בשלווה ובנחת זה המקום המושלם עבורכם!

צימרים ללא ילדים עם רחבת גן מטופחת וצבעונית הכוללת בריכת שחייה מחוממת במרכזה, פינות ישיבה נוחות, שמשיות, ערסלים ונוף כרמי הגפן של המושב.

%@%@%p-1026x

טרה רוגע

מתחם נופש מפואר היוצר חווית נופש איכותית ורומנטיות לזוגות בלבד. תוכלו ליהנות בשלווה ובכיף מכל נפלאות המקום, הבריכות הפרטיות לסוויטות, עיסויים על שפת הבריכה, ג'קוזי ענק, קמין רומנטי וחמים, ארוחות בוקר זוגיות עשירות, פינת מנגל בלב הגן ועוד.

המיקום המושלם תורם גם הוא לאווירה הזוגית שבמקום, הסוויטות נמצאות במושב על שנמצא בצפון רמת הגולן, בימי החורף הקרים תוכלו ליהנות משלג שנערם וצובע את הכל בלבן נקי וטהור בעוד אתם מתחממים בג'קוזי המפנק ובקמין המחמם את החלל. אם השלג של המושב לא יספיק לכם תוכלו להגיע לאתר החרמון רק ב-15 דקות נסיעה בלבד!

פיאצה דל סול

חופשה מלכותית ואינטימית בחד נס, סמוך לחופי הכנרת היפים, נמצאות 3 סוויטות יוקרה של צימרים ללא ילדים, לזוגות בעיצוב ייחודי ועצמאי לכל אחת כאשר כל סוויטה מתהדרת בפטיו פרטי עם ג'קוזי תחת כיפת השמיים.

האווירה הרומנטית המיועדת לזוגות בלבד עוטפת את כל חלל המתחם, כל סוויטה מתפנקת באבזור שונה, סוויטה אחת פרטית לחלוטין עם בריכת שחייה מחוממת ומקורה בחורף ואילו השתיים האחרות נהנות מסאונה יבשה איכותית ופרטית לכל אחת.  

סביב הסוויטות תיהנו מצמחייה מגוונת ומטופחת המזכירה לנו שאנחנו במושב למרות כל הפינוקים והפאר, הסביבה החיצונית של הסוויטות איננה פחות ממושלמת: שילוב בין יוקרה למראה מלכותי עתיק, צמחייה מגוונת ומוקפדת ושפע של פינות אירוח, כאשר במרכז ניצבת בריכת שחייה מרשימה צוננת בקיץ - מחוממת ומקורה בחורף ובעלת רחבת דק עץ איכותי וגדר לשמירה על הפרטיות.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים