צימרים לאנשי קבע

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-11-2018
צימרים לאנשי קבע

כל צימר בצפון מוקיר את פעילות צה"ל והאנשים הפועלים בתוכו – מחיילים בסדיר ועד קצינים ואנשי קבע. אלא שאם הסדירים בקושי מצליחים למצוא זמן שבו הם יכולים לצאת לנופש בצימר, הרי שאנשי הקבע מתקשים בכך הרבה יותר.

מה שאומר שאם כבר הם מגיעים לחופשה בצפון – היא חייבת להיות איכותית ולא פחות מכך, עונה על כל הציפיות מבחינת השירות, הניקיון וכמובן רמת המתקנים והריהוט.


מיהם אותם צימרים לאנשי קבע והיכן מוצאים אותם?

צימרים לאנשי קבע הם למעשה צימרים "רגילים", אשר שמים לעצמם למטרה לספק חוויית אירוח ברמה גבוהה בהרבה מצימרים אחרים. כך למעשה הזוג או המשפחה יוכלו להפיק את המירב מהחופשה ולהרוויח זמן אישי מיוחד ורגיעה מהעיסוק השגרתי. אנשי צבא בדרך כלל פועלים תחת לחץ, בסביבה דינמית מאוד ובחלק רב מהמקרים אינם מתראים בצורה שגרתית עם יקיריהם. האירוח בצימר יכול להיות פתרון טוב לכל מי שמעוניין לשלב גם מנוחה וגם זמן איכות.

את הצימרים האיכותיים בצפון תוכלו למצוא בכל האזורים – מהכנרת והגולן ועד הגליל העליון. רוב מתחמי היוקרה ששואפים לאיכות המושלמת נמצאים נקודתית בגליל המערבי, אבל בהחלט ניתן למצוא יוקרה ואיכות בכל אזור שמועדף על הנופשים.

מה מיוחד בצימרים האלה?

אם תשאלו את רוב בעלי הצימרים, הם ישמחו לומר לכם עד כמה הם מעריכים את חיילי צה"ל ועל כן מוכנים במקרים רבים לצ'פר אותם בהטבות כאלה ואחרות. אם בהנחות יפות למחיר האירוח הכולל, או במתנה אישית על חשבון הבית כמו ארוחת בוקר, קינוחים מפנקים, שוברים לאטרקציה מסוימת ועוד – מחוות נדירות שבדרך כלל המארחים לא ממש מחלקים כך סתם לכל מי שמגיע.

%@%@%p-4703x

צימרים לקבוצות חיילים

כן, גם זה יש! מפקד שרוצה לפנק את המחלקה שלו בעל האש ובריכה, גיבוש קצינים וביצוע הדרכות, חגיגה לרגל סיום קורס... יש שלל צימרים בצפון שישמחו לקחת חלק בחוויה של אנשי הקבע והחיילים שלהם! מאוד חשוב לבדוק שהצימר שלכם מסוגל לאכלס את כמות האנשים שלוקחים חלק באירוח והיות ומדובר לרוב באירוע חבר'ה ובאווירה שאיננה סולידית, כדאי מאוד לוודא שהצימר לא כולל הגבלת רעש ושאין שכנים מסביב שעלולים להפסיק לכם את החגיגה. לקבוצות אלו נמליץ על וילות ומתחמי נופש הכוללים מספר חדרים, כך שלכולם תהיה אפשרות לישון מבלי לבצע נסיעה ארוכה בסיום הערב.

באתר צימרטופ תמצאו שפע של צימרים מעולים לזוגות, משפחות וקבוצות וכל אחד מהם יכול להיות המארח הפוטנציאלי שלכם אנשי הקבע ושל האנשים הטובים סביבכם.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים