שכשוך נעים: אז למה אתם חייבים צימרים עם בריכה באמת?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2017
שכשוך נעים: אז למה אתם חייבים צימרים עם בריכה באמת?

טוק, טוק, הקיץ כבר דופק על החלון וזה בדיוק הזמן לשנות קצת אווירה. מה דעתכם על חופשת צימר קיצית עם בריכה שגם תרגיע, תפנק ועל הדרך תגרום לכם ממש ליהנות ולמצות את הנופש? רבים מסכימים שאין דבר כזה חופשה בלי בריכה והאמת שמרוב שכבר התרגלנו לשלב בין שמש יוקדת, ניחוחות של קרם הגנה ובריכה ענקית וקרירה, אין ספק שאי אפשר יותר אפילו לחשוב על חופשת קיץ בלעדיה. הנה כל הסיבות שבגללן אתם (ואנחנו) כל כך אוהבים אותה:


מים הם מקור אנרגיה


לשחות, לצלול ולשכשך רגליים זה באמת כיף. אבל מעבר ל"פאן" שהיא מספקת, לבריכה יש עוד מספר יתרונות שאולי לא הכרתם, אבל בטוח תסכימו איתם: מאז ומעולם נמשך האדם אל המים. הנטייה האנושית שלנו היא להתמקם לידם מכיוון שהם מקיימים אותנו ואנו יכולים בנוסף להשתמש בהם לכל צורך אפשרי. האהבה הטבעית שלנו למים גורמת לנו למצוא בהם גם הרבה רוגע ושלווה והם משמשים בתרבויות שונות כמקורות מרפא למיניהם. על כן כשאנחנו נופשים במתחם צימרים עם בריכה, יש לנו זיקה טבעית לחפש את מקור המים הסמוך ולנסות לקבל ממנו מקורות אנרגיה חדשים, רוגע ומרפא. זאת גם אחת הסיבות שנעדיף במתחם נופש כזה או אחר, הרבה פעמים על סמך הנראות של הבריכה, הצורה שלה והאם היא יפה ונעימה לעין שלנו. מעבר לפרקטיות שבבריכה, היא מספקת גם את הנוף הראשוני שהעין שלנו צריכה כדי לנוח במקום אסתטי ומטופח. גם צימר ללא נוף חיצוני הכולל בריכת שחייה גדולה ומעוצבת יכול להיחשב כסיפור הצלחה והתענוג גדול אף יותר כשניתן לצפות אל המים מבעד לחלונות הצימר.


צימרים עם בריכה הם גם בריאות


מים הם חיים ובשל כך נקשרים הרבה בבריאותינו האישית. שחייה למשל נחשבת לאחת מפעילויות הספורט הכי מוצלחות לגוף ואין כמעט מי שלא יכול לבצע אותה (למעט אנשים הרגישים לכלור ככל הנראה, אך גם עבורם כבר יש פתרונות כמו חיטוי מלחים טבעי וללא כלור) וליהנות ממנה בכל מצב.צימר עם בריכהמתאים גם לשילוב של המון פעילויות! אמנם השהות בתוך המים היא האטרקציה המרכזית, אבל כמוה גם רעיונות מקוריים נוספים כמו כדורשת, עיסוי על יד המים וברביקיו שמשדרגים את חוויית הנופש כולה. כדי למצוא צימרים עם בריכהשמתאימה לכם, חשוב לוודא האם היא פרטית או משותפת למספר יחידות ואם אתם נופשים עם הילדים – גם ענייני בטיחות בכניסה והיציאה מהמים, עומק הבריכה ופתרונות הצל שמסביב. 




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים