בעלי צימרים – כך תשווקו את הצימר שלכם בצורה טובה יותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-11-2017
בעלי צימרים – כך תשווקו את הצימר שלכם בצורה טובה יותר

כל בעל עסק שואף להביא את העסק שלו לרווחיות מקסימלית, אך רק יחידי סגולה מצליחים באמת להגיע לכך. אז מה אין לכם שלבעלי צימרים אחרים יש? רמז לתשובה: קהל מעריצים שמוכן להגיע אליכם אתמול ומערך שיווק אישי משומן ופעיל.


אם אתם מרגישים שההזמנות לצימר "נתקעות" המון פעמים, שהלקוחות מתעניינים טלפונית אך לא באמת סוגרים איתכם עסקה, שהאנשים נהנים ומפרגנים אך לא משקיעים בכתיבת המלצה – כנראה שאתם בצרות. זה כמעט כמו שאסף גרניט ייכנס לכם למסעדה, סופר נני תגיע הביתה ואלון גל ישב במרץ על טפסים מהבנק: מחסור בבדק בית פנימי הוא הגורם מספר אחת לטעויות עסקיות שפוגעות לכם בהכנסה וכל עוד לא תצליחו לסגור את הפערים ותנסו לשפר גם את הדברים הקטנים ביותר, דבר לא עומד להשתנות.



איך לשווק את הצימר שלכם?


כל חברה גדולה או קטנה – מ"אפל" ועד הפלאפליה בסמטה על ידכם בעצם מתבססת על אותו דבר: לקוחות חוזרים. אלו שכבר היו, נהנו ויהיו מוכנים לחזור שוב או לפחות להמליץ לחברים ומכרים. מכאן מגיעה עיקר העבודה וכל עוד לא תשקיעו בה את המקסימום, תמשיכו להרגיש שיש רצף הזמנות מוקטן. הטריק הוא להגיש לאורחים דברים שהם לא מצפים להם, כמו נשנוש מיוחד שלא מצויין באף מקום כדי לשמור על אלמנט ההפתעה, שירותיות מקסימלית גם לאורח הקטנוני מכולם וכמובן אדיבות, חיוך והוגנות מלאה. חשבו על מה שאתם הייתם רוצים לקבל כשאתם בחופשה ושקפו זאת לאורחים שלכם. מבטיחים לכם שההמלצות יתפחו משמעותית. רק אל תשכחו להזכיר לאורחים שלכם למלא המלצה, ככה על הדרך בחזור.


%@%@%p-18785x


הטריק השני והלא פחות חשוב הוא לשדר לקהל שלכם מה קורה אצלכם בכל שלב, גם אם הם ממש לא זקוקים לנופש נוסף: עמוד פייסבוק, דף פרסום ואולי אפילו רשימת תפוצה. דרך האמצעים הללו תוכלו להכניס הטבות והנחות, עדכונים, סיפורים מהצימר וטיפים חשובים לאורחים. אם הצימר שלכם "יעטוף אותם" אחת לשבוע בפוסט עם תמונות חדשות של מתחם הגן או המאפה המדליק שהכנתם לאורחים בשבת, הקהל שלכם יזכור שאתם כאן ולא ישכח אתכם בפעם הבאה שירצה חופשה, או להמליץ למישהו על מקום מעולה. עדכון, חידושים והטבות מתוך השטח הם תמיד בסיס טוב.




הדבר האחרון שיש לזכור הוא לראות את עצמכם כלקוחות. צאו מהשער של מתחם הצימרים, נסו לדמיין שאתם אורח הפוגש את המקום לראשונה והעמידו פנים שהגעתם לנופש. פתחו את דלת הצימר, סיירו על יד הבריכה, חפשו את הנוף, ערכת הקפה, פינת המנגל, השבילים, משחקי הילדים. רשמו לכם כל דבר קטן שהבחנתם בו וטעון שיפור והתחילו בצעדים קטנים ובטוחים לשדרג את המקום ולשפר את מה שצריך – ותמיד צריך. אל תשכחו לעשות זאת לעיני הקהל שלכם ולהוכיח לו שוב, שאתם תמיד פועלים למענו ולמען החופשה המושלמת עבורו.


מחפשים צימרים בגולן? הזמנות באתר או בטלפון 052-9097777

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים