חופשות חורף למשפחות מסורתיות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-02-2020
חופשות חורף למשפחות מסורתיות

הצפון מציע חופשות חורף למשפחות מסורתיות במגוון רחב של מתחמי נופש וצימרים המותאמים במיוחד לציבור המסורתי. 

לא רק הצפון מרהיב בעונת החורף, בחודשים ינואר- פברואר מתחילה עונת פריחת הכלניות בנגב, נופי המרבדים האדומים עוצרי נשימה, בנוף תוכלו להנות ממגוון אטרקציות מהנות שמתאימות גם למי שמחפש צימר למשפחות מסורתוית לחופשה בחורף. בנוסף לנגב הפורח נופי המדבר המרהיבים של הדרום גם בים המלח, ובערבה מסקרנים ישראלים יותר ויותר. בדרום כמו בצפון תוכלו להתארח בצימרים ומתחמי נופש המותאמים לשומרי השבת ואיתרנו במיוחד עבורכם. 

בצימרים ובתי האירוח האלה תוכלו להנות מחופשה מפנקת מבלי לפגוע בשגרת חייכם, הצימרים והסוויטות מותאמים לשומרי השבת, במטבח תוכלו למצוא פלטת שבת ומיחם, כלים חד פעמיים ושעון שבת. בנוסף לכך קיימת אפשרות להאריך את שעת עזיבת החדר עד לצאת השבת. 

מה חשוב לבדוק לפני חופשה של משפחה מסורתית ?

שבילים מטופחים ויפהפיים

כפי שציינו, יש מגוון רחב של צימרים המותאמים לציבור המסורתי, אבל לכל משפחה יכולות להיות דרישות שונות. לכן חשוב מאוד שתבררו את כל הפרטים הנחוצים לכם. כמו למשל האם ישנן פעילויות קרובות למתחם או לצימר במרחק הליכה בשבת, שעון שבת, פלטה לחימום וכו', בנוסף כדאי להצטייד במשחקי קופסא או משחקי חברה מבעוד מועד שבני המשפחה אוהבים לעשות בשבת. 

צימרים מומלצים למשפחות 

ביישוב שומרה שבגליל המערבי ממוקם מתחם צימרים יוקרתי ומפנק שנקרא אחוזת לב החורש, מדובר באחוזה ענקית בין חורשים טבעיים מול תצפית נוף פנורמית של הרי הגליל החורש ומשתרעת על פני 8 דונמים, מציעה 5 בקתות עץ גדולות המותאמות למשפחות. הצימרים המאובזרים מכילים גם ג'קוזי מפנק וכמין בסלון לחופשה חורפית מושלמת. 

אך אם החלטתם להנות מהדרום המרהיב, כפר הנופש ביאנקיני שבצפון ים המלח, הכפר מצי 10 סוגי חדרים שונים בעיצוב בהשראת המדבר, וילה בעיצוב מרוקני, לאוהבי הטבע יש חאן גדול בנוסף למתחם בריכה ענק וחוף פרטי, מסעדות, חדר כשר ועוד מגוון ענק של פינוקים. 

באתר צימרטופ תוכלו למצוא מבחר ענק של צימרים, סוויטות וויילות שיתאימו בדיוק לדרישותיכם לחיפוש לחצו כאן.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים