Winter is coming - צימרים לחורף מפנקים במיוחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-11-2021
Winter is coming - צימרים לחורף מפנקים במיוחד

הוא הא מי זה בא?! גנרל חורף ממש מעבר לפינה ואנחנו כבר מתחממים רק מהמחשבה על הקמין בחופשת החורף הבאה שלנו במגוון צימרים לחורף! ומה איתכם?

 

כל הטיפים למציאת צימר לחורף בדיוק כמו שאתם אוהבים!

אז כמו שאת אוהבים, מצאנו בשבילכם את כל השיטות הכי חמות למציאת הצימר המושלם לחופשת חורף חלומית במבחר צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה  לחופשת חורף.

 

מוכנים? כי הנה אנחנו יוצאים לדרך!

1. בחורף קר, כל מה שאנחנו צריכים זה חימום טוב! לכן אנו ממליצים על מציאת צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה. כך שהמשפט בחוץ קר ובפנים חם מעולם לא היה שווה יותר.

 

2. ג'קוזי ספא תמיד מפנק יותר! לוהט או רותח? איך אתם מעדיפים את הג'קוזי ספא שלכם? מצאו צימר עם ג'קוזי ספא לוהט במיוחד לחופשה מהנה בהרבה יותר.

 

3. בחרו באזור החורפי ביותר שתוכלו למצוא! צימרים לחורף ברמת הגולן למשל מיוחדים עוד יותר בתקופת החורף ואם יורד שלג - אז הרווחתם.

 
למה לצאת לחופשה דווקא בצימרים חורף?
 
התשובה הכי טובה תלויה בכך שמרבית בעלי הצימרים נותנים דגש על עניין המחיר! עונת החורף זולה משמעותית מהעונה החמה שהינה בחגים ובחודשים יולי ואוגוסט. שימו לב כי מרבית הצימרים מציעים הנחות, מבצעים והטבות שוות במחירים אטרקטיביים הרבה יותר מהעונה החמה, לכן גם הנופש זול יותר ולפעמים משמעותית. 
בנוסף, חשוב לזכור כי הביקושים בעונת החורף אינם גדולים כמו עונת הקיץ, אין המון אנשים המבקשים לנפוש והסיכוי למציאת חופשה פרטית במתחם צימרים גבוהה משמעותית מחופשת קיץ סטנדרטית.
 
אין יותר רומנטי מהחורף! האווירה החורפית תמיד הייתה רומנטית יותר והעבירה תחושה של חמימות מוגברת. 
 
ועכשיו לגולת הכותרת: 3 צימרים מומלצים לחופשת חורף
 
סיאלו- CIELO - סוויטה פרטית ויוקרתית בלב הגליל! עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה, בסוויטה תמצאו 2 חדרי שינה יוקרתיים ג'קוזי מפנק ועוד שלל פינוקים! 
סיאלו- CIELO
*** ישנו ממ"ד בקרבת הצימר*** סוויטה פרטית לחלוטין, מרהיבה ומפנקת, למשפחות וזוגות מול נופי הגליל והים התיכון. עם בריכה מחוממת פרטית, ספא זרמים ועוד.
טלפון: 052-9122430 לעמוד המידע של סיאלו- CIELO
סיאלו- CIELO
דורנס- Dorness- לזוגות בלבד - מתחם סוויטות יוקרתיות לזוגות בלבד- עם בריכה פרטית מרהיבה לכל סוויטה! בכל אחת מארבעת היחידות היוקרתיות והוילה תוכלו ליהנות כל העת מג'קוזי אישי מחומם היטב.
 
טרה רוגע - סוויטות מפוארות לזוגות בלבד, עם בריכה או גקוזי ספא פרטי במיקום מדהים ברמת הגולן. המתחם ממוקם בצפון רמת הגולן, במרכז השלגים ובמרחק נסיעה קצר מאוד מאתר החרמון ומוקדי התיירות המושלגים. בנוסף, סוויטת נתלי מציעה לאורחיה ג'קוזי ספא פרטי ומחמם, מתאים במיוחד לחוויה החורפית.
 
סגלו לעצמכם את החופשה בתקופת החורף בדיוק כמו שחופשת הקיץ מתבקשת עבורכם! 
שווה יותר לנפוש בחורף הישראלי.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים