למה צימר ולא בית מלון?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-04-2018
למה צימר ולא בית מלון?

שאלת השאלות! כל פעם שעולה המחשבה לנפוש בצימר יהיה מי שיגיד "עדיף בית מלון" האמנם?!?! מתי בפעם האחרונה יצאתם לבית מלון וקיבלתם חדר ענק ומרווח, מעוצב בטוב טעם, ג'קוזי אישי, מטבחון מאובזר, בריכה פרטית ומתחם גן משלכם? כנראה שאף פעם.

הוויכוח האינסופי בין חובבי בתי המלון לבין מעריציו המושבעים של הצימר הישראלי כנראה לא עומד להסתיים ולנו אין שום בעיה עם כך, אנחנו מאמינים שכל אחד יצא לנופש במקום שמתאים לו, גם אם זה אומר בחדר של 10 מ"ר עם מרפסת בגודל צעד וחצי ובריכה המונית... לשיקולכם ;)

כמה סיבות טובות להזמין צימר ולא בית מלון:

אנחנו אפילו לא יודעים אם להתחיל למספר את הסיבות משום שכולן ה-כ-ר-ח-י-ו-ת!
הראשונה והבולטת שבהן היא- הפרטיות. בשום מלון בארץ לא תיהנו מרמת הפרטיות שהצימרים מעניקים לכם, מתחם שלם שהוכן רק עבורכם! אמנם ישנם מתחמים שאינם עומדים על פרטיות מלאה אך אינם מתיימרים להיות כאלה. בצימרים פרטיים תיהנו מבריכת שחייה פרטית שלא תצטרכו לחלוק עם אף אורח נוסף, תוכלו ליהנות מפרטיות מלאה ללא מציצנים ואי נעימויות.

האבזור הוא ללא ספק משהו שלא תמצאו בבתי מלון, בריכה פרטית או ג'קוזי אולי תוכלו למצוא במלון יוקרתי, כמובן שלא בגדלים שמציעים הצימר ואם תהיתם לרגע- מלון עם ג'קוזי או בריכה פרטית יעלה לכם הרבה יותר מצימר עם בריכה פרטית, לשם השוואה- מלון עם ג'קוזי בחדר מעלה את המחיר ללילה ב... תשמעו טוב- 4,000 שקלים ללילה! באותו התאריך בדיוק, בחדר קלאסי תשלמו בין 800 ל-1,200 שקלים, בסוויטה נשיאותית עם ג'קוזי ספא פרטי תשלמו כ-6,000 שקלים ללילה!!!! במחיר הזה תוכלו לצאת לוילה מפנקת ופרטית לחלוטין בצפון!
בנוסף, בצימרים תיהנו מבריכה פרטית, ג'קוזי ספא מפנק, סאונה יבשה או רטובה, מתחם גן עשיר, מטופח ויפהפה, עטוף גדרות למקסימום פרטיות או שכנים נפלאים ושקטים שאלו עצי והרי הצפון. בכל צימר תמצאו אבזור עשיר וייחודי וכמובן ג'קוזי מפנק בחדר ללא עלות נוספת.

השירות האישי בצימר עושה את כל ההבדל בין עסק לאהבה. בעלי הבית נמצאים עבורכם תמיד, יקבלו את פניכם באהבה רבה ויעניקו לכם תחושה אמיתית שיש שם מישהו בשבילכם.

צימר זה כמו בית קטן ויוקרתי שעם הגעתכם תזרקו מיד על המיטה, תביטו סביב ותגידו "וואו. בא לי לגור פה" וזאת בדיוק המטרה!
מטבחון מאובזר היטב למקסימום נוחות, פינת ברביקיו אישית בה תוכלו להעלות על האש מטעמים ולהכין ארוחת ערב רומנטית נפלאה, פינת ישיבה אישית במתחם הגן שם תוכלו לאכול את ארוחת הבוקר שתוגש אליכם ישירות לסוויטה ופינת סעודה נעימה במטבחון. כל הדברים הקטנים שיעשו את החופשה שלכם לחמימה ואהובה יותר.

אז בדקנו והבנו שצימר לא יותר יקר מבית מלון בהתחשב בכל הדברים והפינוקים שאתם מקבלים, ללא דרישת תוספת תשלום והזכות להסתובב במרחב פרטי ומפנק רק עבורכם.
עכשיו הכדור בידיים שלכם- כל אחד מכם יבחר איפה יעביר את החופשה הבאה שלו.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים