הזמנתם צימר? הנה מה שחשוב לבדוק בו לפני שמגיעים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-01-2020
הזמנתם צימר? הנה מה שחשוב לבדוק בו לפני שמגיעים

לא הרבה פעמים לאורך השנה מזדמן לצאת לחופשה זוגית או משפחתית ולכן כל מי שכבר עושה את זה רוצה לוודא שעומדת להיות לו החופשה המושלמת – לבקר באתרים מעניינים, לאכול במסעדות טובות ומומלצות אבל הכי חשוב – שבצימר יהיה בדיוק מה שרוצים, מה שצריך, מה שיסייע להרים רגליים וגם לנוח כמה שיותר. מכיוון שיש הרבה מאד צימרים כיום ובכל אחד מוצעות אפשרויות אחרות חשוב לעצור ולהתמקד בשירותים שמקבלים (או לא מקבלים) בצימר כדי לדעת בדיוק מה לבחור. מכאן ועד חופשה מושלמת – הדרך קצרה ומרגשת!

 

  1. מה בודקים לפני שמגיעים לצימר?


כאשר גולשים באתרים השונים של צימרים באזור שאליו מתכוונים לנסוע אפשר, כבר בשלב הזה, לפסול את מה שעשוי להיות לא רלוונטי וכך לצמצם את הבחירה – האם מדובר במתחם צימרים לזוגות או למשפחות, האם אפשר להביא את חיית המחמד, האם יש התניה של מספר מינימלי של לילות להזמנה, האם ההזמנה כוללת ארוחות כלשהן או כרטיסי כניסה לאתרים, האם יש במתחם בריכה רגילה או מחוממת ועוד. אחרי שעונים על השאלות האלה אפשר, על סמך התשובות להזמין את הצימר המתאים ביותר, זה שיענה על הצרכים והדרישות של מי שעומד לנסוע. בדרך זו לא יוזמן בטעות צימר שלא יתאים להרכב המשתתפים, למשל.

 



מה עושים לאחר שהצימר הוזמן?


שיש עוד כמה ימים או אפילו פרק זמן מסוים לפני הנסיעה לחופשה – אפשר לבחור את האתרים לבקר בהם, את המסעדות לאכול בהן ואת לוח הזמנים של החופשה. יום או יומיים לפני ההגעה חשוב לוודא את תקינות ותוקף ההזמנה מול בעל הצימר ולשאול שאלות טכניות שחשוב לשאול בשלב זה:

·        האם אפשר להגיע רק החל משעה מסוימת.

·        עד כמה קרוב אפשר לחנות את הרכב שמגיעים איתו.

·        מה יש בתוך הצימר בעת ההגעה (זאת על מנת להצטייד במה דרוש ולא יהיה בצימר).

·        האם מדובר בצימר מבודד ופרטי (על מנת להתכונן שלא להפריע לנופשים האחרים).

·        וידוא של אפשרויות התשלום עבור השהייה.

·        שאלות ספציפיות אודות האזור או המלצות של בעל הצימר, שהוא מקומי בנוגע למה הכי כדאי לעשות או לחוות.

 

חופשה טובה מתחילה בהכנה מעמיקה!


היום קשה מאד לצאת לחופשה בספונטניות, בעיקר בגלל מידע חלקי שלא מבררים לעומק ועלול להביא לכדי מצב בעייתי. מכאן שיש חשיבות גבוהה מאד לבירור מעמיק של כל הפרטים החשובים. בין אם מחפשים צימרים בדרום, במרכז או בצפון – יש נושאים כלליים שחשוב מאד לוודא לפני שמבצעים את ההזמנה הלכה למעשה. יחד עם זאת – ללא ספק ההתרגשות לקראת הנסיעה מתחילה כבר בשלב של הזמנת הצימר, בין אם מדובר בחופשה זוגית או משפחתית.

יש חשיבות גבוהה מאד להתאמה של הצימר לאופי החופשה. אין טעם לצאת לחופשה זוגית במתחם של צימרים משפחתיים, כמו שאי אפשר להגיע עם הילדים למתחם צימרים זוגיים שמציעים חופשה רומנטית ואינטימית. יש את מי שרוצה להיכנס את תוך הצימר ולא לצאת ממנו עד לסיום החופשה וגם לשם כך צריך לבחור בקפידה את הצימר שיהיה הכי מתאים לכך. מבחן התוצאה יגיע כשהחופשה תסתיים והנופשים ירגישו שמילאו את המצברים, הטעינו את האנרגיות שלהם, נחו והתנתקנו מהשגרה ועכשיו הם מוכנים לחזור ליומיום הרגיל שלהם כשיש בהם כוחות מחודשים. אחרי פרק זמן נוסף – חופשה כזאת תעלה שוב על הפרק.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים