טיול לצפון בפורים 2020

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-01-2020
טיול לצפון בפורים 2020

משקעי החורף נותנים את אותותיהם על הצמחייה , הנחלים זורמים, המפלים גועשים ומזג האוויר נוח  לטיולים .

אנו בחברת "צימרטופ" רוצים להמליץ לכם על מספר מסלולים ברמות קושי שונות, צימרים המתאימים למשפחות ,לזוגות וליחידים.


הגליל התחתון


נחל ציפורי:  בין הרי הכרמל לגבעות שפרעם זורם נחל ציפרי שהוא אחד מיובליו המרכזיים של נחל הקישון. הנחל נקרא על שם הישוב היהודי ציפורי. בתקופה זו של השנה ניתן להנות ממסלול הליכה קליל ונעים לאורך הנחל האיתן. המסלול הינו מעגלי , כ- 4 ק"מ ומתאים למשפחות.ניתן לערוך פיקניק ליד "טחנת הנזירים" או ליד המעיין.

אגמון החולה 

 אתר ייחודי המציע למבקריו חווית טבע נדירה המשולבת בסיפורי הסטוריה וחלוציות יחד עם פארק צפרות בעל חשיבות עולמית. האגמון מהווה נקודת משיכה לציפורים נודדות ובעונות הנדידה סתיו ואביב חולפות מעליו למעלה מחצי מליארד ציפורים. הטיול באיזור מתאים לכולם. ניתן לשכור באיזור אופני טיולים או רכב חשמלי.


%@%@%p-11173x


הגליל המערבי


 נחל שרך – בצת: זהו נחל קסום המלא בחורש גלילי וצמחיה עבותה. המסלול יוצא מקיבוץ איילון והוא יוביל אתכם בין שלל סוגי עצים ותחנות קמח עתיקות, שרידי חוה חקלאית מהתקופה הרומית ומערת נטיפים מרתקת. כל זה נמצא במסלול הליכה נוחה של כ- 5 ק"מ ומתאים למשפחות.. בקרבת המסלול יש תצפית נהדרת שנמצאת בפארק גורן הנהדר ליד קיבוץ איילון. קחו לכם שעה קלה והתרווחו במרפסת הצופה לנוף והשקיפו על מבצר מונפורט המדהים שעטוף כולו בשמיכה ירוקה.


הגליל העליון


 נחל אביב –דישון: הינו אחד המסלולים היפים ביותר בגליל. וכולל שני נחלים – נחל אביב בו נמצא עפר מערות קדום ותופעות קארסטיות רבות הנשפך ומתחבר לנחל דישון המנקז את האיזור ונשפך  לכיוון עמק החולה. אורך המסלול הינו ארבעה ק"מ והוא מתאים למשפחות שאוהבות לטייל.

הגולן

 

יער אודם : הינו יער אלונים מרשים שבין  עציו נתגלתה תופעת טבע געשים מיוחדת הנקראת  "אל הג'ובה" . מדובר במכתש וולקני שמפתיע כל פעם מדש. בתקופה זו של השנה פורחים ביער שלל פרחים ובעיקר סחלבים. ביער קיימת חוות איילים המהווה אטרקציה ייחודית ומקסימה לכל המשפחה. האיילם מסתובבים בחחוה באופן חופשי.


ומה אחרי הטיול?


אחרי כל הרפתקאות היום והחוויות הנהדרות שעברתם אין כמו להגיע ולהתפנק באחד מהצימרים שאנו מעמידים לרשותכם בחברת"צימרטופ" . ברשותינו מאגר עשיר של צימרים בגדלים ומסוגים שונים המתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות חברים.  אנחנו ב"צימרטופ" ערוכים למלא את כל בקשותיכם אם מדובר בימי הולדת, ימי נישואין או כל אירוע שתרצו. הצימרים שלנו משווקים רק אחרי בדיקה קפדנית של המומחים שלנו. כך אתם חוסכים לעצמכם דאגות ועוגמת נפש שעלולה להגרם כתוצאה מפנייה ישירה ללא היכרות וללא בדיקה. לרשותכם עומד צוות מקצועי ומסור שרואה לנגד עיניו את טובת הלקוח. ב"צימר טופ" אנו מציעים לכם מבצעים בלעדיים ומיוחדים והשוואת מחירים המאפשרים לכם לעשות את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם.                           על כל הצימרים במאגר שלנו תוכלו לקבל חוות דעת מהיימנות ואמיתיות ממטיילים ונופשים ששהו בהם.


לסיכום:


בקיצור השילוב של אמינות, מקצועיות, נוחות ומחירים אטרקטבים הינו השילוב המנצח המבטיח לכם שבסופו של יום טיולים מהנה באחד ממסלולי הטיול הרבים בצפון תגיעו לצימר המושלם עבורכם. אז מהרו וכנסו לאתר שלנו, חופשת פורים  אוטוטו כאן ואל תשכחו להביא אתכם תחפושות ואזני המן.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים