טיול לשבת לזוגות בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-12-2019
טיול לשבת לזוגות בצפון

ללא ספק אזור הצפון הוא אחד היפים, המגוונים והמעניינים ויש בו הרבה מאד מה לעשות. גם כשמחליטים לצאת לחופשה זוגית – אפשר למצוא הרבה מאד מקומות לטייל בהם במהלך השבת ולחזור לקראת סוף היום עם הרבה כוחות וזיכרונות מהנים שקל יותר לפתוח איתם את השבוע. גם שמחליטים לצאת לטייל בשבת באזור הצפון צריך שתהיה לפני כן מחשבה מקדימה שבעזרתה אפשר יהיה לבחור את האתר או המסלול שהכי יתאים.

 

לאן מטיילים בצפון?


מכיוון שהצפון הוא אזור גדול מאד ומדובר במילה כללית לכמה וכמה אזורים שונים – חשוב מאד היכן מתגוררים ומה זמן הנסיעה הצפוי. לא כל זוג ירצה נסיעה ארוכה במיוחד אלא יעדיף נסיעה ממוצעת של לא יותר משעה וחצי או שעתיים לכל כיוון. גם בפרק זמן כזה של נסיעה יש הרבה מאד מקומות שאפשר להגיע אליהם. כעת נשאלת השאלה – מה רוצים לעשות? לאיזה אזור רוצים לנסוע? גם אזור הכרמל וחיפה, למשל, משופע במסלולי טיול יפים ובעלי נוף עוצר נשימה ועבור חלק מאזורי הארץ ייחשב בעצמו לצפוני. כמובן שכל אזור שצפוני ממנו יתאים גם הוא, כתלות בזמן הנסיעה הרצוי והשאלה האם יש מקום ספציפי מועדף.




בגליל המערבי אפשר לשלב ביקור בעכו העתיקה עם מסלולי טיול בטבע, שווקים מרהיבים וחוף הים. יותר פנימה אל המרכז הצפוני אפשר לבלות באזור אגם מונפורט, להרגיש את אזור הגבול ולהתחקות אחר סיפורי מורשת שקשורים בגבול עם לבנון. מזרחה משם יש את הגליל העליון ורמת הגולן, עם הכנרת או בלעדיה שמספקים אינספור אפשרויות לטיולים ומביקורים מרתקים ומהנים מאד. טיול לשבת חייב גם לכלול איזושהי תצורה של ארוחה – במסעדה מוכרת או מומלצת או פיקניק בחיק הטבע שצריך להתארגן לקראתו מבעוד מועד ולהביא את המאכלים האהובים. כך תהיה אתנחתא טובה ונעימה באמצע הטיול שלאחריה אפשר יהיה להמשיך הלאה.

 

אתרים ומסלולים לזוגות בצפון


אם כבר נוסעים לצפון – למה לא לחפש צימרים בצפון שמתאימים לזוגות ולהישאר ללון באחד מהם? יש הרבה מה לראות ולחוות באזור הצפון ובמקרים רבים כמה שעות בשבת לא בהכרח יספיקו. הפתרון – לבחור צימר מוצלח שמתאים לתקציב וממוקם באזור שבו רוצים לטייל וכך אין לחץ. אפשר להישאר באזור לישון ולמחרת להמשיך לטייל או לבחור באתרים אחרים שממוקמים על הכיוון של הדרך חזרה. קיים כיום מגוון עצום של צימרים שמתאימים לזוגות בצפון וללא ספק הצימר יכול לשדרג לאין שיעור את יום הכיף שיהפוך ליומיים ויאפשר הרבה יותר בילוי והנאה.


אז איפה מטיילים בצפון?


בשמורות טבע או מסלולים מסודרים של קק"ל, במוזאונים או אתרים שמציעים סדנאות ופעילויות בחיק הטבע, כמו קטיף, תחזוקה של חוות מקומיות או טיפול בבעלי חיים, נהנים מטיפולי מגע במקומות המציעים שירותי ספא או פשוט נצמדים לנחל או ואדי לטיול רגלי בלב ליבה של ריאה ירוקה. המטרה האמיתית של חופשה, גם של כמה שעות, היא לאוורר את הראש והנפש, לצבור כוחות מחודשים וכמובן להיטען לקראת המשך השגרה. השבת מספיק ארוכה בשביל לטייל ולהספיק לא מעט דברים וכדאי מאד לנצל אותה בדיוק לשם השגת המטרה הזאת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים