הצימרים המתאימים ביותר לקיץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2023
הצימרים המתאימים ביותר לקיץ

עדיין לא מצאתם צימר לקיץ? מעוניינים לסגור חופשה אבל לא יודעים איפה כדאי לכם? הגעתם למקום הנכון! בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על הצימרים המומלצים ביותר לעונת הקיץ, כאלה שירעננו לכם את החופשה ויגרמו לכם להרגיש בגן עדן פרטי!

איך לבחור צימר מושלם לקיץ?

כשחושבים על צימר בקיץ חושבים קודם כל על צימר עם בריכה! אין דבר מרענן וצונן יותר מטבילה בבריכה בחופשה שלכם, לשכוח מכל הדאגות ופשוט לתת למים לקרר את גופכם. אנחנו ממליצים לבדוק קודם כל האם הצימר שאתם מעוניינים להזמין כולל בריכה, ולאחר מכן כמובן לברר האם הבריכה היא בריכה פרטית או משותפת לשאר אורחי המתחם. אם אתם מעוניינים להוזיל עלויות ולא אכפת לכם לחלוק בריכה, יכול להיות שיהיה לכם יותר משתלם להזמין חדר עם בריכה משותפת, אך כמובן שיש אנשים רבים שלא מוכנים להתפשר על הבריכה הפרטית ולא יוותרו עליה גם בעד הוזלה בעלויות החופשה. קחו בחשבון שצימרים עם בריכה הם צימרים מבוקשים במיוחד, ולכן אם אתם רוצים לשריין לעצמכם מקום בצימר כזה כדאי שתפעלו כמה שיותר מהר על מנת לסגור תאריך שיתאים לכם. 

סוויטת קרטייה

חופשה מושלמת בקיץ מתחילה בסוויטת קרטייה. אם אתם רוצים חופשה שתגרום לכם להרגיש כמו מלכים ליום אחד, הכירו את סוויטת קרטייה. מדובר במתחם בו תוכלו ליהנות מליווי אישי לכל אורך תקופת השהות שלכם ולא תצטרכו לדאוג לשום פרט. המלווה יהיה לרשותכם בכל שעות היממה, כך שאם תצטרכו משהו תוכלו לקבל מענה מתי שרק תרצו. בסוויטה עצמה יש שלושה חדרי שינה, כך שהיא יכולה לאכלס את כל המשפחה באופן מרווח. כמובן שאף חופשה לא מושלמת בלי מסאז' כיפי ומרגיע, ואתם כמובן תוכלו להזמין לכם אחד כזה בתיאום מראש. 

בונסאי סוויטות בוטיק

במתחם בונסאי תוכלו למצוא שתי סוויטות בוטיק, שמועצבות בצורה יוצאת דופן ומוקפדת במיוחד. תשומת הלב לפרטים הקטנים ניכרת ואתם תתלהבו מהשניה בה תיכנסו בדלת. אם אתם מחפשים צימרים לזוגות, דעו לכם שמדובר בצימר מצויין לזוגות אוהבים, והוא ממוקם בסמוך למגוון אטרקציות שיכולות לשדרג לכם את הטיול מהקצה אל הקצה. אם חשקה נפשכם בטיול טרקטורונים תוכלו למצוא מסלולים מתאימים בקרבה לסוויטה, וכמובן תוכלו ליהנות מאטרקציות נוספות כמו מסעדות ויקבים מומלצים במיוחד. 

מילה בוטיק

אולי שמעתם על צימרים בצפון, אבל על צימר כמו מילה בוטיק עדיין לא שמעתם!

מדובר בסוויטה חדשה שנפתחה לפני כמה חודשים, והיא מעוצבת בסגנון יוקרתי במיוחד. היא מתאימה למשפחות ויכולה להכיל שמונה אנשים במקביל, כך שאם אתם מתכננים חופשה עם הילדים זה יכול להיות פתרון מצויין. בתוך הסוויטה אתם יכולים ליהנות מג'קוזי וסאונה, מה שיגרום לכם להרגיש כאלו אתם נופשים בחוץ לארץ. 

נופש בפסגה

אם אתם רוצים חופשה באזור הכינרת, צימר נופש בפסגה יכול להיות הצימר שחיפשתם! במיוחד לאנשים שרוצים חופשה עם נופים פסטורלים, מדובר במקום עוצר נשימה שיגרום לחופשה שלכם להרגיש כמו ציור. במקום כמובן בריכה פרטית שתאפשר לכם לשחות בשלווה אל מול הנוף הקסום, תיהנו מנקודות תצפית מצוינות שיחברו אתכם אל השלווה הממכרת של הטבע וכמובן תיהנו מחדרים מאובזרים ומפנקים. 

בקרבת הצימר תוכלו למצוא את אגם הכנרת, ונחלים ויערות כיפיים לטיולים רגליים.

אי שם בכליל

באי שם בכליל תוכלו לבחור בין שתי בקתות מהממות שכמובן מופרדות אחת מהשניה על מנת לתת לאורחים את הפרטיות המוחלטת שלהם. בכל בקתה תוכלו ליהנות ממתחם מופרד ללינת הילדים, כך שלמשפחות מדובר בפתרון מושלם. כמו כן, בבקתות מטבחונים לאנשים שאוהבים לבשל, או שפשוט נהנים להכין את הקפה שלהם בבוקר ולשתות אותו אל מול הנוף המקסים. באי שם בכליל אתם תוכלו לקחת פסק זמן מהשגרה שלכם, להפסיק לדאוג ולהתנתק מכל רעשי הרקע. רוצים חופשה שקטה, פסטורלית אך עדיין מפנקת וכיפית? זה המקום המושלם בשבילכם!

שתהיה חופשת קיץ מהנה!

מזל טוב! אם הצלחתם להזמין צימר לחודשי הקיץ ללא ספק עברתם את המכשול העיקרי. כעת מה שנותר לכם זה לארוז תיק, לקחת את האנשים האהובים עליכם ופשוט להירגע. חופשות קיצית בטבע הן בעלות אופי מיוחד וקסום, ואין ספק שאתם תיהנו כפי שלא נהינתם מעולם. שיהיה קיץ נעים!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים