הצימרים הכי יפים בארץ - ההמלצות שלנו

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-01-2023
הצימרים הכי יפים בארץ - ההמלצות שלנו

עזבו אתכם מאירוח במלונות, טיסות מעיקות לחו"ל שרק אחרי המעבר בטרמינל ובשדה התעופה, אתם תרגישו כאילו שלא נחתם כבר תקופה, נסיעות ארוכות לאילת ולערים רחוקות נוספות, וקבלו חופשה פנטסטית ואיכותית ביותר לחלקיה הצפוניים של הארץ שמלאים בנופים פסטורליים ומרשימים, מזג האוויר נעים ונחמד בכל ימות השנה, הרבה ירק ומסלולים מיוחדים שתוכלו לבקר בהם והכי חשוב – הצימרים הכי יפים בארץ!

צימרים בישראל לחופשה קסומה ומהנה עם הילדים או רק עם בן/ת הזוג שלכם שיהפכו את החוויה שלכם למדהימה ועוצמתית ביותר עם שקט ורוגע, צימרים ברמה גבוהה כל כך שאפילו בתי המלון לא מציעים לכם חוויה כזו קסומה.

צימרים בצפון – מה יש לנו להציע?

צפון הארץ מציע מגוון רחב של צימרים שממוקמים בכל חלקי הגליל והגולן ומציעים מקומות מפנקים ופסטורליים לזוגות ומשפחות.

צימרים יפים מסביב לכנרת, צימרים יפים ברמת הגולן, צימרים עם נוף, בריכה בגליל וסוויטות מושקעות ומטריפות ביותר שאתם תשמחו לחזור אליהן בשנית.

אך, מבין כל הצימרים היפים בארץ ישנם מספר צימרים שפשוט לא כדאי לוותר עליהם – צימרים וסוויטות מושקעות ומהממות עם נופים ופינוקים שכל אחד ישמח לחוות.

סוויטת שנדליר הקסומה

מי לא היה רוצה לבקר בסוויטה מפנקת וקסומה עם נוף פנורמי, בריכה לכל הנוף וג'קוזי איכותי עם זרמים מפנקים?! סוויטה מושקעת בטירוף עם עיצוב ייחודי, מקום נקי ואיכותי על רמה שמציע איתו נוף עוצר נשימה.

אם אתם מחפשים את השקט והרוגע למול מרגלות הגליל העליון, הרי שסוויטת שנדליר תהיה עבורכם המקום הקסום והמפנק ביותר שאתם רק תוכלו למצוא.

סוויטה מומלצת ביותר לזוגות וילדים שמחפשים חוויה קצת אחרת מבין כל החוויות.

צפייה בסוויטת שנדליר והזמנות.

Y האוס – מתחם יוקרה לנופש

אין ספק כי Yהאוס הוא אחד המקומות היוקרתיים והמיוחדים ביותר שאתם רק תוכלו למצוא בכל רחבי צפון ישראל.

מתחם הסוויטות שממוקם ישר מעל לראש פינה מול נופי הרים ויערות של הגליל העליון מציע חוויה קסומה שונה מהרגיל עם מתחם חדשני בעיצוב יוקרתי כל כך שכנראה שלא מצאו ווילות עם עיצוב שכזה בכל רחבי הארץ.

המתחם כולל בריכה ומפנקים נוספים שמחכים לכם עם הגיעכם למקום, ומומלץ להגיע לסופ"ש מפנק ורגוע שבו אתם תוכלו לנוח ולחוות את החוויה המעשירה והייחודית ביותר עבורכם.

צפייה בצימר Y האוס והזמנות.

גמליורט – צימרים באווירה ביתית

אם אתם פחות מתחברים לכל היוקרה, אז צימר גמליורט זו הבחירה הטובה ביותר שאתם תוכלו לבצע! צימר ברמה גבוהה ביותר בעיצוב כפרי ונעים אשר מעניק תחושה של אווירה ביתית נחמדה ונעימה בחופשה שלכם, צימר מבודד ורחוק אשר כולל בתוכו תענוגות ופינוקים בלתי נשכחים.

לצפייה בצימר גמליורט והזמנות.

צימר טופ – הצימרים הכי יפים בארץ

אנחנו בצימר טופ ממליצים לכם על הצימרים המושקעים והיפים ביותר בכל רחבי הארץ, צימרים ברמה גבוהה ביותר אשר מיועדים לזוגות ולמשפחות שרק מחפשות את המקום היפה והאיכותי עבורן לחופשה ארצית מושלמת ושקטה לצד מושבים מיוחדים שמציעים מגוון אטרקציות תיירותיות.

צימרים יפים אל מול הכנרת, צימרים ברמת הגולן וצימרים עם נוף ובריכה בגליל.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים