שיא בביקוש לחורף 2019, אחרי קיץ נטול מבקרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-02-2019
שיא בביקוש לחורף 2019, אחרי קיץ נטול מבקרים

גל התייקרויות נוסף, גילוי המנהרות החדשות בצפון, התקיפות בסוריה וגם העכברת הותירו את צימרי הצפון שוממים למדי. רגע אחרי הגיעו הגשמים שהרגיעו הכל ואיתם מבול הזמנות. אז מה בעצם קרה כאן והאם החורף עומד להפוך רשמית לעונה "החמה"? תשובות במאמר הבא מאת צימרטופ.

הזוויתן והירדן זרמו בשלווה אופיינית של חודש אוגוסט כשרק ציוץ הציפורים מלווה אותם. נפש חיה לא נמצאה על מסלולי המים הכי טובים בצפון, דווקא בתקופה שאמורה להיות הכי עסוקה ואינטנסיבית בשנה. העכברת שהתגלתה כאן דווקא בשיא עונת הביקוש הייתה הקש ששבר את גב הגמל, שהגיעה גם ככה אחרי תקופה ביטחונית מעורערת וסבב נוסף של עליית מחירים בכל תחומי החיים. זה גרם לצימרים לשבת באפס מעשה למשך הרבה מאוד זמן ובעיקר להמשיך ולחשוב איך מושכים את הקהל בחזרה בתקופת החגים, שגם היא ידעה כמות נמוכה באופן חריג של מבקרים.

אלא שלפעמים צריך לתת לטבע לעשות את שלו ומיד כאשר החלו הגשמים והסופות הראשונות, הטלפון במתחמי הצימרים הטובים באזורי הגליל, הכנרת והגולן לא הפסיקו לצלצל. אחוזי תפוסה גבוהים ומפתיעים פקדו כל מקום איכותי שיש לו בריכת שחייה מחוממת ונדמה כאילו הרוח והגשמים פשוט ניקו את כל המלוכלך. כן, גם העכברת כבר מאחורינו לפי ההודעות האחרונות של משרד הבריאות, שהורה על פתיחה מחודשת של נחל המשושים, ג'ילבון ויהודיה. בשלב זה יש לציין, רק נחל אל על נותר סגור למבקרים.

גשם – אין. שמש - אאוט

אז מה בעצם גרם למהפך? סביר להניח שלא רק הצימרים השתעממו בקיץ האחרון, אלא גם כל המבקרים שנמנעו מלהגיע. לכן עכשיו הם מעדיפים לנצל את החופשה או הביקור בצפון שלא התרחשו בסופו של דבר ואפילו נהנים ממחירים נמוכים ואטרקטיביים הרבה יותר, נופים חורפיים מקסימים וכמובן – השלג שאי אפשר בלעדיו. מומחי התיירות מאמינים שחורף 2020 יצור מהפך באופן רשמי שבו יותר ויותר אנשים יבחרו בחופשה בחורף מאשר בקיץ.

אורחים שמגיעים למתחמי נופש בחורף נהנים מבחינה סטטיסטית מהרבה יותר מתקנים במקום, בראשם הג'קוזי ספא והסאונה שבקיץ השרבי קשה ליהנות מהם לאורך זמן. בנוסף, יש משהו בחוויה הכפרית החמימה שהוא הרבה יותר שורשי ונכון לצימרים: העובדה שארץ מולדתם היא אירופה משופעת הגשמים והירוק, הקמין עצים, העיצוב הקלאסי והתה צמחים מול הנוף. כל אלה מייצרים חוויה רלוונטית ומקורית הרבה יותר לכל הזוגות והמשפחות שמעוניינים בלינה מפנקת מחוץ לבית.

אם עדיין לא מצאתם לעצמכם מקום מצוין לפינוק חמים ונעים של חורף – זה בדיוק הזמן להיות ספונטניים, להזמין ולהגיע. יכול מאוד להיות שבשנה הבאה כבר תצטרכו להזמין את התאריכים האלה מראש.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים