נוגעים בשמיים: מתחמי הצימרים הכי גבוהים בארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-11-2017
נוגעים בשמיים: מתחמי הצימרים הכי גבוהים בארץ

תמיד חלמתם על נופש בתוך העננים? כדאי לדעת שגם בארצנו הקטנטונת אפשר לקבל חוויית אירוח מוצלחת במיקום הררי מרהיב, שצופה לכל הנופים שפרושים מתחתיו ממש ממבטן של הציפורים שיטוסו במקביל אל מרפסת הקפה שלכם. אז לאן כדאי להגיע כדי ליהנות ממקסימום גובה, אוויר פסגות נקי ושקט אמיתי שרק הרי הצפון יכולים להעניק? צימרטופ בחרו עבורכם את מתחמי הצימרים הכי גבוהים שיש, שאפשר לצפות מהם לחוויית אירוח איכותית, יפה ומושלמת. נא לא לשכוח ביגוד חורפי מלא:

נופי גמלא

מושב גמלא המתנוסס לגובה 110 מטרים מעל פני הים ו-320 מטרים מעל פני הכנרת אליה הוא צופה בפרטיות מוחלטת, הוא נקודת פתיחה טובה לזוג הרומנטי שרוצה להרגיש בעננים מכל הבחינות. שתי סוויטות גדולות ויפות מחכות לכם כאן, בגווני קרם-שמנת נייטרלים לכאורה, אך מעניקים חזות מעניינת לנוף הכחול ירוק שנכנס פנימה מבעד לחלונות. לכל סוויטה ג'קוזי פרטי שיושב על קו הנוף וחצר מרכזית מטריפה שתאפשר לכם לתצפת על הכל מגבוה.

נוגעים בשמיים

כן, באמת יש מתחם צימרים כזה, שגובהו רב כל כך עד שהוא יכול להתגאות בטמפרטורה הקרירה והנופים המרשימים שעוטפים אותו מכל עבר. פסגות המועצה הדרוזית חורפיש נעות בין 700 ל-1,200 מטרים (!) ומספקות לתושבים ושלל האורחים אוויר פסגות בריא ונקי שמומלץ מאוד לסובלים מאלרגיות, קשיי נשימה ומחלות שמצריכות אתכם בפסק זמן מהאורבניות המאובקת. לענייננו, במתחם יש 4 צימרים מטופחים, מתחם בריכה, ג'קוזי ספא לוהט ומפלס נוף עוצר נשימה מכיוון תצפית נדיר ובלתי שגרתי.

בנופי גמלא תהנו מנוף הכנרת והרי הגולן

הטירות הנעות ברוח 

1,110 מטרים מעל פני הים. אפשר לחוש ברוח הקפואה על הפנים ולצפות לשלגים הכבדים אך קסומים שבקרוב יעטפו את המושב הפצפון נמרוד, שיושב אי שם בסמוך לחרמון. אם אתם חולמים על טירה מפוארת ומהפנטת מהאגדות, שחלונות הנוף העצומים שלה מאפשרים לכם לראות את השלג היורד ואת הכל מסביב מתכסה בלבן, כדאי שתמהרו להזמין מקום. מדובר באחד ממתחמי הצימרים הכי מבוקשים בצפון בחורף, שכולל שלושה צימרים לשלג שהם לא פחות ממופלאים.

לחצו לצימרים בצפון עם נוף >>

אדום לבן 

לעומת שאר הצימרים שמוזכרים כאן, גובה ממוצע של 540 מטרים נראה כמו מישור החוף. אבל אל תטעו – מושב אמירים המפורסם יודע בדיוק היכן כדאי וטוב להתמקם כדי לספק לכם תצפית ישירה אל שלל יערות הגליל, רכס הרי צפת והכנרת בכבודה ובעצמה. אדום לבן שוכן באחת הנקודות החלומיות ביותר לחובבי הגבהים והנוף של המושב, מציע 3 צימרים יוקרתיים בניחוח קלאס-אירופאי ומראה נופים, עננים וזריחות בלתי נשכח מכל עבר.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים