10 הצימרים הכי טובים בארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-04-2023
10 הצימרים הכי טובים בארץ

מחפשים לבלות את החופשה הבאה שלכם באחד מבין הצימרים הטובים ביותר בארץ? לא יודעים איפה להתחיל לחפש וכיצד לסנן את הצימרים על מנת לקבל אך ורק את הכי מוצלחים? הנה עשרת הצימרים הטובים ביותר בארץ, שלא תרצו לוותר עליהם.

שנדליר - צימר יוקרה

אם אתם מחפשים צימרים בגליל המערבי - שנדליר הוא צימר שאתם חייבים לבדוק! מדובר בצימר מפנק ביותר הממוקם באזור הגליל המערבי. תוכלו ליהנות בו מנופים מקסימים וממתקנים מפנקים ביותר - ברגע שתגיעו לצימר שנדליר אתם לא תרצו לעזוב! 

צימר שנדליר מספק לאורחים שלו את כל מה שהם רק יכולים לחשוב עליו - וזהו בהחלט מקום מצוין לציון תאריכים חשובים או כמובן להצעות נישואין.

קולינה ורדה

עוד צימר שאתם חייבים לבקר בו הוא קולינה ורדה. זהו צימר יוקרתי מאוד, שמעוצב בצורה כיפית ומרגיעה. הצימר הזה מתאים לזוגות וגם למשפחות שאוהבות לנפוש בסטייל, ולא רוצות להתפשר על הפינוקים ועל תחושת היוקרה. במתחם תוכלו ליהנות מבריכות מחוממות וג'קוזי מה שהופך אותו לצימר כיפי במיוחד גם בעונות החורף הקרירות. 

אם אתם מחפשים מקום אינטימי לבלות בו עם אנשים קרובים, הגעתם בדיוק למקום הנכון!

החדרים מאובזרים עד לפריטים הקטנים ביותר ואף דבר לא יחסר לכם בחופשה הנהדרת הזו. 

בל סוויטות יוקרה 

הצימר הבא נמצא בנוף כנרת, ותוכלו למצוא במתחם מגוון סוויטות לנפוש בהן. הסוויטות עצמן הן מאוד מרווחות ומאובזרות - וכמובן שמחוץ לסוויטה תמצאו בריכה פרטית מפנקת. תוכלו לבחור מבין מספר הסוויטות הנמצאות במתחם, אשר לכל אחת יש את הייחודיות שלה. אי אפשר לדבר על צימרים בכנרת מבלי להזכיר כמובן את יתרונות המיקום שלהם - בבל סוויטות יוקרה תוכלו ליהנות מקרבה לעיר צפת, מה שמאפשר לכם לחקור את העיר בקלות. בנוסף - הר החרמון נמצא אך ורק 45 דקות של נסיעה ברכב מהמתחם, כך שעבור אנשים שרצו לשלב טיול מושלג בנופש שלהם יש את הפתרון האידיאלי!  

אביבים לאוהבים

צימר זה, למרות שנשמע כאלו הוא צימר לזוגות בלבד, הוא צימר מצוין גם לחופשה משפחתית!

צימר זה מעולה לחגוג רגעים שמחים ומרגשים, ואפילו תוכלו לקשט אותו במיוחד עבור הצעת נישואין! אם אתם מחפשים מקום מקסים ופסטורלי ללון בו, ואם אתם מתכננים להציע נישואין לבחירת ליבכם, זהו מקום שכדאי מאוד שתקחו בחשבון!

צימר זה ממוקם בגליל העליון והוא אינו רחוק משלל הפעילויות שניתן לעשות באזור.

קפלנד

הצימר קפלנד נמצא ביישוב מתת, ובמתחם תוכלו למצוא שתי סוויטות נפרדות ובית נופש בו יש שני חדרי שינה. בית הנופש מציע גם בריכה פרטית שמחוממת לפי הצורך, ואילו בסוויטות תוכלו ליהנות מג'קוזי מפנק. 

העיצוב של הסויטות הוא עיצוב בסגנון אותנטי שיגרום לכם להתחבר לטבע בצורה המיטבית. קירות האבן המיוחדות יתנו לכם הרגשה שונה מכל מה שהכרתם, ותוכלו להתנתק לחלוטין מכל הדאגות. החופשה שלכם במתחם קפלנד תהיה מיוחדת במינה, שכן היא משלבת בצורה מיטבית את הפשטות והרוגע של הטבע ביחד עם אלמנטים עדכניים וחדשניים. 

ולדמנס

ולדמנס הוא מתחם צימרים הממוקם בכפר ורדים. במקום שתי סוויטות אשר אינן מחוברות ונותנות לאורחים את הפרטיות המירבית. במתחם צימרים זה תוכלו גם ליהנות מאבזור מקסימלי של החדרים, בהם יש גם טלויזיות חכמות וג׳קוזי או בריכת שחייה. אם אתם ממש רוצים להתפנק תוכלו להזמין גם טיפולי ספא שישלימו את החוויה. 

אם בחרתם ללון בולדמנס כדאי לכם גם לקפוץ לטיול נחמד בטבע, המיקום המצוין של המתחם מאפשר לכם לצאת לטיולים רגליים בכל האזורים של צפון הארץ.

אהבה ורומנטיקה

אתם יכולים לנחש מהשם של הצימר הזה, שהוא מקום מצוין לחגוג בו את האהבה שלכם! בין אם אתם מציינים אירוע מיוחד עם בן או בת הזוג ובין אם אתם סתם רוצים לציין את אהבתכם זהו הצימר המושלם ליהנות בו מרגעים רומנטיים ביותר.

הצימר ממוקם ליד הכנרת, כך שגם הנוף כמובן מוסיף לפסטורליות. 

טוהר - סוויטות יוקרה

אם אתם מחפשים צימרים לזוגות עם נוף - זה המקום בשבילכם! בסוויטת טוהר, שנפתחה לא מזמן, תוכלו ליהנות משטח מרווח ומנופים בלתי נשכחים. המקום גדול מאוד ולכן הוא אידיאלי למשפחות, כמו כן תוכלו לאכול במקום ארוחת בוקר מפנקת ולצאת לטיולים מכל הסוגים תוך נסיעה קצרה. 

סווניו -sueño

הצימר הבא הוא בעל ניחוח בינלאומי, והוא חדיש לחלוטין! מדובר בצימר שנפתח לציבור ממש לאחרונה, ומאז הוא לא מפסיק לקטוף מחמאות. השהות שלכם בצימר הזה תהיה פשוט נפלאה ותכלול את כל הפינוקים שאתם יכולים להעלות על הדעת. הצימר ממוקם בנטועה שבגליל המערבי, מקום מצוין לחופשה גלילית מושלמת. 

לאטה 

בלאטה תוכלו ליהנות מחווית נופש מיוחדת וכמובן מספא מפנק במיוחד. 

יתרון משמעותי של הצימר הזה הוא שהוא מאפשר לאורחים שלו לבקר בחווה החקלאית הסמוכה כך שלחופשה יהיה רובד נוסף וחוויתי. 

תוכלו לבחור מבין שלוש סוויטות שונות שנמצאות במתחם, אשר לכל אחת אופי משלה. אם אתם מחפשים מקום איכותי לחופשה שלכם - בקרו בלאטה!

 

להמלצות, טיפים, ומידע מעניין נוסף היכנסו - צימרטופ

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים