מבצעים חמים לסוכות 2019

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-10-2019
מבצעים חמים לסוכות 2019

אספנו עבורכם כמה מבצעים לוהטים מהצימרים הכי אטרקטיביים, כאלה שיבטיחו לכם פינוק מושלם, פרטיות וגם שמש אחרונה של קיץ, רגע לפני שהטמפרטורות צונחות.

צימרים ביער – 850 ₪ לזוג ללילה + ג'קוזי ספא מטריף חושים באמצע היער

אם אתם מחפשים את הפסטורליות המושלמת, את הטבע השלם בשיא הדרו וכמובן את תצפית הנוף המיוחדת שתאפשר לכם לצפות בסוכות הקרוב בנופי הגליל המתחלפים מצהוב לירוק פראי, צימרים ביער הוא המקום הנכון לכם ולזוגיות. אמנם ניתן להגיע לרוב היחידות (שש במספר) כמשפחה עם ילדים, אך האווירה שתזכו לה כאן היא מחבקת, נוסטלגית ורומנטית במיוחד. בעיקר אם אתם משוטטים ביער ומגיעים אל מתחם הספא הפרטי השייך למקום, שיאפשר לכם להיות הכי מחוברים שאפשר לשורשים והאדמה. 

נופש בפסגה – 800 ₪ לזוג ללילה + נוף מהפנט להרי הגליל

תקופת החגים היא ה-זמן לתפוס בו צימרים עם נוף שיכולים ללכוד בבת אחת את מראה הצבעים המתחלפים וגווני השמיים יוצאי הדופן. ואם כבר מקום עם נוף היסטרי, עדיף בצימר מרווח ואיכותי שמתאים לרביצה בחוץ עם הקפה ולטבילה בג'קוזי לעיני כל הנוף הפתוח. נופש בפסגה מורכב משלוש יחידות אירוח – שתי בקתות עץ משובחות ברמת גימור גבוהה ביותר וסוויטה יוקרתית עם בריכה פרטית וג'קוזי ספא בחצר פרטית. מדובר בחופשה המשפחתית המושלמת, או לנופש זוגות אידיאלי במיוחד! אל תפספסו אותה בחול המועד הקרוב.

%@%@%p-33981x

אחוזת יובל – 750 ₪ + קומפלקס עונתי מושלם לכל המשפחה


אתם בטח מודעים לכך שבצפון הטמפרטורות לעת ערב כבר מתקררות ומגבילות במידה מסוימת את היכולת שלכם להשתמש בבריכה או לטייל עם הקטנטנים בחוץ בבגדים קצרים. ויחד עם זאת, שתי יחידות הנופש של אחוזת יובל לצד הג'קוזי ספא המחומם והבריכה המקורה שכבר מחכים לפתוח איתכם את החורף הופכות לחופשה אידיאלית ואטרקטיבית במושב אביבים – על התפר שבין הגליל העליון למערבי. מערכת צימרטופ ממליצה בחום לנצל את ההיערכות של המקום לחורף בשלב שבו לא כל המתחמים כבר ערוכים היטב לימים גשומים וקרירים וכמובן ליהנות ממחיר הולם והוגן בעבור הנופש המפנק בימי החג.


אחוזת לב הכרמל, סוויטת ניו-יורק – 700 ₪ ללילה במתחם בוטיק שיקי ויוקרתי


אם בסוכות הקרוב ידבר אליכם אירוח מפונפן ונוצץ, בטח תשמחו לגלות שהסוויטה הניו-יורקית עתירת הסטייל והפאסון תאפשר לכם לבלות במתחם הקונספט הנוצץ והפרטי וליהנות ממתחם הגן האישי שכולל ג'קוזי ספא ענק ומרחב ירוק ופתוח. האחוזה סמוכה לכל אתרי הכרמל האהובים ומסלולי הטיול כך שתוכלו ליהנות משהות מפנקת ורגועה לצד טיולי חג ופעילויות אטרקטיביות לאורך כל החג. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים