סה מניפיק: צימרים מומלצים בצפון לזוגות בהשראה צרפתית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-11-2019
סה מניפיק: צימרים מומלצים בצפון לזוגות בהשראה צרפתית

ערים מתקדמות, עיירות היסטוריות, נופים פראיים וכמובן – חגיגה שלמה ומופלאה של רומנטיקה לאוהבים. אז מה הפלא ששלל צימרים מומלצים בצפון לזוגות מקימים את מתחם הנופש שלהם בהשראת אזורי צרפת? הנה ארבעה מהם, שנראים כמו שם, אבל נמצאים ממש כאן.

לפניכם מספר צימרים ממולצים בצפון לזוגות שיעניקו לכם חופשה רומנטית ומפנקת בהשארה צרפתית:

סוויטת W – השיק של פריז

דמיינו לעצמכם ערב אלגנטי סביב נרות, שמפניירות וריהוט מעצבים. או לה לה. הסוויטה הנחשקת תתאים גם לזוגות שמחפשים מקום מושקע להיות בו "דביקיים" למדי, תוך שהם יכולים ליהנות מכל מתקני המקום הפרטיים: בריכת שחייה ענקית מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא מפואר, מסכי טלוויזיה גדולים וכמובן קמין עילי שיספק לכל חלל הפנים את אווירת היוקרה המתבקשת. סוויטת W נחשבת למתחם צימרים מומלצים בצפון לזוגות שיודע "לספק את הסחורה" ולהפוך את השהות של אורחיו מרומנטית בלבד, לחוויה מהאגדות.

אגם האגדות – חבל אלזס-לורן מעולם לא היה קרוב יותר

לא רק החיים האורבניים של צרפת נחשבים לנחשקים, אלא גם מה שקורה בחבלי הארץ המופלאים שנראים כמו מעולם אחר. חבל אלזס-לורן הצרפתי היה מאז ומעולם סלע מחלוקת בשל העובדה שמדינות וכובשים רבים חלמו עליו וניסו לספח אותו אליהם. ולמרות כל הקרבות, הלחימות וגדודי הצבא שעברו בו הלוך ושוב, נותר חבל הארץ שקט ויפהפה, כאילו כף רגל אדם מעולם לא דרכה בו. אגם האגדות מזכיר בחלקים רבים ממנו את אותו הנוף האלזסי וחושף נוף מופלא שהתבצר סביב מושב לבנים (סמוך לכנרת) במקום ישנן 4 סוויטות מושקעות הצופות למרחבים הירוקים והכנרת, כוללות בריכה ומתחם ספא עם ג'קוזי וסאונה יבשה. 

גבוה מול הנוף – אל ההרים של חבל דופינה 

האזור ההררי היפהפה של צרפת הוא משכנו של הר המון בלאן המפורסם ומאכלס לא מעט מאתרי האקסטרים המיוחדים של צרפת. אמנם לגבוה אל הנוף אין באמת שלג, אך המתחם מסוגל לחשוף בפני הזוגות המאושרים שלו נוף הררי פראי שתענוג לצפות בו עם קפה במרפסת. הזיקה להרי דופינה המרשימים מתבטאת כאן בעיקר כלפי חוץ, כאשר לצד הפרטיות המוחלטת נחים גם השלווה והקפה. המתחם מציע שני צימרים מומלצים בצפון לזוגות בעיצוב קלאסי משובח הכוללים תאורה טבעית בשפע, בריכה וחוויית נוף מצטיינת. 

סוויטה יוקרתית עם בריכה מקסימה בלב הגן

בקתות כחול שמנת – פרובאנס

חבל פרובאנס נחשב ליפה בכל צרפת ואליו מגיעים כדי לנשום את אירופה הקלאסית, לצפות בפריחה יוצאת הדופן וגם לשוטט בין דוכנים וחנויות בוטיק ולחוות את נמל העיר מרסיי. העיצוב הרומנטי של בקתות כחול שמנת יוצר אווירה דומה המעניקה לזוגות תחושת ביתיות וחמימות לצד עיצוב רומנטי, אירוח איכותי ונעים ומראה יפה ואלגנטי לעיניים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים