זריחה על המדבר: צימרים רומנטיים בדרום

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-01-2018
זריחה על המדבר: צימרים רומנטיים בדרום

אם בעבר צימרים רומנטיים היו נחלתם הבלעדית של מתחמי הנופש בצפון, הרי שכיום הם מצויים בכל מקום שבו הסולידיות והשלווה תופסים מקום רב.


בדרום תוכלו למצוא אינספור מתחמי צימרים רומנטיים מיוחדים, מעניינים ומגוונים, שיעניקו לכם את הפרטיות והרומנטיקה שאתם בדיוק מחפשים. אז מה מצפה לכם כאן חוץ מנוף חלומי ונווה מדבר של בריכה בלב עצי הדקל? הנה מספר הצעות לנופש שלא ישאירו אתכם אדישים.



פנינה במדבר, צופר – בקתות עץ מיוחדות, סביבה ירוקה ואווירה מרגיעה הם בול מה שכל זוג מחפש. וכאן בפנינה במדבר תקבלו את המפתחות לגן עדן קטן ומתוק עם ג'קוזי, מטבחון, חדר רחצה ומרפסת ישיבה פרטית.


במקום עצמו גם אולם התכנסות לקבוצות עד 30 אנשים וכניסה חופשית לבריכה ביישוב. ביישוב עצמו נמצאים גם בית קפה ואטרקציה הכוללת חאן גמלים וחמורים.


ארץ ערבה, צוקים – כשכל הקסם קורה מחוץ לסוויטה, מה שבפנים הוא רק הבונוס. מרחב טבע אותנטי ומרשים פרוש לפניכם, כאשר החוויה מציעה אירוח בוטיק יוקרתי ומשובח בפרטיות מלאה עם בריכת טבילה פרטית (מחוממת בחורף ומוצלת בקיץ) לכל סוויטה.


מכאן צופים אל היופי המדברי המושלם והשמיים המופלאים, נהנים ממגוון ארוחות במסעדת ארץ ערבה (הזמנת מקומות מראש) ונהנים משלל אטרקציות באזור.


ראקויה, עין הבשור – איך נשמע לכם אירוח צימרים בסגנון יפני? ראקויה הוא מעין מקום מיוחד שכזה, ששואב את ההשראה הרבה שלו מה"זן" היפני ועולם הפאנג שוואי.


לשם כך נקראו אמנים מקומיים למלאכה ויחד הם יצרו 2 צימרים רומנטיים בעיצוב אותנטי מרהיב ומיוחד. האורחים נהנים מגשרונים ונחל זורם צמחייה מיוחדת ושלווה. בקיץ קיימת כניסה חינם לבריכת המושב.


הניסים של השף, צוחר – יש מקומות שמבינים שאהבה עוברת דרך הקיבה. ובמקרה כמו זה של צימרים רומנטיים בדרום, רצוי מאוד שאוכל טוב ילווה את הנוף המדברי הקסום כדי לפתוח עוד יום נהדר של מנוחה ואהבה.


הצימר מעוצב בעידון רב, כולל חלל אירוח שקט ומתוק וחצר פורחת עם פינת ברביקיו ומבחר עצום של ארוחות שף מבית המארחים בכבודם ובעצמם. המקום קרוב למבחר אטרקציות בסביבה כמו חוות קקטוסים, חוות יענים, חוות צאן, מסלולי אופניים ועוד.



אלה סאן, אילת – היוקרתי ביותר שסוגר את הרשימה ושוכן איך לא, בעיר הנופש והתיירות הגדולה בישראל. אלה סאן הינו מתחם נופש חדש המתפאר בעיצוב יוקרתי מרשים ואירוח ברמת 5 כוכבים.


המתחם מציע 4 וילות אירוח שונות, כאשר לכל אחת עיצוב מודרני אישי ובריכת שחייה פרטית על רקע נופי הים האדום. בנוסף אפשר להתפנק בג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה וחגיגת אירועים מיוחדים. לחיים.


ג

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים