קח מקל קח תרמיל בוא איתי אל הגליל: צימרים מומלצים בגליל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-01-2019
קח מקל קח תרמיל בוא איתי אל הגליל: צימרים מומלצים בגליל

נופי הגליל מרתקים ומדהימים ומתפרסים על אזור מרובים ומגוונים, אם ליד הים, בהרים וליד אגמים ומאגרי מים מרהיבים ומדהימים. גלו את ארץ הגליל, מבטיחים שלא תתאכזבו.



הנופים, האווירה המקומות והצמחייה


אוויר הרים צלול כיין? לא רק בירושלים!, ארץ הגליל מלאה בהפתעות, נופים, אגמים, הרים, חורש טבעי, צימרים מומלצים בגליל, אתרי תרבות לצד אתרי מורשת שלא נופלים משום אתר מורשת אותו אתם מכירים, כל זאת ועוד תמצאו באזור הגליל השופע מקורות מים, אוויר צלול ונקי, אטרקציות וחוויות אינסופיות. שווה בדיקה! 




למי מתאימה חווית נופש באזור הגליל?


אזור הגליל הוא אזור נפלא לטיולים מרתקים מלאי חוויות אינסופיות שיחזקו את התא המשפחתי בחופשה משפתית ואפילו גם בחופשה זוגית ניתן למצוא עשרות אזורי בילוי ואטרקציות למבוגרים החל מיקבי יין מפנקים ואיכותיים ועד למסעדות יוקרה או פשוטות שלא נופלות מהיוקרתיות.
טיולי הליכה, נסיעה בג'יפים ואפילו רכיבה על סוסים. אין כמו להתחבר לאזור דרך הרגליים, ככה מגלים את המקומות הכי מיוחדים וקסומים. אם אתם פחות בקטע של טיולים רגליים ישנם מגוון רחב של נסיעות בג'יפים, חוויה עוצמתית, מטורפת וגם קצת מלכלכת, חווית שטח אמתית ונפלאה. ישנם גם רכיבות על סוסים בין הגבעות המוריקות והשטחים הפתוחים של אזור הגליל, רכיבה על סוסים גם היא חוויה מדהימה שלא יוצא לחוות כל יום. מומלץ במיוחד.



איפה ישנים?

ישנם מגוון רחב של בצימרים מומלצים בגליל ומתחמי נופש יוקרתיים וגם סטנדרטיים בהם תוכלו למצוא עניין רב ופינוקים רבים.

דורנס - צימרים בגליל המערבי, בן עמי: מתחם סוויטות יוקרתיות - עם בריכה פרטית מרהיבה לכל סוויטה, מתחם נופש המתאים לזוגות המחפשים אינטימיות משלובת עם יוקרה אך מתאים גם לחופשה משפחתי עד 4 נופשים.

עיצוב יוקרתי ומפואר מלווה בתאורה רומנטית


פסגת ההר - צימרים בגליל העליון, ראש פינה: 2 בקתות נופש מבודדות בראש ההר בישוב ראש פינה עם נוף מדהים המשדר פסטורליות ושלווה. בכל בקתה תמצאו  ג'קוזי זוגי מרווח ומיטה גדולה, רכה ומפנקת במיוחד.

הגליל מלא בהפתעות ומשתרע על אזור לא קטן ובכך לא תוכלו לבחון הכל רק בחופשה אחת.
העצה שלנו, צאו לחופשה יותר במיוחד באזור הגליל הקסום.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים