מוגש באהבה: צימרים מומלצים לבשלנים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-11-2018
מוגש באהבה: צימרים מומלצים לבשלנים

מאסטר שף, משחקי השף ועכשיו גם MKR. נדמה שתוכניות הבישול רק חיזקו לכולנו את התובנה שאנחנו עם של מאכלים, שאוהב אוכל ושולט ביד רמה במטבח. יש כאלו שמסתובבים בינינו ומסוגלים להוציא חביתה ברמה סבירה ולהיות מאושרים עד הגג ויש כאלו שהפכו את חווית הבישול לתחביב אומנותי ממש וכולנו רוצים להתארח אצלם בבית לפחות פעם בשעה. אנשים כאלה, ימצאו את עצמם מאוד בעיקר במתחמי צימרים עם מטבח גדול ושולחן ענק לפתוח אליו את התבשילים המהבילים שהכינו. במיוחד בחורף,  אז מי הם הצימרים הכי מושלמים לבשל בהם מבחינת הנוחות ואיכות המטבחים, שגם מכילים די מקום להניח עליו את כל התבשילים המהבילים. אנחנו כבר מריחים עד לכאן את הממולאים...

אחוזת עדנ'ס – אמנם באתם לנוח במקום היוקרתי המושלם ואנחנו מצפים שהפעולה הכי קשה שתעשו הסופ"ש תהיה להתהפך מהבטן לגב, אבל אלו מכם שהיד מגרדת להם אם הם לא מערבבים אחת לדקה איזה סיר מרק ימצאו בעדנ'ס מקום נפלא לאכול ולבשל בו. לרשותכם מטבח חיצוני מקורה שכולל משטח עבודה גדול עם כיור, מקררים תעשייתיים לאחסון של כל המזון שהבאתם, תנור, כיריים גז, מתקן ברביקיו מקצועי מאבן וטאבון לפיתאים מוסמכים. טעים!

%@%@%p-23264x

חלומות נפתלי – הנה מתחם צימרים עם בריכה מטורפת וממכרת שבחיים לא תרצו לעזוב. אבל הרי זה דבר ידוע שבריכה היא דבר שגורם לתיאבון להיפתח ולכן מאפשר לכם המקום ליהנות מחדר אוכל איכותי, יפהפה וברמת בוטיק גבוהה מאוד שאליו מתנקזות כל הארוחות. מה יותר כיף מלהעמיד על הדלפק של הבופה את הדגים המרוקאים השווים של אמא או את סיר החמין המפנק של שבת?

אחוזת ראול בטבע – במקום להתעסק עם המטבחונים הקטנטנים שיש בצימר, לאחוזת ראול יש היגיון הרבה יותר בריא: תשאירו את המטבחון הקטנטן לפינוקים הטעימים שאנחנו נכין לכם וקחו חדר אוכל ענק עם ים של מקום לבשל, להגיש ואפילו לחגוג איזה אירוע משמח. כבשלנים (לא מוצלחים במיוחד), אנחנו לא מוצאים דבר טוב יותר מלקחת לעצמכם פסק זמן מהמשפחה והילדודס ולהיכנס לתוך פינת המטבח השקטה הזו, שבה תוכלו להכין ולהגיש את הכל באהבה.

פיאצה דל סול – והנה המקום שבו אם אתם בשלנים חובבים אתם יכולים לדמיין שאתם מינימום מיכל אנסקי בשיפוט של מתמודד. מדובר במקום חובב קולינריה בעצמו: שני המארחים הם בעצם צמד שפים, שמאוד ישמח לארח אתכם בסטודיו לאמנויות האוכל שנמצא במקום ולהכין לכם שלל מנות מתפריט אישי שאתם בוחרים. אחר כך על בטן מפוצצת, תמיד אפשר להיכנס לג'קוזי שבתוך הפטיו היוקרתי למנוחה מכל האוכל המשובח ולחשוב על הארוחה הבאה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים