אטרקציות מומלצות למשפחות באזור הגליל העליון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-01-1970
אטרקציות מומלצות למשפחות באזור הגליל העליון

החופש הגדול הגיע, ועכשיו זה הזמן למצוא פעילויות לעשות עם הילדים. החלטתם לטייל באזור הגליל העליון? מעולה! הנה כמה המלצות לאטרקציות מעולות לכל המשפחה באזור הקסום הזה. 

מה אפשר לעשות באזור הגליל העליון?

הגליל העליון הוא אזור עשיר באטרקציות, ותוכלו למצוא בו כל מה שילדים אוהבים, וכמובן גם פעילויות שיתאימו לכל המשפחה. בגלל שפע האטרקציות מומלץ להיות ממוקדים ולחפש אטרקציות שיתאימו לתחומי העניין הספציפיים של הילדים שלכם, ודברים שמותאמים לגילאים שלהם. 

מקומות לינה בגליל העליון

שימו לב כי עונת הקיץ ובעיקר תקופת החופש הגדול היא תקופה מבוקשת במיוחד, ועל מנת שתהיו בטוחים כי תתאפשר לכם האופציה לטייל באזור הגליל העליון מומלץ מאוד להזמין מקום באחד הצימרים למשפחות הנמצאים באזור. צימרים בגליל העליון נתפסים מאוד מהר ולכן כאשר אתם נתקלים בצימר שאהבתם עם זמינות בתאריכים הרלוונטים לכם, ההמלצה היא לשריין כמה שיותר מוקדם. 

נסיעה בטרקטורונים

אחת מהאטרקציות המוכרות באזור הגליל היא טיול טרקטורונים. קיימות מגוון חברות המציעות מסלולי טרקטורונים חוויתיים לכל המשפחה, במקומות אטרקטיביים באזורים פופולאריים לטיולים. מדובר בחוויה בלתי נשכחת ומיוחדת, ששווה מאוד להזמין מראש. טיול טרקטורונים משלב גם אקסטרים וגם כמובן נופים מרהיבים, ולכן הוא גם כל כך מוצלח ואהוב על משפחות רבות. 

רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים לא מתאימה לכולם, והיא אידיאלית בעיקר למשפחות עם ילדים גדולים יותר או לחובבי הרפתקאות. רכיבה על סוסים היא מאתגרת יותר ודורשת ריכוז ותשומת לב, ולכן ברוב המקרים תהיה הגבלת גיל לרכיבה. אם אתם אוהבים בעלי חיים, רכיבה על סוסים יכולה להיות ממש מעולה עבורכם. תוך כדי הרכיבה אתם כמובן תיחשפו לנופים מקסימים ולשטחים רחבי ידיים, כך שהחוויה כמובן לא מסתכמת רק ברכיבה עצמה. 

סנפלינג

האטרקציה הבאה היא רק לחובבי האקסטרים והאתגרים, והיא לא תתאים לכל אחד או לילדים קטנים. סנפלינג הוא ספורט אתגרי שניתן לעשות במגוון מוקדים באזור הגליל העליון, ומדובר בבילוי נפוץ מאוד לחובבי טיפוס. רוב המקומות בהם ניתן לעשות סנפלינג מציעים מגוון אופציות של רמות קושי, כך שבמקרים מסויימים גם ילדים יוכלו ליהנות מהחוויה הייחודית הזו. בדקו קודם לכם איזה סוגי מסלולים מציע המקום וכך תוכלו לדעת האם הוא מתאים להרכב המשפחתי שלכם או לא. 

קטיף עצמי

בעונות המתאימות תוכלו ליהנות ממגוון חוות ומטעים המציעים קטיף עצמי של יבול. חווית הקטיף העצמי היא מושלמת לילדים, והיא מאפשרת לכל המשפחה להתחבר יחד לטבע ולעבוד יחד. חשוב מאוד לבדוק לפי העונה בה אתם מטיילים איזה קטיף עצמי פתוח, וכמובן תוכלו לבחור לפי סוג הפרי או היבול המועדף עליכם. 

הקטיף העצמי הוא כיפי, מגבש ומרענן וכל אחד מבני המשפחה יהנה!

טיול נעים!

טיולים באזור הגליל העליון הם רווי אטרקציות ופעילויות, וכדאי לדעת מראש כי לא ניתן להספיק את הכל בטיול אחד. חפשו את המקומות שהכי מדברים אליכם וכך בחרו את האטרקציה המועדפת עליכם. נסו לקחת את הטיול ברוגע ולא לנסות להספיק לדחוס עוד ועוד אטרקציות, וכמובן תשאירו לעצמכם זמן ליהנות מהטבע והנופים של הגליל העליון!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים