ניקיון פסח בצימרים: עד כמה הצימר ערוך לקבל אתכם בפסח?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2019
ניקיון פסח בצימרים: עד כמה הצימר ערוך לקבל אתכם בפסח?

לא רק הבית שלכם עושה סדר פסח מופתי, אלא גם הצימרים שמקפידים לנהל מערך ניקיון מושלם לפסח, לרענן את התכולה ולטהר את המקום מחמץ.

פסח הוא הזדמנות נפלאה לסדר, לנקות ולאוורר את הבית ועל כן גם במתחמי הנופש הרבים מתקיים ניקיון פסח מוקפד. החג שמסמל את בואו של האביב, מכין את הצימרים השונים לעונה העמוסה ביותר בשנה שנפתחת כבר עם חופשת חול המועד ותסתיים בסוף אוגוסט. מאחר וכל צימר יוקרתי מודע לכך שככל שתגיע העונה לשיאה המתחם יהיה בתפוסה מלאה, מבינים המארחים כי זהו הזמן הטוב ביותר לריענון התכולה, לחידוש המפרט הטכני והריהוט וביצוע עבודות חשובות כמו תיקון ליקויים, צביעה, סיוד והברקת מתחמי החוץ כשבראשם החצר והבריכה.

מקום נקי, מחודש, משופץ ונטול חמץ

אחד היתרונות המשמעותיים של חופשה בצימרים בפסח הוא האפשרות שלכם לקבל מקום שנראה כמו חדש! בעלי הצימרים האיכותיים לא מתפשרים על רמת הניקיון הגבוהה לאורך השנה, אך מנהלים הקפדה יתרה על הברקת המקום גם מבחינת ההכשר. כפועל יוצא מתחדשים הצימרים במצעים, ריפודים ומוצרי טקסטיל וכן מבצעים ניקיון חמץ גם במטבח המגיש מידי יום ארוחות בוקר מפנקות. המטרה היא שתוכלו לנפוש במקום נקי, חגיגי ונעים שבו לא תמצאו שום פרט שעלול להעכיר את החופשה או להפוך אותה לבלתי מתאימה.

מה חשוב לברר לפני שסוגים צימר לחול המועד?

אם אתם מתלבטים לגבי הצימר המושלם לפסח, לגבי חוויית הניקיון והסדר או ההכשר במקום, מומלץ להתייעץ טלפונית עם המארחים ולשאול כל שאלה חשובה הנוגעת למהלך הנופש. אף מארח לא ירצה להפסיד אתכם כתוצאה ממקום שאיננו מוכן כראוי לימי החג ולכן חשוב לשאול שאלות פתוחות, שהתשובה עליהן היא לא "כן" או "לא". לכן במקום לשאול: "האם המטבח נקי מחמץ?" שאלו "מתי התבצע ניקיון החמץ במטבח?" ובמקום השאלה "האם הבריכה נקייה?" שאלו "מתי לאחרונה עברה הבריכה ניקוי יסודי"? הכינו רשימה מסודרת של שאלות חשובות ובררו גם לגבי סוגיית הכיבוד, השתייה והארוחות הכלולים במסגרת האירוח שלכם.

בריכה גדולה וצוננת במתחם ירוק ומטופח

רשימת הצימרים הפנויים המלאה!

צימרים יפים, מעוצבים ומהפנטים מחכים לכם בפסח הקרוב עם בריכות ענקיות, מתקני ספא זרמים ושלל פינוקים שיעבירו אתכם מעבדות לחירות לאורך כל ימי החג! באתר צימרטופ תוכלו למצוא רשימה מלאה של צימרים פנויים לפסח, להתרשם מגלריית התמונות והמפרט הטכני ולשוחח טלפונית עם כל אחד מהמקומות בנוגע לשאלות הבוערות, סוגיית הניקיון, תאריכי התפוסה המדויקים, בקשות חריגות וכמובן המחיר.

בפסח הקרוב אין שום סיבה שתישארו בבית! אחרי חורף ארוך, גשום ואינטנסיבי, גם לכם מגיע להתפנק בחופשה ארצישראלית טובה ורגועה, שתשיב אתכם לשגרה בכוחות מחודשים.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים