24 שעות של קסם: מקומות טובים לאירוח ללילה אחד בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-07-2018
24 שעות של קסם: מקומות טובים לאירוח ללילה אחד בלבד

אם התפנה לכם יום בלו"ז ואתם רוצים להקדיש אותו לסתלבט בערסל באיזה מקום טוב בצפון – מי אנחנו שנתנגד? צימרים איכותיים רבים ברחבי הצפון מאפשרים זמינות גבוהה כאשר מדובר בשהות ללילה אחד, בעיקר בימי אמצע השבוע. הסופ"שים שנוטים להיות שמורים למתארחים כבר מיום חמישי, לא תמיד משאירים את ציבור המעוניינים בצימר ללילה אחד בלבד עם גיוון משמעותי בבחירה. אז איזה מזל שאנחנו כאן כדי להראות לכם מי פנוי, מי מוכן לקבל אתכם גם בשישי ומי הכי הכי שווה מכל הצימרים:

הבריכות השוות ביותר

אביבים לאוהבים – מקום פורח, ססגוני ומקסים. מתחם אביבים לאוהבים כולל שלוש בקתות עץ מרווחות ומטופחות במיוחד, עם בריכת שחייה מפנקת מול נופי הגליל המקסימים. זהו מקום טוב לשים בו את הראש, לישון טוב בחדר שינה מוקפד וליהנות מאירוח ברמה גבוהה שלא יחסיר מכם שום פרט קטן כגדול. המקום מקבל לילה אחד בסופ"ש בדקה ה-90.

בקתות עם שחר – אם אתם מחפשים מפלט חלומי ביותר למשך 24 שעות בלבד, בקתות עם שחר בהחלט ירשימו אתכם בכל דקה ודקה. שלושה צימרים גדולים טובלים בנוף, חובקים בריכת אינפיניטי מרהיבה ביופייה פלוס מתחם טבילה מקורה עטוף בחלונות בלגיים. המקום מקבל לילה אחד בסופ"ש בדקה ה-90.

%@%@%p-15382x

הפרטיות השווה ביותר

בחלום של יוסף – אם בא לכם להיות ספונטניים ולקחת את בני הזוג למקום רומנטי ומרגיע ביותר, בוודאי תרצו גם ג'קוזי פנימי איכותי, מרפסת נוחה, עיצוב כובש ואיזה משהו לנשנש... רכס הרים ושלוש בקתות נופש מקסימות מקיפים יחד את הבריכה במקום, כאשר מסביב תמצאו המון מקומות טובים לטיולים. המקום מקבל לילה אחד בסופ"ש בדקה ה-90.

גולדן פלייס – זה בסדר, אף אחד לא צריך לדעת שנסעתם לצימר בצפון. אתם חוזרים מחר והיקום לא יקרוס כמה שעות בלעדיכם. אז כבו את הפלאפונים, היכנסו לבריכה הפרטית, לכו לראות איזה סרט מהמיטה בכיף והעיקר, שתצאו מהמקום המרענן הזה עם כוחות חדשים והמון אנרגיות. מקבל לילה אחד בסופ"ש בדקה ה-90.

המחיר השווה ביותר

סוויטה בכפר – ככה זה כשארוחת בוקר ענקית בשיא הפסטורליה מאפשרת לכם לפתוח יום רגוע לאחר שנת לילה חלומית וטובה? למתחם 7 יחידות נופש יפות ומעוצבות עם בריכה וספא זרמים איכותי שאפשר לנוח בהן בכיף ובתעריפים זולים גם לאורך הקיץ. מקבל לילה אחד בסופ"ש בדקה ה-90.

%@%@%p-9286x

אחוזת פלטרין – בואו ותקראו לחברים. הנה מתחם נופש שמקבל אתכם בכיף ללילה אחד וכולל שני צימרים בלבד, שיתאימו לכל המחפשים צימרים בצפון לשני זוגות חברים עם הילדודס (אבל אפשר גם בלי). למתחם בריכה מדליקה שאפשר לרבוץ בה עד השעות הקטנות של הלילה, אווירה טובה והמון מקומות טובים לטיולים בסביבה.




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים