נטו צימר: מה אפשר לעשות פה חוץ מגקוזי?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-11-2019
נטו צימר: מה אפשר לעשות פה חוץ מגקוזי?

לפניכם רשמיה של צימרים אשר יעניקו לכם חופשה חלומית מלבד "סתם עוד ג'קוזי":


ארבע עונות בגליל: בילוי סולידי בין 5 דונם וג'קוזי ספא


לפעמים האורחים תוהים האם זהו חלק מגני הבהאיים. ולמען האמת, אפשר להודות שמדובר בנקודת השוואה די רלוונטית: צימר ארבע עונות בגליל הוא אחד ממגמה של צימרים במבצעים מיוחדים ארבע בקתות עץ אלגנטיות (לשתיים מהן ג''קוזי ספא פרטי) הפוגשות גן עצום ומטופח הכולל טרסות אבן עם ג'קוזי ספא מרכזי ובריכה הצופים לנוף הפתוח, אדריכלות נוף שראויה לשבח, עצי פרי, שפע ריהוט גן, ערסלים, נדנדות ועוד.

בשורה התחתונה – טיול שנמשך שעות ומספק לאורחים מקום לנשום ולהירגע וכל זאת עוד מבלי שהספקנו להזכיר את היחידות עצמן ומה הן מכילות.

אחוזת לב החורש: ללכת לאיבוד ביער של כיפה אדומה

למען האמת, האחוזה המרשימה הזו מרגישה כמו כפר בפני עצמו. אפשר לגלות עוד ועוד שבילי אבן המובילים לשטחי גינון, לבריכת השחייה האולימפית, לנוף המשובח ולגלות בין לבין "סמטאות" יציאה מהשביל הישר אל החורש הטבעי ולגלות יער גלילי עתיק וקסום בדיוק כמו מהאגדות.

חמש הבקתות של האחוזה נבנו בהשראת בקתות העץ הסקנדינביות שמשמשות כפונדקי דרכים לציידים והמטיילים ששבים בערב מן היער ולא בכדי תמצאו מאפיינים דומים כמו מרחב מספק למדי, קמין רומנטי, כורסאות נפתחות מדגמי קומפורט וכמובן ג'קוזי לוהט הנושק לחלון החושף את כל הנוף הנהדר.

%@%@%p-33447x

צימר אי שם בכליל: לגלות את עצמכם מחדש 

המקום המיוחד הזה כל כך מלא בהשראה, שקשה להתפתות לרגעים לא לזנוח לחלוטין את אורח החיים המודרני ולהפוך לאנשים אקולוגיים שמתעוררים למדיטציה וממשיכים את יומם בקריאת ספר.

משהו באווירה של הצימר מזמין רוח חדשה שנושבת בעיקר בזוגות שמגיעים מן העיר וגורמת להם לעצור ממירוץ העכברים, להוריד הילוך ולהתמכר לטבע הפועם שחי מסביב.

אפשר לטבול בבריכת האבן המקסימה, לנוח על ערסל מול נוף פתוח, לנשנש מטובי הפינוקים בחסות המארחים ולהתפעם גם מעיצובו הפנימי של הצימר, שמתמזג נפלא עם החוץ ונמצא בחלקה "סודית" ומנותקת. 

אחוזת עדנ'ס: להתענג על הספא הזוגי 

אחד הדברים שמייחדים את אחוזת עדנ'ס מאחרים, הוא מתחם הספא המרכזי שלה שהופך את המתחם לאחד המבוקשים בעונת צימרים לזוגות בחורף כך שרוב הנופשים שמגיעים למתחם אירוח יוקרתי בגולן מחפשים אתר ספא טוב שאפשר לקבל בו יום של פינוק ותענוג.

אך מי שמגיע לכאן נהנה מחוויה טובה בהרבה ללא שום צורך להתניע את האוטו. מרכז הספא נמצא במתחם בנוי המופרד ממבני הסוויטות ומציע בריכת שחייה עצומה וחצי מקורה, ג'קוזי ספא ענק מימדים, חדר טיפולים מפואר, סאונה יבשה ושירות מעל ומעבר לכל זוג מתארח.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים