צימרים קסומים במדבר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-11-2018
צימרים קסומים במדבר

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש לפעמים כאילו הוא בורח מכל העולם? לקבל שקט ושלווה אמיתיים? לחוות מזג אוויר קצת אחר – חם אמנם, אבל בלי לחות. עם שמיכת כוכבים מדהימה מעל הראש. עשינו לכם חשק, נכון? הנה כמה צימרים קסומים במדבר שאתם רוצים להיות בהם עכשיו:

ארץ ערבה, צוקים

הביטו סביב – רק עוד ועוד מרחבים, עוד ועוד הרים, עוד ועוד גוונים וצבעים. יש כאן חגיגה של נחת וזה בולט כמו בחוץ גם בתוך כל אחת משש הסוויטות שמעוצבות בהתאם. עכשיו תוסיפו גם מרפסת "סודית" לכל סוויטה שבה יש בריכת טבילה מאבן (מחוממת בחורף) ומסעדה צמודה שמגישה ארוחות משהו-משהו ותקבלו מקום שאף אחד לא רוצה לחזור ממנו הביתה.

חוות נחל הרועה, רמת נגב

איזה יופי, איזו פסטורליות, איזו רומנטיקה! שתי סוויטות אבן מיוחדות ונוחות להפליא עם בריכה פרטית לכל אחת ונוף פנורמי מדברי יפהפה. מקום מקסים לעשות בו הפתעה לבני הזוג שלכם, לקחת לעצמכם רגע ופשוט להתנקות מהכל.

נקודת חן, עזוז

סתלבט רגל על רגל? חוויית שאנטי מדברית? בידוד מושלם מהעולם? הכל קיים בנקודת חן שנראית ממבט ראשון כמו כפר אמנים קטן בתוך המדבר ומציעה צימרים לזוגות ומשפחות (חלק מהיחידות הינן זוגיות בלבד) עם ג'קוזי ספא גדול, שולחן פינג פונג, ערסלים ומסעדה במקום.

מדברא, צוקים

מישהו הלך והלך ובאמצע המדבר החליט להקים צימרים. או כך לפחות זה נראה. מדובר בפסגה מדברית מדליקה עם עצי פרי מסביב, שמציעה עשרה צימרים למשפחות, זוגות וקבוצות בבנייה שונה ומקורית. העיצוב אותנטי ובחוץ תמצאו כמובן בריכת שחייה גדולה לכל הנופשים. בקצה המתחם מתחילה שמורת עשוש שאפשר לטייל בה בנחת במסלול קליל של עד שעתיים.

חוות אורליה, הר הנגב

המארחים ביקשו לעצב מקום שימחיש את החיבור בין האדם, הטבע והאדמה והמקום הזה נוצר. שתי בקתות באווירה רומנטית סופר מדברית שנבנו באווירה "טבעית" מעץ ואבן, המציעות פינוקי ספא, עיסויים וטיפולים הוליסטיים מכל סוג שרק תבחרו.

חוות כרמי עבדת, רמת הנגב

חווה מבודדת ללא טלוויזיה כחלק מגישת האירוח, עם כרם ענבים צמוד ויקב בוטיק לטועמים והמסיירים! החווה ניצבת על דרך הבשמים של הר הנגב ולה 3 צימרים איכותיים ומבודדים עם בריכת טבילה פרטית לכל אחד. לאחד מהם גם יש בונוס – הוא מסתתר בתוך וואדי חבוי בעוד שהשניים האחרים ניצבים בראש הגבעה, משקיפים למרחוק. במקום גם גלריה לעבודות נפחות.





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים