צימרים יוקרתיים בדרום שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-05-2018
צימרים יוקרתיים בדרום שכדאי להכיר

אם לצפון נוסעים כדי לחוות את הטבע והכפריות, לדרום נוסעים כדי לזכות בשלווה, עומק ואפילו קצת רוחניות. הנגב אמנם מציע ברובו מתחמי נופש אותנטיים וצנועים אל מול היופי המדברי, אך בטח לא תופתעו לדעת שלמרות התפיסה של הנגב כמקום צנוע, ישנם לא מעט צימרים יוקרתיים בדרום שעונים על הצורך בחוויה מושקעת ומהפנטת, למי שבכל זאת מעוניין לנפוש בגדול.

ארבעה צימרים יוקרתיים בדרום לאוהבי החיים הטובים:

אלה סאן אילת

תדמיינו את זה לרגע: אתם שוכבים על מיטת שיזוף, מקשיבים למוזיקה האהובה עליכם ושותים משהו מרענן, מביטים קדימה אל הבריכה המלכותית שרק מחכה שתקפצו אליה ומעברה השני נוף פתוח ומושלם לים האדום. אם זו נשמעת לכם כמו תחילתה של חופשה מופלאה, כדאי שתדעו שאלה סאן אילת נחשבת למתחם צימרים יוקרתיים בדרום בדירוג התיירות הגבוה ביותר, אבל עם כל זאת היא ממש לא מסתפקת רק בלהיות הילדה הכי יפה בגן והיא מכילה 4 וילות עם בריכה כאשר לכל אחת ישנו גם ג'קוזי ספא חיצוני מפנק, מתחם פנים בעיצוב אקלקטי מושקע ומיוחד ושירות חדרים משובח. חיפשתם חופשה עשירה? זה כאן לגמרי.

מטבח מרווח ומאובזר קומפלט

אחוזת וולנברג, נתיב הגדוד

תענוגות ים המלח יכולים להתאים לכל מי שמחפש להתחדש, להתרענן, להירגע ולעניינינו – ליהנות מהטופ שבטופ ברדיוס האזורי. האחוזה מציעה 3 צימרים החולקים בריכה מול נוף פתוח ומטריף לכל ים המלח, פלוס ווילה ענקית פרטית ונפרדת בעלת 3 חדרי שינה ובריכה משלה. גודל האחוזה העצום מתאים גם לחגיגות ואירועים, כשניתן לארח עד 100 אנשים לכל אירוע וללון עד 20 אנשים במתחם. ובזה לא סיימנו: בניגוד למקומות רבים אחרים, מתחם זה הינו נגיש באופן מלא לנכים וכן מקבל אליו בחום את הכלבים שיכולים סוף סוף להצטרף אליכם.

ארץ ערבה, צוקים

קלאסי? מפונפן? מורם מעם? בהחלט כן. ברוכים הבאים לנווה המדבר הפרטי שלכם באמצע שומקום, שצופה לנוף בעל שיאי יופי חדשים ומציע 6 סוויטות בוטיק מבודדות לזוגות, בחלקן בריכת טבילה פרטית מאבן ובכולן ללא יוצא מן הכלל נוף פראי מהפנט ואפס שכנים. בנוסף לכל הטוב הזה, מחכה לכם גם מסעדת המקום הניצבת בתצפית נוף משלה ומתהדרת במבנה אוריינטאלי מרשים. כן, גם טעים בפנים.

אחוזת סלין, באר אורה

בא לכם על הים והמול האילתיים אבל לא על הלינה בעיר? מעולה. לסנובים שכמותכם הכנו לסקירה את אחוזת סלין ששוכנת רבע שעה מאילת, דרך מעולה ליהנות מכל העולמות ביחד. כאן אין צימרים יוקרתיים בדרום הערבה, יש מבנה בוטיק בעל 4 חדרי שינה, עיצוב יוקרה מרשים בכל רמ"ח רהיטיו ומתחם גן עם בריכה מפונפנת וג'קוזי ספא בפרטיות מלאה. שווה. בהחלט שווה.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים