מקומות שלא חשבתם שקיימים בארץ: צימרים לאלפיון העליון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2018
מקומות שלא חשבתם שקיימים בארץ: צימרים לאלפיון העליון

ענף הצימרים כבר מזמן הפך למשהו נגיש לכל העם, עם סגנונות שונים, עיצובים מיוחדים ומחירים מפתיעים הפזורים על גבי סקאלה רחבה ויכולים להתחיל מצימרים פשוטים שיעלו 300 ₪ ללילה ולטפס אל על לצימרים יוקרתיים במיוחד...

מה הופך צימר ליוקרתי? מה מעניק לו את התואר "צימר לאלפיון העליון"? אז מסתבר שלא קל בכלל לקבל את התואר הנחשק הזה וכי צריך לעמוד בכמה פרמטרים שפשוט חייבים להיות בכל צימר יוקרתי. הכל במאמר הבא מאת צימרטופ.

במקומות יוקרתיים המתאימים לאלפיון העליון תמצאו תמיד בריכה פרטית מפוארת שם תוכלו ליהנות מפרטיות מלאה, מתחם גן עשיר ומטופח ובחלק מהפעמים גם נוף פנורמי מרהיב המשלים את חוויית היוקרה.

חלק בלתי נפרד מרמת היוקרה הנה הטכנולוגיה של המקום, בחלק מהמתחמים תיהנו ממסכי ענק ומערכת קולנוע ביתית, מסך  LCD עם טכנולוגיית  SMART TV המקנה לסוויטה שלל אפשרויות צפייה נרחבות, מכונות אספרסו מקצועיות ועוד מגוון של טכנולוגיות שוות במיוחד.

בנוסף, בחלק מהמקומות תמצאו מרכזי ספא מפנקים, סאונה יבשה/ רטובה במתחם וכמובן טיפולי עיסוי ע"י מעסים מקצועיים שיגיעו עד לפתח הסוויטה.

סוויטת יוקרה שגורמת לרחף בעננים ולהרגיש בתוך חלום: דורנס

מתחם יוקרה פרטי ומרהיב ביופיו שמושך אליו קהל רב במשך כל ימות השנה וזו מהסיבה הפשוטה שבעלי הבית לא ויתרו על רמת היוקרה בימי קיץ לוהטים וגם בימי חורף גשומים וקרירים.
בדורנס תיהנו מסוויטות מפוארות ומפנקות המתאימות לזוגות רומנטיים ולמשפחות עם ילדים, לכל סוויטה מתחם פרטי לחלוטין! בו תמצאו בריכת שחייה מפוארת(בחלק מן הסוויטות גם מחוממת ומקורה בחורף), פינות ברביקיו איכותיות, ריהוט גן יוקרתי וגדר היקפית לשמירה מקסימאלית על הפרטיות והשקט שלכם. הסוויטות במתחם מעוצבות ומאובזרות באופן שונה וזאת על מנת לאפשר לקהל לקוחות רחב להגיע ולנפוש עם צימרים יוקרתיים במקום שמתפרש על גבי סקאלת מחירים מגוונת.

בסוויטת ירח דבש תיהנו מזמן איכות זוגי, אינטימי ומפנק

סוויטה ענקית ומפנקת ברמה שלא הכרתם: עלמה

במושב עלמה הצפוני הקימו סוויטת בוטיק שעונה על כל ציפיות החופשה שלכם, החל מפרטיות מלאה, אבזור עשיר, ריהוט יוקרתי ומתקני ספא.
בסוויטה תיהנו מבריכת שחייה פרטית לחלוטין מחוממת ומקורה ונמצאת במתחם סגור מוקף קירות זכוכית ומשקיף למתחם הפנים הפרטי. ג'קוזי ספא מפנק וגדול במיוחד ניצב ליד ומעבר לקירות השקופים תגלו מתחם חוץ ענק ומטופח, שטוף שמש ומשתרע על פני שטח של יותר מדונם וחצי!
חדרי שינה מאובזרים ביוקרתיות, סלון אירוח רחב במיוחד, מסכי טלוויזיה משוכללים, נדנדת ענק ומגרש גולף!

אז אל תגידו יותר "אין מקומות שווים עם צימרים יוקרתיים בארץ", עליכם לגלות אותם, הם נמצאים ממש מעבר לפינה ומחכים להעניק לכם נופש ברמת האלפיון העליון ולא פחות מכך.

כנסו למבחר צימרים יוקרתיים >>

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים