הבריכה לתמונה המושלמת: צימרים יוקרתיים עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-03-2018
הבריכה לתמונה המושלמת: צימרים יוקרתיים עם בריכה

העולם שלנו מזמן הפך להיות עולם של תמונות, מחפשים את הלוקיישנים הטובים ביותר לתמונה, מכינים את הרקע מאחורה וכמובן מצטיידים בסמארטפון משודרג שמוציא תמונות מושלמות. צימרים יוקרתיים עם בריכה שיוציאו לכם את התמונה המושלמת!

לפני שאתם יוצאים לחופשה בצימר עם בריכה כדאי לבדוק מספר דברים חשובים:

עונה- חשוב מאוד באיזו עונה אתם יוצאים לנופש, אם זו עונת הקיץ, חשוב שמתחם הבריכה יהיה פתוח ושטוף שמש, בעל פינות ישיבה מוצלות, מיטות שיזוף איכותית ומי הבריכה יהיו צוננים ומרעננים.
במידה ובחרתם לנפוש בעונות השנה הקרירות יותר או במקום שבו מזג האוויר החם מגיע מאוחר יותר כדאי לוודא את טמפרטורת המים, לבדוק שהבריכה מחוממת ואם מדובר על חודשי דצמבר- פברואר מומלץ שתהיה גם מקורה, כך ששום מזג אוויר לא ימנע מכם להיכנס לטבול בבריכה.

בטיחות-  במידה ואתם יוצאים לנופש עם הילדים הכי הכי חשוב לבדוק את בטיחות הבריכה! כמובן שעליכם להישאר ערניים בכל מצב ולא לתת לילדים להסתובב במתחם הבריכה ללא השגחת מבוגר ובכל זאת, מומלץ להגיע למתחמי אירוח עם גדר בטיחות סביב, למנוע כל מקרה שלא יהיה ולשמור על החופשה שלכם מהנה ומשפחתית.

פרטיות- בין אם החופשה שלכם משפחתית או רומנטית, תמיד נעדיף מקום פרטי רק עבור אורחי החופשה שלנו. כדאי לבדוק האם מקום האירוח פרטי ובמידה וכן- מה מידת הפרטיות שלו. האם יש גדר היקפית שמונעת נעיצת מבטים מהשכנים? האם הבריכה נמצאת במקום סגור? האם חלונות הסוויטה מופנים לבית סמוך? אל תסמכו על התמונות בלבד- תמיד עדיף לשאול.

להרגיש בלב מעיינות טבעיים ויפהפיים: ברכתא

במושב שומרה הצפוני קיים מתחם צימרים יפיפה ומטופח, עם גינה מפוארת ומעוצבת, מלאה באלמנטים מהטבע ואין ספק שעל גנן לא חסכו כאן! אם תמיד חלמתם להצטלם במעיינות טבעיים אבל פחדתם מהיצורים החיים הנמצאים בתחת המעיין כאן תוכלו להצטלם ללא חשש! בריכת טבילה עגולה במבנה אבן טבעי בלב גן מטופח להפליא המלא בפריטי נוי, ריהוט גן וצמחייה עשירה יעניק לכם את התמונה המושלמת לחופשה האקזוטית שלכם.

%@%@%p-18217x

בריכה טבעית מול נוף ציורי: כליל הנוף

כליל הנוף, כשמו כן הוא- נמצא במושב כליל המיוחד וצופה לנוף מרהיב של הגליל המערבי. במיקום מושלם הצופה על הנוף הקימו יחידות אירוח מפנקות ומיוחדת כאשר לכל אחת משתי יחידות האירוח בנו בריכת שחייה במבנה אבן טבעי יפהפה המשתלבות מושלם עם הנוף במקום!
לכל אחת מהיחידות קיימת בריכת שחייה פרטית מול הנוף הגלילי, לאחת מפל מים מאבן טבעית אמיתית והשנייה מתפארת בבריכת אבן בעיצוב טבעי לגמרי ללא פסיפס. הבריכות בעלות גדר בטיחות, משקיפות לנוף הגלילי ובעלות צמחייה ירוקה ועשירה מסביב, מיטות שיזוף ופינות ישיבה בלב הטבע.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים