תגידי כן: 3 צעדים פשוטים להצעת נישואין מושלמת בהפתעה, בתוך צימר יוקרתי בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-09-2016
תגידי כן: 3 צעדים פשוטים להצעת נישואין מושלמת בהפתעה, בתוך צימר יוקרתי בצפון

צימר יוקרתי בצפון הוא סיבה מספיק טובה לבילוי פרטי, על אחת כמה וכמה כשהוא "נוחת" על אהובתך בהפתעה ובפנים תצפה לה ההפתעה האמיתית... את הנסיעה כולה לצימר אפשר לשמור כאלמנט ההפתעה ואפשר גם להשתמש בה כתירוץ ללוקיישן המושלם להצעה, תחת הכותרת "ארגנתי לנו נופש זוגי". זה מה שיפה כאן, הכל יכול ללכת לפי הדרך שלך, רק תגיד היכן ומתי.


צעד ראשון – הדרך הבטוחה לבחור את המקום שלכם


כן, זה עסק לא פשוט לבחור מבין עשרותצימרים מומלצים את ההוא שהיא בטוח תאהב. לנשים יש טעם ייחודי בכל הקשור לעיצוב, הריהוט והאסתטיקה, שדי קשה לסדר אותם בטבלה או לרכז אותם למשפט אחד. לכן, רגע לפני שתתחיל במלאכת החיפושים המפרכת, הסתכל סביבך על הבית שלכם ונסה לחשוב על הנוכחות שלה בו והדברים שהיא אוהבת, כמו מיטה וספה מפנקות, גינה פורחת, נוף יפה מהחלון, צבעים מסוימים בחדר השינה או חיבה מסתורית לעיצוב כלשהו. נסה לחשוב על הרגלי הנוחות של שניכם והדברים שעושים לכם טוב כשאתם קמים יחד בסופ"ש: מכונת אספרסו, חדר רחצה גדול, מרפסת, אווירה מסוימת וכד'. מכאן – אפשר בקלות לצאת לדרך ולצמצם די בזריזות את החיפוש.




צעד שני – מגדירים מהו באמתצימר יוקרתי בצפון


צימר יוקרתי בצפון הוא כותרת די כללית שניתנת להמון צימרים. כמה המון? בערך כל צימר שלישי. מה שאומר שאין סיכוי שכל הצימרים הם צימרים יוקרתיים באמת ולכן עליך לדעת לברור את אלו שהם הדבר האמיתי. אז מהו באמת מתחם יוקרה? בראש ובראשונה זה שמציעצימרים עם בריכה פרטית, ג'קוזי ספא ועוד שפע מתקנים שהם רק שלכם, בלי אורחים נוספים. יש לו אירוח אישי, עיצוב שגם אתה תדע להעריך ולכבד ברגע שתצפה בתמונות שלו והמלצות שחושפות שכל מה שמסתתר כאן הוא איכותי נטו. נסה לחפש צימרים מומלצים בעלי הנוף הפנורמי (אל דאגה, יהיו המון כאלה), הייחודיות האישית כמו קרבה לאתר טבע מפורסם (אם תרצו לטייל ולשתף כמה תמונות אירוסין עם המשפחות והחברים בבוקר שאחרי), הארוחה השווה והפינוקים כמו יין טוב ואופציה לקשט בשבילך את הצימר. צימר יוקרתי בצפון הוא לא בעלות סטנדרטית, אלא בלילה שעלותו הממוצעת עומדת על 1,500 ₪, כשהמחיר עולה או יורד בהתאמה לפי הדברים שהוא מציע. אבל זה שווה את זה וברור שגם היא.


צעד שלישי ואחרון – הפרטים הקטנים שידהימו


אז אתה כבר משקיען אמיתי! לוקח אותה אלצימר יוקרתי בצפון, שולף טבעת בהפתעה ומצפה לחיבוק והנשיקה המרגשים שאחרי. אבל... רגע, איפה אתם בכלל נמצאים? האם אתם לבד לגמרי? האם אתם במתחםצימרים למשפחות שעלול להיות בו רעש? מה קורה סביבכם? נסה לחשוב על התחושה שלך ושלה באותו הרגע, שתיצור לכם לבדה את האווירה: האם תבחר לכרוע ברך על שפת הבריכה? האם מול הנוף? אולי בכלל בתוך הסוויטה עצמה? בשלב זה, כדאי מאוד לשתף את בעלי הצימר ולערב אותם בתכנונים. הם יוכלו לספק לכם את כל הדרוש ליצירת סביבה נעימה ושקטה, מקושטת ואולי גם להפתיע אתכם בארוחת בוקר עם חביתה בצורת לבבות, שתגרום לך לדעת בוודאות שעשית את הבחירה הנכונה עם הצימר והכי חשוב, עם ארוסתך הטרייה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים