בקתות עץ בצפון – הכי מתאים לחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-02-2017
בקתות עץ בצפון – הכי מתאים לחורף

מה בכלל הזוגיות שלכם רוצה? קצת חופש משותף, מקום חדש ליהנות ממנו ואולי כמה אטרקציות כדי להעביר את הזמן בכיף. בקתות עץ בצפוןיכולות להציע לכם בדיוק את זה, אבל בניגוד לשאר סוגי הצימרים, הן נותרו הכי אותנטיות שאפשר ובמחירים נוחים עבור כל כיס.


מה בכלל מחכה לכם כאן?


את בקתות העץ האירופאיות אמנם אפשר "לשדרג" מידי פעם בחופשה יוקרתית שכוללת בריכה פרטית או לוקסוס ייחודי ומזמין, אבל האמת היא שאין להם תחליף. פעמים רבות בוחרים הזוגות דווקא בנופש בקתות עץ בצפוןשבסופו של דבר נשאר הכי קרוב לדבר האמיתי – חיק הטבע, החמימות הביתית והתחושה האירופאית. כל צימר שכזה, בין אם הוא מכיל שתיים או חמש בקתות באותו מתחם אירוח, נמצא בדרך כלל במיקום מבודד הרחק מרעשים וצפיפות ומוקף בנוף פסטורלי יפהפה שמעניק לאורחים טעימה ייחודית מהמקום בו הם באמת נמצאים. דוגמא מעולה לכך היא מתחם צימרים ביער המפורסם ששוכן במושב אמירים. כאן באמת בתוך היער אפשר למצוא ארבע בקתות מרהיבות בתוך היער ומבנה אבן משפחתי גדול – כל אחת מהבקתות (וסוויטת האבן) ניצבת במיקום פרטי משלה כך שאין סיכוי שתוכלו לראות את השכנים, אלא אם כן תהיו מעוניינים לנצל את מתחם הספא המרכזי של השמורה ולשהות בג'קוזי ספא והסאונה, גם הם ממש בתוך היער. בכל בקתה יהיו כאמור כל האמצעים להוויה הרומנטית שאתם מחפשים: ג'קוזי מפנק ונרות שאפשר לפזר סביבו, קמין עצים שנותן אור וחום במקומות הקרים ביותר ושירות אדיב ואיכותי מאת מארחים שמקדישים את כל כולם כבר שנים רבות למסורת האירוח החורפית המרהיבה אך גם זו הקיצית והמעוררת.  


בקתות עץ בצפון לחופשה חורפית מושלמת


אל דאגה, יש מספיק בקתות עץ בצפון לכל מי שמעוניין!


במרבית המקומות, יציעו לכם בקתות העץ גם מרחב חיצוני גדול ונהדר בו אפשר לטייל ולשוטט, למצוא הרבה פינות יפות ומטופחות מלאות גינות נוי וכמובן בריכת שחייה כמתבקש בכל מתחם אירוח כפרי. אם תעדיפו להגיע למקום גדול ובו מספר בקתות לכל המשפחה, מומלץ שתחפשו צימרים בגליל מערבי בהם לצד מתחמי האירוח היוקרתיים הרבים שהוקמו כאן, נותרו בקתות עץ בצפון אותנטיות וחמימות שאפשר להתפנק בהם למשך כל השהות. לזוגות החוגגים את האהבה והרומנטיקה, מצפה כאן האפשרות לקשט את הבקתה בצבעים רבים ולהוסיף בלונים, עלי כותרת, עוגה ונרות, כאשר את הכל יכולים לארגן עבורכם המארחים המסורים מבעוד מועד.


והמחיר?


על בקתות עץ בצפון המציעות סביבה אינטימית וגן פורח עם בריכת שחייה חיצונית, תשלמו בממוצע 500 ₪ ללילה, כאשר בבקתות המפוארות והמרווחות יותר המחיר הינו עד 700 ₪ ללילה. חשוב לציין שאם אתם מגיעים הנה עם הילדים קיימת תוספת תשלום עבורם כמקובל וכן יש לשלם בנפרד עבור ארוחות בוקר או ערב במידה ומתחם הנופש מאפשר אותן. אלו מכם המחפשים צימרים פנויים לדקה ה90 ייהנו מדילים אטרקטיביים שמוזילים כמעט מחצית מהמחיר או מעניקים לזוג המאושר במקום הנחה עיסוי זוגי בתוך הצימר במתנה, אטרקציה מהנה בסביבה או ארוחה רומנטית שתוכלו להזמין בשעה שנוחה לכם. השתכנעתם כבר? אתם מוזמנים לחפש את הבקתה הנפלאה הבאה שלכם מול הנוף, שכוללת את האיכות והרמה הגבוהה ביותר וכמובן תדאג להשקיע בכם כאותה המידה שבה היא מתחברת לטבע, לפסטורליות ולאהבת חינם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים