מסלולי טיול למשפחה בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-07-2023
מסלולי טיול למשפחה בצפון

החופש הגדול הוא הזמן המושלם לקחת את הילדים לטיול משפחתי מהנה בחיק הטבע. אממה, האפשרויות רבות מאוד ולפעמים קשה לבחור מקום אידיאלי לטייל בו. אל חשש - אנחנו פה! הנה רשימה של מספר יעדים מעולים לטייל בהם ילד עם הילדים בצפון הארץ.

שמורת עין אפק

שמורת עין אפק ממוקמת בצפון הארץ, באזור הגליל והיא יעד פופולארי לטיולי משפחות. בשמורה תוכלו למצוא מסלולי הליכה קצרים ומותאמים לכל הגילאים, ומקורות מים כמו למשל נחל נעמן. גולת הכותרת של השמורה היא המבנים ההיסטוריים הנמצאים בה, וכמובן טחנת הקמח המרשימה. שימו לב לשעות הפעילות של השמורה ודאגו להגיע בזמן מתאים, אנו ממליצים להצטייד בנעליים נוחות כך שתוכלו ליהנות מהמסלול עד כמה שאפשר.

נחל שניר

עוד מסלול מומלץ למשפחות הוא מסלול ההליכה בנחל שניר. תוכלו לבחור מבין סוגי מסלולים שונים, ואם אתם מטיילים על ילדים קטנים אנו נמליץ לכם לבחור במסלול הקצר והפשוט יותר. מדובר במסלול פשוט במיוחד והוא מצויין לאנשים שמעוניינים לטייל ולראות טבע מבלי להשקיע שעות מרובות במסלולים מורכבים. כמובן שמדובר במסלול מעגלי שמוביל, איך לא, אל אזור הבריכה בו תוכלו ליהנות משכשוך במים. המסלול הארוך יותר יכול להתאים למשפחות עם ילדים גדולים, ורמת הקושי שלו מעט יותר גבוהה מהמסלול הקצר, אך עדיין לא מאתגרת במיוחד. 

עמק החולה

עמק החולה הוא אזור יפיפיה, שאם טרם ביקרתם בו אתם מפספסים בגדול! מדובר בשמורת טבע בה נמצאות מגוון ציפורים, חובבי החי יתלהבו מאוד מביקור בשמורה המרשימה הזו. אזור עמק החולה הוא גם אזור בו תוכלו למצוא מגוון צימרים למשפחות.
הקרבה של הצימרים אל שמורת הטבע יכולה לעזור לכם להרכיב את הטיול המושלם וליהנות מנופי הארץ בצורה הטובה ביותר. 

הבניאס

נחל חרמון, או בשמו השני הבניאס, הוא אחד מהנחלים המרשימים ביותר שיש לארץ להציע. שמורת הבניאס היא שמורה גדולה בה ניתן לראות נופים קסומים ועיר עתיקה עם סיפורים היסטוריים מרתקים. טיול בשמורת הטבע בניאס יכול להיות ארוך, ואם רוצים להספיק הכל לא בטוח שתכנון של טיול יומי יהיה אידיאלי. אם אתם מעוניינים לטייל בשמורה ולראות את כל מה שיש לה להציע, תוכלו לבחור באחד מבין מגוון צימרים בצפון על מנת ללון בהם ולטייל בלי הגבלת זמן. 

נחל יהודיה

הנחל האחרון שנדבר עליו נמצא באזור רמת הגולן, אזור פסטורלי בו תמיד נעים לטייל ולחוות מהנופים שיש לו להציע. בנחל קיימים שני מסלולים, האחד מעגלי וקצר יותר והשני ארוך יותר ומתאים פחות למשפחות. המסלול הקצר מוביל אתכם במהרה אל הנחל, ותוכלו להתרשם מהזרימה היפה שלו ולטבול בבריכה כמובן. 

החופשה המושלמת בצפון

צפון הארץ הוא המקום הפופולארי ביותר למשפחות לטייל בחופשת הקיץ, ולכן גם כדאי להיערך מראש לטיול. אם אתם רוצים לשלב את הטיול עם לינה, כדאי להתארגן ולמצוא צימר איכותי מראש, כדי שלא תתקעו בלי מקום לינה ברגע האחרון. צימרים ברמת הגולן הם מאוד מבוקשים ולכן אם זה האזור בו תכננתם לטייל, קחו בחשבון את הביקוש ושריינו לכם עוד עכשיו צימר משפחתי מפנק שיהפוך את החופשה שלכם למושלמת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים