צימרים מבודדים עם בריכה - כל הצימרים המומלצים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2023
צימרים מבודדים עם בריכה - כל הצימרים המומלצים

למה לבחור בצימר מבודד?

צימר מבודד מאפשר לכם פרטיות מוחלטת, כך שאתם לא צריכים לדאוג לגבי מי יראה אתכם או את מי תפגשו. חופשה בצימר מבודד מאפשרת לכם להיות אך ורק עם האנשים הקרובים אליכם וליהנות מזמן איכות מהנה במיוחד איתם. צימר מבודד הוא עוד יותר כיפי כאשר הוא נמצא מול נוף פסטורלי וכן יש בו ג'קוזי או בריכה שיאפשרו לכם להתפנק בדיוק כמו שרציתם. הנה כמה אופציות לצימרים שעונים על ההגדרות הללו, ולכם ישאר רק לבחור!

סוויטת קרטייה

את סוויטת קרטייה פתחו ממש לאחרונה, ולכן מדובר במתחם חדיש במיוחד ומאובזר בציוד איכותי היישר מהניילונים. אם אתם רוצים פרטיות מוחלטת הגעתם למקום הנכון! סוויטת קרטייה היא מופרדת לחלוטין ומאפשרת לכם ליהנות מהמתחם בצורה המיטבית. מדובר בצימר שמותאם גם למשפחות של עד עשר נפשות, כך שאם אתם חיפשתם מקום לחופשה המשפחתית הבאה שלכם יכול להיות שכבר מצאתם אותו!

אם אתם מתכננים חופשה בעונת החורף שווה לכם לדעת כי הבריכה הינה מקורה ותוכלו ליהנות בה בדיוק באותה מידה בה הייתם נהנים ממנה בחודשי הקיץ החמים. 

סוויטת שיר האוס

סוויטת שיר האוס נמצאת בבן עמי שבגליל המערבי, וכאמור מדובר בסוויטה פרטית לחלוטין. בתוך הסוויטה תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש עבורכם, ותוכלו לשים לב לתשומת הלב לפרטים הקטנים. איך אפשר לא לדבר על הבריכה המפנקת שנמצאת בשיר האוס, בריכה חיצונית ומגודרת שכמובן בחודשי החורף מחוממת. הבריכה מעוצבת כך שתוכלו להביט בנוף הנפלא תוך כדי הרחצה שלכם, חוויה בלתי נשכחת וכיפית במיוחד. המיקום של הסוויטה הוא אידיאלי לאנשים שאוהבים בילויים וטיולים, ותוכלו להגיע משם לאתרים מבוקשים כמו הגנים הבהאיים, אגם מונפורט ועוד. 

סוויטת שיר האוס היא סוויטה גדולה במיוחד, ויש בה שלושה חדרי שינה נפרדים. היא מצוינת עבור חופשות משפחתיות או חופשות של מספר זוגות יחדיו. 

סווניו

סוויטת סווניו המפוארת היא סוויטה חדשה ברמת הגימור הכי גבוהה שתוכלו למצוא בארץ. מדובר במקום מטופח ביותר, פרטי, אינטימי ורומנטי. המתחם עוצב בקפידה ותוכלו לראות את ההשקעה הרבה ששמו בעיצוב המתחם. מדובר בסוויטה ששמה לה למטרה קודם כל לדאוג לנוחות של האורחים, וזה ניכר מאוד. בתוך הסוויטה תוכלו ליהנות מסלון, מטבח שמכיל את כל מה שאתם רק יכולים לחשוב עליו, חדר שינה מרווח ונוח וכמובן חצר פרטית רק עבורכם. בתוך החצר שלכם תוכלו לראות בריכה מושקעת במיוחד, שתעמוד לרשותכם ותהיה לכם מוקד בילוי. כמו כן החצר מאובזרת בפינת ברביקיו, בכיסאות נוחים ובמיטות שיזוף לאנשים שאוהבים לתפוס קצת צבע. 

אם אתם רוצים לנפוש כמו מלכים, סוויטת סווניו היא בחירה מעולה! שימו לב לשריין את המקום מראש מפני שמדובר בסוויטה פופולארית במיוחד, אם אתם יודעים שהיא תתאים לכם אל תהססו ובחרו תאריך לחופשה הבאה שלכם.

סוויטת קאטליה

במושב עבדון שבגליל המערבי תוכלו למצוא את סוויטת קאטליה. סוויטת קאטליה היא סוויטה מפנקת ופרטית, שיכולה להתאים גם לזוגות וגם למשפחות שרוצות להתפנק. 

בסוויטה יש שני חדרי שינה נפרדים, שמאפשרים פרטיות גם בתוך הסוויטה, וכמובן קיים בה גם חלל משותף, מטבח מאובזר ומתחם בריכה חיצוני בו תוכלו ליהנות מבריכה מחוממת ומטופחת. המקום מושלם גם לאנשים שמטיילים עם ילדים קטנים, במתחם יש מגוון משחקים שיוכלו לעניין ולהעסיק את הילדים, בין היתר שולחן פינג פונג שיהיה אטרקציה עבור הילדים וגם המבוגרים. בסוויטת קאטליה תוכלו ליהנות גם מנוף מרהיב, בסמוך למתחם שוכן מטע אבוקדו וכמובן הנוף הגלילי הוא נוף שלא תוכלו להישאר אדישים אליו. בקרבת הסוויטה תוכלו למצוא מגוון פעילויות שיכולות להתאים לכל המשפחה, וכמובן גם פעילויות רומנטיות וזוגיות כמו למשל מסעדות מצוינות וטיולים רגליים המשקיפים לנוף קסום. אם תרצו תוכלו להזמין אל המתחם ארוחת בוקר שתגיע בתיאום מראש, וכמובן במרחק לא גדול תוכלו לנסוע אל כל המסעדות הנפלאות שיש לצפון הארץ להציע לכם. החוויה בסוויטת קאטליה היא חוויה שתזכרו לעוד הרבה זמן, מבטיחים שתיהנו!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים