להיות בארץ ולהרגיש בהודו: צימרים בסגנון הודי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-03-2018
להיות בארץ ולהרגיש בהודו: צימרים בסגנון הודי

לא מעט פעמים אנחנו מחפשים חופשה שתיתן לנו משהו שונה, שתעביר אותנו חווית נופש שלא ראינו, שתגרום לנו להתפעל מסגנון ייחודי, שתזרוק אותנו למקומות רחוקים, אפילו עד למזרח הרחוק!

מה זה צימרים בסגנונות? צימרים בעיצובים שונים? צימר בהודו? לא לא לא, שנייה, בואו נעשה סדר בדברים. לכל צימר יש את הייחודיות שלו, אם זה העיצוב, המיקום או הנוף שהוא מציע, כך גם צימרים בסגנון הודי, מציעים לכם חוויה מעצימה ומרגשת שתגרום לכם להרגיש במזרח הרחוק, עם נופים מקסימים, אוויר צח ונופש מפנק.

מגוון יחידות אירוח עם נופים מהפנטים ש"זורקים" אותנו הישר למזרח: אמירים קלאב

מי שלא מכיר את מושב אמירים כנראה לא ביקר בצימרים מעולם... או לפחות לא בראשונים שבהם. אמירים הינו מושב מיוחד במינו הדוגל בדרך צמחונות-טבעונות ובאורח חיים בריא. כאשר מגיעים לנפוש במקום מקבלים טעימה מאורח החיים הרגוע והשליו של המקומיים, התענגות מלאה על הטבע ונופים מרהיבים שפרושים בכל רחבי המושב.
מעבר לאידיאולוגיה הברורה של המקום- זה הוא המושב הראשון בו הקימו צימרים בישראל! קשה להאמין אבל לפני עשרות שנים מקימי המושב החלו לבנות יחידות אירוח ולמעשה פיתחו את המושג "צימרים" בארץ.

הנוף באמירים ישלח אתכם להפליג בדמיון ובזכרונות לכל מיני מדינות שביקרתם בהם והתפעלתם מהנוף המשגע, רק שהפעם לא תצטרכו להגיע לנתב"ג בשביל לצפות בו או להתהלך עשרות קילומטרים בשבילו! נוף גלילי יפהפה, פסטורליות מושלמות, פינות חמד מקסימות פזורות ברחבי המושב, נקודות תצפית, יצירות אומנות, חנויות זכרונות ובימי החורף הקרים במיוחד(עפ"י תחזית) אף תוכלו לזכות בצפייה בשלג לבן שמכסה את הכל.

טבילה מושלמת בחורש טבעי: אור בראשית

מתחם האירוח "אור בראשית" שנמצא כמובן במושב אמירים המשגע, מכניס אתכם לחוויה יוצאת דופן שתהפוך להיות החופשה המושלמת עבורכם. נתחיל מהעיצוב המשגע והמרגיע, מרגישים כאן ספק את הודו ספק את תאילנד- אבל אין שום ספק שהתחושה כאן היא לא מהארץ!
פינות ישיבה ססגוניות בטקסטורות מיוחדות, דלתות זכוכית צבעוניות שמכניסות אווירה וצבע רומנטי ליחידות, קמין עצים מחמם, ג'קוזי עגול עטוף אבנים בעיצוב מיוחד וכמובן להעצמת החוויה והליכה על כל הפינוקים תוכלו להזמין עיסויים מקצועיים ישירות לצימר וליהנות מחוויה משכרת חושים.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים