איך לפרסם צימרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ31-12-2019
איך לפרסם צימרים

עידן האינטרנט מביא איתו שפע של מידע זמין וחשוב מאד לדעת אילו חלקים מהמידע הזה לוקחים, על מה מסתמכים, מתי חוות דעת הן אמיתיות ואותנטיות ואיך לזהות מצבים שבהם אולי עדיף להימנע מקריאה של חוות דעת אחרות ולשאול שאלות ספציפיות. דבר נוסף שהביא איתו האינטרנט הוא האפשרות לפנות ישירות לקבלת מענה על מנת להזמין כמה שיותר מוקדם ומהר את הלינה בתאריכים המבוקשים וכך להיות בטוחים שהנושא של הלינה סגור ומאורגן וכעת אפשר לטפל בשאר האלמנטים של החופשה.


כשמחפשים אתר שמרכז מידע ואפשרות הזמנה לצימרים ברחבי הארץ צריך לשים לב היטב לנתונים שמופיעים בו על מנת להשכיל ולהבין האם מדובר באתר שאפשר לסמוך עליו ולהזמין ממנו או שמא עדיף להתרשם מצימרים דרך אתר אחר. האתר צריך לגרום לתחושה טובה ונעימה בעת הגלישה בו, להציג תמונות אותנטיות ככל האפשר של הצימרים, לאפשר גישה למבצעים ומחירים כדאיים, כמו למשל ברגע האחרון במידה ויש זמינות  והכי חשוב – להציג את כל המידע הדרוש לגולש בטרם יחליט אם לבצע את ההזמנה או לא – לכמה אנשים הצימר מיועד, היכן בדיוק הוא ממוקם, אילו שירותים כלולים במחיר ואילו תוספות ניתן להזמין בנפרד וגם אילו אטרקציות נמצאות בקרבת מקום ועשויות להתאים לשלב אותן בחופשה.



 

פרסום צימרים


הדבר הכי חשוב שהגולש צריך בעת גלישה באתר שמפרסם צימרים הוא תחושה טובה ובטוחה שבאתר יש את מה שהוא מחפש וזה עניין של זמן קצר (ממש כמה דקות) עד שהגולש ימצא את מבוקשו, כלומר את הצימר שהכי מתאים לצרכים והדרישות שלו לקראת החופשה הקרובה. התמונות צריכות להיות אותנטיות ולסייע לגולש לדמיין את עצמו נגיע לחופשה בצימר הזה, שוהה בו עם בני המשפחה שלו ונהנה להתנתק שם מהשגרה וממרוץ היומיום. ייתכן מאד והגולש מחפש דווקא צימר זוגי ולא משפחתי ולכן באתר הפרסום חייבת להיות קטגוריה נפרדת שלצימרים זוגיים כך שברור איך אפשר לגשת אליה כמה שיותר מהר ובלי עיכובים. באתר חייבת להיות מערכת הזמנות נוחה, ידידותית וכמובן מאובטחת שתנאי ההזמנה יופיעו בה בצורה ברורה והגולש יידע בדיוק האם מדובר בערבון או בחיוב מיידי, האם הוא מקבל אישור מיד להזמנה או שעליו להמתין לשיחה או הודעה מבעלי הצימר וכל מה שחיוני לדעת.


מבחינת בעלי הצימרים – הם כמובן רוצים שהאתר יהיה נוח לשימוש על מנת שכמה שיותר גולשים יעשו בו שימוש, יבינו בדיוק מה הם מזמינים ויבצעו הזמנות. יש כאן אחריות כפולה הן מצד בעלי האתרים והן מצד מנהלי אתר הפרסום – לדאוג שהמידע והתמונות שמופיעים באתר יהיו נאמנים וקרובים למציאות ככל האפשר, שממשק המשתמש יהיה נוח וידידותי וכך אט אט יותר ויותר גולשים יסמכו על האתר ויעשו בו שימוש לקראת הזמנת החופשה הבאה שלהם. חשוב מאד לזכור שהגולש רוצה כמה שיותר מידע אמין ונכון על מנת לקבל החלטה ובתקופה עמוסה ואינטנסיבית כל כך – יש חשיבות גבוהה לחופשה מהנה ואיכותית ולכן אתר הזמנה של צימרים יהיה אחת התחנות הראשונות בדרך לארגון החופשה.


לסיכום


אתר פרסום צימרים שישרת נאמנה את הלקוחות (הגולשים) שלו יהפוך מהר מאד לשם דבר בקרב מי שמתכנן טיולים וחופשות ועם הזמן יותר ויותר גולשים יגיעו אליו לקראת ארגון החופשה הבאה שלהם. שמירה על נאמנות ומציאות והפעלה נוחה וידידותית ישמרו את הגולשים נאמנים גם לאתר.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים