איך בוחרים את הצימר המתאים כשיש כל כך הרבה היצע?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-09-2018
איך בוחרים את הצימר המתאים כשיש כל כך הרבה היצע?

אתם פותחים את האתר ו...בום! כמות של צימרים ממלאת לכם את העיניים. ממבט ראשון – כולם יפים, כולם בעלי בריכה מנצנצת ובא לכם כרגע לשים רגל או ראש על מיטת השיזוף של כולם. ממבט שני – איך בכלל מחליטים מהו הצימר שהכי מתאים? קבלו את הטריק המרובע של צימרטופ, לסינון ובחירה נכונים בצימר המנצח!

ארבעה כללים לבחירת הצימר המושלם

נראות – הכלל הראשון של צימרטופ, גורס כי אתם לא רוצים להימצא במקום לא יפה ולא נאה, נכון? צימרים בצפון אמורים לשדר איכות, יופי ומראה נעים. על כן חשוב שתבחרו במקום שכבר מהתמונות עושה לכם טוב. שימו בצד לרגע את המחיר, עוד נגיע אליו. מה שאתם מחפשים כרגע הוא את המזור לחופש, את הלוקיישן המושלם שאתם יכולים לדמיין את עצמכם באמת נרגעים ונחים בו. היות שלכל אחד הטעם האישי שלו, הנראות כמובן מורכבת מהדברים האישיים שעושים לכם טוב כמו נוף, עיצוב מסוים, פרחים במרפסת, גשרונים קטנים ועוד.


%@%@%p-5312x

התאמה – כל מתחם צימרים איכותיים בצפון אמור לספק פתרון נופש להרכבים מסוימים של נופשים. יש כאלו שמחפשים אחר מתחם נופש למשפחות גדולות, יש משפחות קטנות, זוגות, קבוצות חברים, שלוש חברות טובות, ארבעה חבר'ה מהצבא, חמישה מנהלים ביום גיבוש מהעבודה... הבנתם בטח את הרעיון. העניין הוא, שלא כל צימר ערוך בהתאמה מושלמת לכל אחת מהקבוצות הללו. בעוד שחלק מהמתחמים מספקים מספר גדול של יחידות נופש, אחרים מכילים סוויטה פרטית אחת בלבד. כך כל הנופשים יכולים למצוא מקום מתאים בדיוק למספר החדרים הדרוש, התנאים והגישה של אותו הצימר. ניתן למצוא בקלות צימרים לפי מספר חדרים על ידי סינון התוצאות באתר.

נוחות – שונאים להיתקע בתוך החדר? אל תיקחו צימר בלי מרפסת. לא עפים על לשחות בבריכה כל היום? קחו צימר עם עוד אפשרויות לאטרקציות בסביבה. עליכם לחשוב מה מאפיין את ימי החופשה שלכם: כיצד תעבירו אותם, מה תעשו במהלך הבוקר, הצהריים, הערב... ככל שהצימר שתבחרו יענה על יותר אמצעי בילוי ופינוק שמתאימים לכם, כך הוא יהפוך להיות הרבה יותר רלוונטי עבורכם. אל תשכחו לבדוק גם את גודל החדר, את מידת הפרטיות, הנגישות במידת הצורך ועוד.

הפרמטר שקובע הכל: תקציב

הגענו לשלב הסופי והמכריע הלוא הוא הכסף שבלעדיו אין חופשה. את התקציב עליכם להגדיר מראש ובהתאם לו לסנן סופית את התוצאות. ייתכן ותמצאו צימר שעלותו עולה על התקציב שלכם במאה או מאתיים שקלים וייתכן גם שצימר אחר זול מידי, פשוט לא יענה על שאר המרכיבים. נסו להיצמד למה שהגדרתם, אך לא להתפשר יותר מידי כדי לעמוד בו. בסופו של דבר, זהו זמן הנופש שלכם והוא אמור להיות הכי ממצה, מהנה ומפנק שרק אפשר!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים