צימרים שווים בצפון - איך מוצאים אותם?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-09-2018
צימרים שווים בצפון - איך מוצאים אותם?

תמיד לימדו אותנו שכדי למצוא משהו שמתאים בדיוק, צריך לחפש היטב. אין ספק שהיצע הצימרים הקיים מבלבל וגורם לנו לתהות במי כדאי לבחור כדי למצוא את המיועד שלנו – זה שיש בו תמורה מלאה לכסף. לכן הכנו לכם מספר טיפים מעולים שיעזרו לכם להתמצא בקלות באתר צימרטופ ויקלו עליכם לבחור נופש צימרים שווים ביותר מבין עשרות הצעות.

סינון בשיטת "המשפך"

לא פעם המלצנו לחשוב על "הנוסחה הסודית" שלכם לנופש: מה יעשה אתכם מאושרים? האם הבריכה המפנקת? המיקום? הנוף המטורף? הסוויטה המעוצבת? מידת הפרטיות? אין ספק שכולם יכולים להיות חשובים בו זמנית, אבל נסו רגע לחשוב על המאפיין הכי בולט, זה שאתם הכי זקוקים לו, זה שתשתמשו בו או תחוו ממנו הכי הרבה. בדיוק לפי אותו מאפיין אנו ממליצים לבצע סינון ראשוני: צימרים עם נוף, צימרים לזוגות עם בריכה פרטית, צימרים ברמת הגולן וכד'. מכאן יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל רשימת מקומות רלוונטיים שגם אותם אפשר להמשיך ולסנן.


מציאת צימר מושלם ממבט על התמונה בלבד

כאתר צימרים איכותיים בצפון, אנו משתמשים אך ורק בתמונות אמת שמשקפות היטב את המקום. כמובן שהתמונה צריכה להיראות טוב, לעשות רושם ולפתות אתכם פנימה, אך ניתן ללמוד ממנה רבות על החופשה עצמה ומה היא כוללת: סוויטה יחידה עם בריכה, או נוף יער פראי ברקע, חימום וקירוי מתאימים לחורף, אמצעים נוספים כמו ג'קוזי ספא וערסלים. בחרו 5 צימרים ש"עשו לכם את זה" והציצו לראות מה הם מכילים. ברוב המקרים, אחד מהם יקלע בול.

בלעדי לצימרטופ – "מכירה פומבית" שחוסכת זמן וכסף

עם השנים, הבנו שלפעמים במקום להתאמץ ולטפס, כדאי שההר יגיע אל מוחמד ויציע לו כמה דברים ממש אטרקטיביים. לראשונה בעולם הצימרים אנחנו מציעים אפשרות להזין את כל הפרטים החשובים: תאריכים, כמות נופשים, בקשות מיוחדות, דברים חשובים בצימר כמו בריכה פרטית וכו', לשלוח בקשה ולחכות להצעות במייל ממתחמי הנופש עצמם כולל פירוט תנאים ומחירים! זו ההזדמנות שלכם לבחור בדרך הקלה ביותר מבין מאות מקומות ולעזור לנו להמשיך לשכלל ולפתח את השיטה.

דילים רבותיי, דילים!

חיסכון בכסף הוא אחת הדרכים הטובות לחפש צימרים שווים בצפון! זוהי הדרך שבה המארחים של הצימר יכולים לספר לכם שהם פנויים וגם לפנק אתכם בהטבות שוות. אצלנו באתר מחכה לכם דף שלם של מבצעים, הכולל 20-50 אחוזי הנחה על הלילה השני ובמקומות מסוימים אפילו 100% על הלילה השני! תמיד שווה להתעדכן.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים