שמישהו כבר יחליט: מה נחשבת "העונה החמה" של הצימרים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-01-2019
שמישהו כבר יחליט: מה נחשבת "העונה החמה" של הצימרים?

אם גם אתם מרגישים שכבר הלכתם לאיבוד לגבי העונות או התאריכים החמים, יש סיכוי שזה בצדק. בעקבות הביקוש שהתהפך בשנה האחרונה כמעט לחלוטין, תרשו לנו לעשות לכם קצת סדר:

הביטוי עונה חמה נגזר כמובן... מהעונה החמה! הקיץ השרבי הארצישראלי שלנו גורם לנו לברוח מהבית ולצלול מיד בתוך בריכה קרירה שתציל אותנו מהלחות. כתוצאה מהרצון הגורף לנפוש בצימרים מפנקים ויפים עם בריכת שחייה מושלמת בקיץ, עולים גם המחירים. כתוצאה מכך, החל מחודש יולי ועד סוף החגים (ספטמבר-אוקטובר), מוגדרת עונה זו כעונה החמה.

אלא ש... גם בחורף יש "עונה חמה" שמתייחסת לצימרים עם שלג בצפון וכתוצאה מהביקוש העצום על אזור תיירות ונופש כפרי כה קטן, גם עונה זו נחשבת לחמה שבה מתרחשת עליית מחירים משמעותית.

מתי כדאי להזמין צימרים "בעונה החמה"?

אם אתם כבר יודעים מראש שתרצו לבלות את הקיץ במקום קריר, או את שיא החורף הכי קרוב שרק אפשר לאזור החרמון, מומלץ להזמין מקומות כמה שיותר זמן מראש. ככל שמועדי הביקוש הולכים ומתקרבים, המקומות האיכותיים והטובים באמת נתפסים לפני כולם וזה עלול להשאיר אתכם עם מלאי מצומצם. הבעיה חמורה יותר עוד בחורף – כשצימרים בגולן לא יכולים לספק את הביקוש הרב וסביר להניח שאם לא תהיו זריזים מספיק, תישארו בלי מקום. במקרים רבים, גם לא ישתלם לכם להזמין חופשה לפני שיגיעו השלגים הכבדים ועדיף להמתין לבואם, או להגדיר מראש הגעה לנופש בסוף ינואר או במהלך חודש פברואר, שבהם כבר אפשר ליהנות מהצטברות יפה של השלג על פסגת החרמון.

כמה עולים צימרים בשיא העונה?

מתחמי נופש איכותיים ברמה גבוהה, עולים בממוצע החל מ-600 ₪ בממוצע ללילה באמצע השבוע. מחיר זה יורד כאשר מדובר בתאריכים שמחוץ לעונה כאשר לילה יכול להימכר גם ב450-500 ₪. בשיא העונה החמה, כלומר שיא תאריכי הביקוש, המחירים כצפוי עולים משמעותית ולילה בסוויטה במתחם צימרים יעלה כ-800 ₪ ולילה בסוויטה פרטית עם בריכה יכול להגיע גם ל-1,500 ₪ ללילה, בהתאם לרמת היוקרה.

חשוב לזכור כי העונה החמה סביב השלגים מתרחשת אך ורק באזורי צפון רמת הגולן וכמעט אין לה כל השפעה באזורים אחרים בצפון הארץ, שם המחירים בחורף נותרים נמוכים ואטרקטיביים. אם אתם בכל זאת מעוניינים לקפוץ ולבקר את השלג וגם ללון במקום יפה, אנו ממליצים להזמין מקומות בצימרים שבדרום רמת הגולן (חד נס, מעלה גמלא, רמות וכו') או במיקום נגיש בגליל העליון ולהרוויח גם מחיר אטרקטיבי וגם שכבה עבה ומהפנטת של שלג.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים