טיולי מים רומנטיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-01-2020
טיולי מים רומנטיים

במקווי מים משובחים הזורמים כל השנה והמהווים תפאורה מושלמת לבילוי חוויתי עם אהובכם. אנחנו בחברת "צימרטופ" דאגנו לדובדבן שבקצפת, שהוא הצימר שמציע  המפנק שיאפשר לכם לסיים את היום הרטוב והמהנה על הצד הטוב ביותר, בין אם תבחרו בצימר עם בריכה פרטית, לבין צימר לזוגות.

אז קדימה, בואו נתחיל עם מספר המלצות למסלולי מים רומנטיים בארצנו!


הגליל העליון- נחל חביז:


 נחל מוכר בעיקר רק למקומיים שמכירים את דבר קיומו ולמעשה הוא חלק מנחל גדול יותר, נחל כזיב, השופע מעיינות שהדרך אליהם עוברת לאורך ערוצו היפה של נחל חביז. לאורכו של נחל, נובעים מעיינות ובריכות מים קטנות, שקול ציוץ הציפורים והמיית המים משמשים לכם כמוזיקת רקע מענגת. כל מה שנותר לכם זה לפרוס שמיכה על האדמה, לפתוח את סל הפיקניק שהבאתם אתכם, למזוג ליין לשתי כוסות וליהנות מהשלווה ומהרגעים הקסומים שהמקום מספק לכם. אם תרצו, תוכלו כמובן, לטבול בבריכות המים הקטנות, דבר שרק יכול להוסיף לחוויה הרומנטית.


פינוק של ממש מחכה לכם במתחם


איך מגיעים?


כדי להגיע לנחל, צריך להגיע לכפר חורפש, הנמצא בסמוך לכפר ורדים. חוצים את כפר חורפש ופונים ימינה לרחוב המסומן בסימון שבילים כחול. בסוף הרחוב מחנים וממשיכים בהליכה בשביל המסומן עד לוואדי.

קושי המסלול ומאפייניו:

בסך הכל, מדובר במסלול בדרגת קושי פשוטה ולא מאתגרת. אורכו כקילומטר וחצי(ממקום החניה).



הגליל העליון- עין שעל:


עין שעל הינו מעיין סודי הנמצא בתוך מערה בתוך חורש ים תיכוני שעצי אלון ואלה סוככים ומצלים עליו ועלים שנשרו על האדמה משמשים לו כשטיח טבעי. הליכה קלה של כשעה תוביל אתכם אל המעיין הזה והחורש האפלולי והמערה הנסתרת יתנו לכם הרגשה של מחבוא בפינת גן עדן פרטית שלכם בלבד. אין מקום רומנטי מזה!


איך מגיעים?


מכביש 89 נוסעים לכיוון הכפר מעיליא ובקילומטר השלוש עשרה פונים בשילוט המפנה למעיין.

קושי המסלול ומאפייניו:

ההליכה הינה הליכה קלה של כשעה שתוביל אתכם למעיין הסודי.

 

 

 

 

 רמת הגולן: נחל חרמון (בניאס)


נחל חרמון היפיפה כולל בחובו מסלולי הליכה נוחים ותצפיות מגוונות כשהמפורסמת ביותר היא התצפית על מפל הבניאס העוצמתי.

אין כמו ללכת לטיול זוגי על גשרי העץ מעל הקניון של הנחל ולעצור במקדש האל פאן, שהיה בעל גוף אדם עם קרניים, רגליים וזקן המזכיר תייש. פאן חי במערות והיה אל הספר, הרועים והעדרים .המקדש והמערה הינם שרידים מהתקופה הרומית. בהמשך ניתן לטבול ב"בריכת הקצינים" , לשבת תחת אחד מעצי האלון או הדולב, לפתוח בקבוק יין טוב , לבצוע לחם טרי עם גבינה כפרית מהאזור, ליהנות מפכפוך פלגי המים, ציוץ הציפורים ויופיו של הטבע.


כיצד מגיעים?


כביש 99 מקריית שמונה מזרחה, כ-2 ק"מ מצומת שיאון. יש שילוט לשמורה.

דרגת קושי: המסלולים באזור נחל הבניאס מתאימים לכולם. השבילים מסומנים וקלים להתמצאות. תוכלו לבחור את דרגת הקושי של המסלול  ואת אורכו.

איזה מסלול שלא תבחרו , אל תשכחו להצטייד בשמיכה קטנה ומפית לפרוס עליה את האוכל המפנק שסחבתם אתכם בתיק. זה יכול להיות מבחר גבינות שקניתם באחד מהמשקים באזור, לחם טרי, ירקות, פירות ומיני מאפים. באזור קיימים מספר יקבי בוטיק. מומלץ מאד לעצור באחד מהם ולקנות בקבוק יין משובח שיוסיף המון לפיקניק הרומנטי בחיק הטבע.



ומה אחרי הטיול?


אחרי כל הרפתקאות היום והחוויות הנהדרות שעברתם אין כמו להגיע ולהתפנק באחד מהצימרים שאנו מעמידים לרשותכם בחברת "צימרטופ". ברשותינו מאגר עשיר של צימרים בגדלים ומסוגים שונים המתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות חברים.  אנחנו ב"צימרטופ" ערוכים למלא את כל בקשותיכם אם מדובר בימי הולדת, ימי נישואין או כל אירוע שתרצו. הצימרים שלנו משווקים רק אחרי בדיקה קפדנית של המומחים שלנו. כך אתם חוסכים לעצמכם דאגות ועוגמת נפש שעלולה להגרם כתוצאה מפנייה ישירה ללא היכרות וללא בדיקה. לרשותכם עומד צוות מקצועי ומסור שרואה לנגד עיניו את טובת הלקוח. 

חופשה מהנה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים