טיולי פריחה פופולריים בצפון, במרכז ובדרום הארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-02-2019
טיולי פריחה פופולריים בצפון, במרכז ובדרום הארץ

מה דעתכם לטייל בשבת הקרובה במקום צבעוני מופלא וציורי? לקראת סוף החורף פורחים הכלניות האדומות, תורמוס ההרים הסגול, השקדיות ועוד שלל פרחים ססגוניים בכל רחבי הארץ שמחכים לפגוש אתכם לצד מסלולי הטיול הקלילים והמהנים ביותר לעונה. האוויר נקי ובריא וכך גם החיבור הטבעי המושלם הכי קרוב שאפשר לאמא אדמה. לפניכם מספר טיולי פריחה שווים במיוחד:


פסטיבל דרום אדום – כלניות ביער שוקדה

מאות אלפי משפחות וזוגות באים לפקוד את האזור לאורך כל פברואר-מרץ ובצדק: מרבדי כלניות טבעיות פרוסות סביב ומעניקות תחושה שכאילו יצאו מאיזו אגדת ילדים קלאסית. ריבוי הכלניות בהחלט מצדיק פסטיבל שלם סביבו, כאשר לאורך כל הטיול ניתן לראות את הכלניות שצצות מבין האקליפטוסים, לצלם תמונות משגעות ולנשום את האוויר הפתוח.




הסאגה נמשכת – כלניות גם בשמורת פורה

אם אתם מעדיפים טיול שקט ושליו יותר בין הכלניות, תוכלו להגיע לשמורת פורה (צמוד לצומת מאחז על כביש קרית גת-בית קמה). מדובר בשמורת טבע קטנה ומיוחדת עם מסלול מסומן לאורך הפריחה המרהיבה שחולף גם על פני אגם עונתי יפהפה.


ארמון המלכים הסגולים – תורמוסים בתל שוכה

אחד מפרחי הבר היפים בישראל הוא תורמוס ההרים הסגול/כחול וכשהוא פורח החל מחודש פברואר, הטבע חוגג. כמויות של תורמוסים מרהיבים מחכים לכם בתל שוכה שבעמק האלה, על תל הצופה לנוף ירוק ומרהיב של אחרי הגשמים עם עוד שלל פרחים מסוגים שונים.


בלב העיר – איריסים שאסור לפספס

קחו לכם שבת נעימה ביחד וסעו לגבעת האירוסים של נס ציונה. הפריחה של איריס הארגמן קצרה במיוחד ולא תרצו לפספס אותה בין החודשים ינואר עד מרץ. מדובר בפרח אצילי המסתתר ממש בלב סביבת החיים האורבנית ומתאים לכל מי שלא רוצה להתרחק מהבית.


באמצע השדה היזרעאלי – איריס נצרתי בגבעת המורה

מהודר ומלכותי, פרוס במעלה הגבעה ולמרגלותיה, מוקף בנוף פנורמי יפהפה כפי שרק עמק יזרעאל יודע לספק. האיריס הנצרתי הוא פרח ענק ומיוחד שאהוב מאוד על המטיילים ולא ניתן להישאר אדישים אליו...


כמו באגדה – גבעת הרקפות בטל שחר

כבר מסוף החורף ועד רגע לפני השרב הראשון צצות רקפות מרהיבות מתחת לסלעים, חריצי האדמה ובין הצמחיה ומקשטות את המרחב באחד הפרחים האציליים והמלכותיים שהארץ יודעת לספק. מרבדי הרקפות של טל שחר הופכים את המקום לטבע פלאי וקסום שנראה כאילו יצא מאגדת ילדים.


הפייבוריטיות – שקדיות יפהפיות

השקדיה פורחת החל מט"ו בשבט ומקשטת את נופי הגליל, הגולן והכרמל בשלל פרחים מקסימים ומזמינה את כל המטיילים ואורחי צימרים רומנטיים בצפון לצאת ולחגוג איתה, לפגוש את הטבע בשיאו של הנוף ולהתאהב ביופי שעושה טוב על הלב ועל הנשמה.





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים