לא קונים חתול בשק: מציאת צימרים אונליין בשלושה שלבים פשוטים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-12-2017
לא קונים חתול בשק: מציאת צימרים אונליין בשלושה שלבים פשוטים

מי מבטיח לכם שהצימר ההוא שהזמנתם טלפונית הוא בול מה שחיפשתם?מי אמר שדווקא המקום הכי מומלץ על ידי החברים שלכם יתאים לכם באותה המידה?ומי מכם עוד חושב שצריך ללכת רק על הזול ביותר כי זה עדיין הכי משתלם?אנחנו מקווים שאתם כבר מבינים לאן אנחנו חותרים עם השאלות האלה,מפני שנופשים רבים עדיין טועים בבחירת מקומות החופשה שלהם וממש לא נרצה שתהיו הבאים בתור. בכתבה הבאה תשמעו מאיתנו על כל הדרכים למציאתצימרים אונליין ואיך תתאימו לעצמכם את המקום המושלם. לגזור ולשמור:



השלב הראשון – בודקים היטב מה הכי חשוב לכם בחופשה

מה הפאשן שלכם בנופש? טיולים? נוף מדהים? פרטיות מוחלטת? שירות 5 כוכבים? לכל זוג ומשפחה שיוצאים לנופש יש מספר פרמטרים חשובים לבחירת המקום והם ממש לא חייבים להיות אותם הפרמטרים כמו של כולם. תתפלאו, יש גם כאלה שהכי חשוב להם שיהיה ערסל במרפסת, כי ככה הם מדמיינים את החופשה הבאה שלהם. ומי אתם שתתווכחו? האמת היא, שעם היצע מוגבר של צימרים אונליין, אפשר למצוא בדיוק את מבוקשכם האישי. הטריק הראשון הוא להפסיק להקשיב לקולות הרקע וקודם כל לבדוק עם עצמכם – מה אתם רוצים אישית מהנופש? מהם שלושת הדברים החשובים לכם ביותר? קרבה לאטרקציה מסוימת, ארוחת בוקר עשירה, בריכה פרטית וכד'. לאחר שמצאתם, יהיה אפשרי לפתוח בחיפושים ולסנן את כל הצימרים שלא עונים על הצורך שלכם.


מחפשים צימרים ברגע האחרון? >>


השלב השני – בודקים עלות מול תועלת

מציאת צימרים אונליין תכיל לרוב טווח מחירים עדכני שיקל עליכם את מסע החיפושים. בשלב זה ייתכן ונשארתם עם 4-5 צימרים מתאימים וכעת מה שנותר הוא לבדוק מה עוד הם מספקים וכמה הם עולים בפועל – כולל תמחור על לילות נוספים, ארוחת בוקר ואקסטרות נוספות. כמובן שככל שהמחיר נמוך יותר והדברים שאתם מקבלים במסגרתו רבים יותר החופשה שווה יותר, אך חשוב מאוד להיזהר ממחיר "מסנוור" מידי, שלא בטוח שיכיל בפועל את כל השפע האפשרי. חשוב לדעת שמחיר ממוצע בצימר איכותי הינו 600 ₪ ועל כן צימר שמבטיח לכם בריכה פרטית וארוחת בוקר ענקית במחיר מופחת מכך באופן משמעותי, אמור להדליק לכם נורה אדומה, מפני שייתכן והוא יחסיר מכם בדברים אחרים.


שקט, שלווה ורומנטיקה במיטבה


השלב השלישי – מוודאים את הפרטים הקטנים ונוסעים בלב שלם

האם בכל זאת לצימר שבחרתם יש מספר המלצות טובות ועדכניות? האם התמונות מעוררות בכם חשק לבקר במקום? האם המארחים נשמעים חביבים ונעימים גם בשיחה טלפונית ביום הגעתכם? זה הזמן לסגור הרמטית את כל הפרטים השוליים שעד עכשיו פחות התרכזנו בהם. ואם לא תרגישו איך הזמן עף, תצטערו שנגמר או שתחשבו על ביקור נוסף, תדעו שזו הייתה התאמה משמיים.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים