להרגיש בחו"ל, להישאר קרוב: 4 צימרים בעיצוב ואדריכלות מעבר לים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-05-2019
להרגיש בחו"ל, להישאר קרוב: 4 צימרים בעיצוב ואדריכלות מעבר לים

צימרים בעשורים האחרונים מציגים מגוון עצום של סגנונות. העיצובים מושפעים מרעיונות עולמיים ומורשת שהבאנו מארצות אחרות. אז מה הפלא שאנחנו כל כך אוהבים אותם?

חופשה פרטית היא מקום של הגשמת חלומות. גם פנטזיה, גם מציאות שהיינו רוצים לחיות בה וגם רמה עיצובית ששומרת על האנרגיות שלנו גבוהות. אנשים או לעניינינו, מעצבי צימרים, לוקחים את ההשראה שלהם ממגזינים, סרטים, טיולים בעולם ולמעשה כל מקום תיירותי אחר שממש היינו רוצים להיות בו עכשיו.

מכיוון שלא תמיד יש לנו את האפשרות לתפוס את הטיסה הבאה למקומות כמו מיקונוס, ברצלונה או מדריד, הכנו לכם סיור מושלם בצימרים עם השראה ורעיונות מעבר לים.

אחוזת עדנ'ס – מיפן ועד מרוקו

אנשים מטיילים בעולם, פוגשים מבנים מדהימים ורוצים לשכפל את האנרגיות והקסם שלהם גם אצלנו בישראל. אז למה לא ליהנות מכל העולמות אם אפשר? אחוזת עדנ'ס היא מתחם בוטיק שבו נמצאים 5 צימרים יוקרתיים, לכל אחד מוטיבים ממקום אחר בעולם ולכולם יחד בריכת שחייה מפוארת ומתחם ספא עשיר. כל מה שאתם צריכים כדי לקבל את מלוא הפינוק רק בלי כל הקטע הזה של צ'ק אין וכבודה ובורדינג ומוניות.

%@%@%p-23259x

ולדמנס – אי יווני של רומנטיקה

חופי הים התיכון ובעיקר האיים היווניים מספקים לכל דורש חופשה חלומית בהחלט. על אוזו בטברנה ונוף משובץ בתים קובייתיים עם בוסתני פרי וצמחייה מטפסת, התייר הישראלי מרגיש חופשי באמת. אז הוא מוותר על גג הרעפים ומשטיח את הגג, צובע יפה בלבן ובורא סביבת פנים מקסימה ומטופחת שעושה נעים בלב וגם ברומנטיקה. כאן בולדמנ'ס לכל אחת משתי סוויטות היוקרה המרהיבות הללו יש גם בריכה פרטית ובוסתן פורח שופע צמחייה וירוק עם הרבה פינות סתלבט לרבוץ בהן בכיף.

סוויטות מצפה האגם – מה שבין סיאסטה לפיאסטה

ומחופשת צ'ארטר אחת לשנייה, התחלנו לגלות גם את ספרד. מצאנו מורשת אבודה וסיפור אהבה עם אחד המקומות הכי מבוקשים בפלנטה. ספרד היא ההשראה של המון צימרים בצפון שקישטו בפרחים, הוסיפו פרזולי ברזל, רהיטי עץ מוקפדים וכמובן פטיו ענק כדי שיהיה אפשר לספוג את הבריזה המקומית. וכך כל אחת מ-3 הסוויטות במקום זוכה לפרטיות מוחלטת בתוך חלל פנים מעוצב ומפואר, עם מרפסת ענק וג'קוזי ספא חלומי שצופה על כל הכנרת.

הסוויטה של הגר ויאיר – האקסקלוסיב הצרפתי-איטלקי

בניינטיז התחלנו לגלות את הפסטה והאספרסו, התלהבנו ממפרט ערוצים מגוון וממקומות שנותנים לנו הרגשה של חבל ארץ אחר. טוסקנה ופרובנס הפכו מכאן והלאה ללהיטי ענק, למקום שאליו מגיעים כדי לנוח עם יופי ואסתטיקה בעין וגם לקבל שירות חם ואדיב. כאן מתקבלת סוויטת פרברים יוצאת דופן עם תקרה גבוהה, צבעוניות, חלונות פרופיל בלגיים וג'קוזי שצופה לגן המקסים שבחוץ. פרטי, עשיר ומפנק, בדיוק כמו הדבר האמיתי.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים