כל הסיבות ללכת לצימר משפחתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2018
כל הסיבות ללכת לצימר משפחתי

כ-5 מיליון תיירים צפויים לעבור עד סוף הקיץ הזה בנתב"ג. נתון כפול כמעט מהשנה החולפת, מה שמצביע לא רק על זמינות גבוהה של טיסות ומחירים אטרקטיביים שנמצאים במגמת ירידה, אלא גם על הצורך וההשתוקקות להימלט לחופשה קצרה שתפיג את הלחצים ותגרום לנו לבלות קצת יותר עם האהובים שלנו. אז תנו לאחרים לעמוד הפעם בתור לבורדינג ולהתרוצץ אחרי הילדים – לנו יש סיבות טובות שבגללן כדאי להגיע לצימר משפחתי.

למה בעצם צימר משפחתי?

אתם זקוקים למקום בו תוכלו להתגבש, לרענן את תחומי העניין ולהוסיף לאוסף החוויות המשפחתי. לשם כך, כדאי שתגיעו אל מרחב נטול מחויבויות שהשגרה לא עומדת בו למבחן ואפשר רק ליהנות ולספוג ממנו תחושות של רוגע. כל צימר משפחתי יבטיח לכם מרחב אישי נעים וירוק, בסביבה פורחת ובנופים ציוריים. חלל הפנים מעוצב בקפידה ומוסיף עוד עניין ואילו הבריכה שכמובן מתאימה לכולם, תספק לכם פיתרון מדהים לבילוי המשותף. אם אתם מחפשים צימרים למשפחות בכל אזור הצפון ולא מתמקדים באזור מסוים, כדאי לוודא שסביבכם נמצאות גם אטרקציות טובות כמו טיולי סוסים, ג'יפים, טרקטורונים ונחלים שירעננו את משך החופשה ויגרמו לכם לצאת ו"לראות עולם" מחוץ לגדרות הנופש. בנוסף, האטרקציה מהווה פיתרון המשך לכל רגע ביום בו הילדים עשויים לריב, למצות את הבריכה ולהשתעמם.

%@%@%p-24958x

טיפים לבחירת הצימר המשפחתי המושלם

תמונות – בחנו את תמונות המקום ונסו לאתר את הפרטים הקטנים ביותר: האם ישנם מספיק מקומות ישיבה סביב הבריכה? האם המתחם מגודר? האם קיים חדר ילדים נפרד וכיצד הוא נראה? האם קיים שטח מיועד למנגל? נסו להתמקד לא רק במה שמוצג בתמונה, אלא בכל הפרטים הקטנים שנמצאים מאחוריה ויכולים לשקף במדויק כיצד נראית החוויה בפועל.

המלצות – המלצות טובות ורלוונטיות שנמסרו בשנה החולפת יעזרו לכם לקבל החלטה האם לנפוש בצימר זה או להמשיך הלאה בחיפושים. תוכלו לקבל גם המלצות מחברים ומכרים שהתארחו לאחרונה ולבדוק במצב זה, שוב, את מה שמשתקף מהתמונות.

מחיר – אל תתפתו לחשוב שחופשה בתוך צימר למשפחות הנחשבת לזולה מאוד בהכרח תהיה האיכותית ביותר. לרוב מחיר נמוך באופן חריג מבטא ליקויים או בעיות שירות ותחזוקה קיימות ולא בטוח שתחזרו ממנו הביתה מרוצים. כדאי להתמקד בקטגוריית המחיר ה"ממוצעת", זו שבמסגרתה ניתן לקבל אירוח איכותי, נעים והוגן בכל זמן ותקופה בשנה.

מתייעצים עם צימרטופ – לא מצליחים לקבל החלטה בנוגע לכמות החדרים הדרושה, האזור הנכון או המקום האיכותי ביותר? תוכלו להתייעץ איתנו מידי יום בווצאפ דרך לחיצה על כפתור העזרה ולקבל מענה מיידי לכל שאלה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים