מלכים של סופ"ש: צימרים דרוזים וצרקסים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-12-2017
מלכים של סופ"ש: צימרים דרוזים וצרקסים

אם אתם מדמיינים מקום ליהנות בו מכל העולמות, כששפע תפנוקים מורעפים עליכם למשך כל השהות והנוף הוא באופן רשמי היפה במדינה – אתם מדמיינים אירוח דרוזי וצ'רכסי. הכפרים הגליליים מסבירי פנים לכל אורח ומציעים חגיגה שלמה של תרבות פנאי עשירה ומפוארת במתחם עצמו ומחוצה לו, שממש לא הולכת להסתכם בבריכה בלבד. קבלו את המומלצים של צימרטופ בקטגוריה:


נוגעים בשמיים

אם הייתם ציפור, כנראה שכך הייתם רואים את העולם: מגבוה, הכי גבוה שרק אפשר, כשכל הגליל פרוש לכם על כף היד (עוד על צימרים בגליל). שם המקום כמובן מסגיר את הנוף העוצמתי שתזכו לו כאן ומעבר לזה, המיקום מצוין למטיילים ולמשפחות הרפתקניות שחושקים בבילוי ובמראות חדשים. מתחם הצימרים נוגעים בשמיים ממוקם בריחאניה, פסגה גלילית מפוארת שמכילה בתוכה מורשת צ'רכסית עתיקה. הבילוי שלכם כאן יכול להשתלב נפלא עם בתי האוכל המקומיים, מוזיאון המורשת המפורסם והחגים. במתחם עצמו תפגשו בארבעה צימרים יפים ואלגנטיים, הכוללים מתחם חוץ מפואר בעל בריכת שחייה, ג'קוזי ספא ומפלס שיזוף הצופים בקו פתוח לנוף בלתי ייאמן.


הצימרים של טלי

נשארים בריחאניה ונכנסים אל מעוז הפינוקים היפהפה שממוקם בפינה אישית ועטופה ירוק. גם כאן תמצאו ארבעה צימרים לזוגות ומשפחות כשכל אחד מהם נהנה מפינוקי אקסטרה נון סטופ. סתם ככה, כי מתחשק למארחים שלכם. בפנים שוכן ג'קוזי רומנטי בעוד שבחוץ נמצאת הבריכה המפנקת מוקפת בגן מטופח ונוף הרים ססגוני. למטיילים בסביבה ישנן הצעות מסלולים בשפע, הכל מסיור בכרמים וההרים הסמוכים, דרך מגון אינסופי כמעט של אטרקציות ועד מורשת הכפר המיוחדת.


ג


אחוזת אדי

ומה תגידו על אירוח בלב החורש הטבעי של יערות הכרמל? החזון של צמד המארחים מדאלית אל כרמל היה להקים רזורט כפרי נפרד לחלוטין מההמולה, שכל כולו צופה לנוף המיוחד של האזור. וזה הצליח להם! האחוזה עטופה בירוק בלבד, כוללת ארבעה צימרים ווילת נופש אחת על פני שטח עצום מימדים שכולו גן מלכותי אחד גדול. בלב הגן תוכלו להמשיך ליהנות גם מבריכת זרמים חמה ומפנקת ולצידה ג'קוזי ספא. אזור הכרמל עתיר פעילויות, אטרקציות ומסלולי טיול רבים. אפשרי לתכנן את החופשה שלכם גם בהתאם לפסטיבלים והאירועים הרבים המתקיימים בכרמל סביב החגים.




מרום הכרמל

אולי האותנטי ביותר מכל הרשימה, שמתמקד בעיקר בשלווה הזוגית, אפס הפרעות ובטן מלאה לאורך כל שעות היום... מרום הכרמל הוא מתחם צימרים רגוע ושליו הממוקם בכרמל ומשקיף לנוף פתוח ומיוחד. כל אחד מארבע הצימרים מתאפיין באווירה כפרית אותנטית ומכיל ג'קוזי רומנטי, כאשר המתחם כולו עטוף שבילים משורטטים וצמחייה נפלאה ובליבו מצוי מאהל "זולה" אותנטי שתענוג להעביר בו את היום, להירגע ולהתכבד משלל המטעמים.

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים