טעימה קצת אחרת: אירוח דרוזי, בדואי וצ'רקסי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-07-2018
טעימה קצת אחרת: אירוח דרוזי, בדואי וצ'רקסי

האותנטיות לא חלפה ממדינתנו הצנועה מעולם והיא נמצאת במרחק נגיעה – רק שעתיים שלוש מהמרכז לכל כיוון. צימרטופ ממליצים לכם על אירוח בסגנון דרוזי, בדואי או צ'רקסי נחשב ללהיט זוגי, משפחתי וקבוצתי עולה ומבוקש בשנה האחרונה, שכדאי להתנסות בו כדי להבין את עוצמת החוויה. ככה זה כשהנופש הוא לא רק נופש, אלא גם טיול בליבה של תרבות קדומה ומיוחדת.

הנוף שווה את הכל

מושבי הצ'רקסיים והדרוזיים מצויים בארץ הגליל, כאשר הם ממוקמים על פסגות הרים גבוהות וצופות אל נופים חלומיים שכלל לא נראים כמו בארץ. זוהי הזדמנות לחוות את מדינתנו היפה מגבוה ולראות פשוט את הכל: רכסים, נחלים, גבולות, מטעים ושדות – דרכים רגליות או רכביות שבהחלט תרצו לטייל בהן אחרי ארוחת הבוקר. ואם כבר הזכרנו אותה, לרוב גם היא תוגש לכם על רקע הנוף המדהים, תזרים אליכם אנרגיות חדשות ותעורר בכם השראה.

האירוח – הרבה יותר מחמישה כוכבים

אפשר להרגיש בבית כבר מהרגע הראשון. הכנסת האורחים המפורסמת אצל הדרוזים, הבדואים וצ'רקסיים לא פוסחת על אורחי הצימרים. כל צימר זוגי זוכה למיטב פינוקי הבית, למטעמים מהמטבח האותנטי שבושלו ביד אוהבת ולשלל הפתעות לאורך החופשה, שיגרמו לכם לתהות אם לא הגעתם לחופשת הכל כלול... גם מבחינת השירות המצופה לאורח, אוחזים מקומות אלה באיכות מיטבית ביחס לרמת הניקיון, השלווה והשירות האישי. המתקנים נחשבים לגדולים ומפנקים וברוב מתחמי הנופש האותנטיים תוכלו למצוא בריכה רחבת ידיים, מתקן ג'קוזי ספא זרמים מפנק ביותר, משחקייה גדולה לילדים ושלל אמצעים נוספים שיעשירו את חופשתכם. רוצים לצאת מרוצים באמת? צימרים רומנטיים שכאלה הם כל מה שאתם צריכים.


כיצד לבחור במתחם הנופש המתאים?

בחירה באירוח אותנטי באחד הכפרים הדרוזיים, הבדואים או הצ'רקסיים קשורה רבות ביתר הדברים שתרצו לבצע במהלך הנופש: האם תעדיפו לטייל או שבא לכם בטן גב? אתם לבד או עם ילדים? חשוב לכם להיות לבד או שאורחים נוספים לא יפריעו לכם ליהנות? חשוב להבין שאמנם קיימים קווים זהים שמייחדים את סגנון הנופש הזה, אך כיתר הצימרים הם יכולים להכיל גם וגם על מנת לשרת מגוון רחב של קהלים. חשוב לבדוק את מתקני המקום הקיימים בטרם ההזמנה, לסקור את התמונות להתרשמות מהמתחם ולהבין מה הייחודיות האישית שלו – האם הנוף השקט והמרהיב? האם שלל המתקנים? האם הקרבה למסלולי הטיול או דווקא המחיר? על כל פנים החוויה המובטחת לכם כוללת שפע רב, אירוח משובח והמון נחת, שאתם בוודאי זקוקים לה.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים