רוצים להתנתק קצת מהטכנולוגיה? בואו לצימרים מבודדים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-03-2020
רוצים להתנתק קצת מהטכנולוגיה? בואו לצימרים מבודדים בצפון

צריך לאוורר את הראש, הגוף והנפש ולטעון את המצברים האישיים לקראת חזקה לשגרה והמשך של היומיום כפי שהוא רגיל אליו. אין זה אומר דבר על מרמור אישי או על בעיות שקיימות בתוך המשפחה אלא זה מצביע אך ורק על דבר אחד – רצון לשבור את השגרה, לשנות את התפאורה שרגילים אליה ולחוש תחושות שונים מהרגיל. במצבים כאלה אנשים בדרך כלל נוסעים לחופשה בחוץ לארץ אך מכיוון שלא תמיד זה אפשרי, יש אפשרות טובה אחרת – נסיעה לצימר מבודד אי שם ברחבי המדינה.


לבחור צימר מבודד שמתאים להתנתקות

צפון הארץ הוא אזור שיהיה מושלם להתנתקות מהשגרה ומהטכנולוגיה היומיומית. כבר בנסיעה אל הצימר אפשר ליהנות דרך חלון הרכב מנופים מדהימים, מפריחה בשדות, מעצי פרי ומנופי הגליל, הכנרת ורמת הגולן. יש כל כך הרבה מה לראות שההתנתקות המיוחלת מתחילה כבר בדרך. לכן חשוב מאד לבחור בקפידה את הצימר המבודד שאליו נעלמים למשך יום או יומיים (או אופי אפילו מעט יותר). עדיף לבחור בצימר שממוקם במקום מרוחק מאד על מנת שלא להרגיש שנשארים קרוב מדי הביתה וכדי שיהיה זמן נסיעה מספק בין הבית לבין הצימר עצמו. במשך הנסיעה אפשר יהיה לחוש את ההתנתקות הרצויה ואילו הנסיעה חזור תהיה שימושית מאד כדי להחזיר את התודעה ומחשבה לקראת ההגעה הביתה ולשגרה.


מה זה אומר צימר מבודד?

מי שרוצה את השקט שלו לבד חייב למצוא צימר מבודד. אין טעם לפגוש בהרבה אנשים כשרוצים להתנתק משגרה, מהיומיום ומהטכנולוגיה. מפגשים עם אנשים יגלשו מהר מאד לטלפונים וטלוויזיות וכך תתפספס המטרה של ההגעה לצימר. הצימרים המבודדים הם הפתרון המושלם למצב זה. מדובר בצימר שגם אם יש כמה מהם ששייכים אותם הבעלים – יהיה מרווח גדול ביניהם ולא יהיה ביניהם חיבור פיזי צמוד. כל אורח יזכה לפרטיות מלאה, ללא אורחים בלתי רצויים ובלי לפגוש אנשים אחרים בצורה אקראית. פרטיות מלאה, ניתוק מלא. ישנם צימרים מבודדים שיש בהם גם ג'קוזי או בריכה וכך אפשר גם לתת לגוף מנוחה והנאה בזמן ההתנתקות המנטלית והנפשית.


השירותים הדרושים בצימר מבודד

בעלי צימרים רבים מכירים את הצורך בניתוק מוחלט וברוב המקרים אפשר להגיע, לשהות ולעזוב בלי להיתקל בהם אפילו פעם אחת. גם עבורם מדובר בהקלה ולכן הם יעשו כל שביכולתם על מנת לוודא שהאורח שלהם נהנה ומשיג את המטרות שלו. הם ידאגו טרם הגעתו שיהיו בחדר כל הפריטים והאביזרים שהוא יצטרך למשך השהות שלו כדי שלא יצטרך לפנות אליהם ולבקש בקשות נוספות – מספיק מגבות, מים חמים למקלחת, כלי אוכל נקיים, מצעים ופריטי טקסטיל וכל מה שצריך לשהייה מוצלחת ומפנקת. ישנם מקרים שבהם בעלי הצימרים יפנקו מעל ומעבר ובצימר תחכה סלסלת פירות טריים, בקבוק יין או סודה, אריזת שוקולד ועוד.

חדר רחצה בעיצוב מודרני בקווים לבנים ונקיים


נסיעה לצימר מבודד – הרגל שחייבים לאמץ!

כל אחד צריך להתנתק לגמרי מדי פעם מהשגרה והיומיום, להחליש את עוצמת הקול של הצלצולים במכשיר הטלפון הנייד שלו ולהתרכז במראות של מקום חדש ואזור שונה מזה שהוא רגיל אליו. בצפון הארץ ישנם הרבה מאד צימרים מבודדים שיהיו מושלמים לצורך זה וכדאי לבחור בדיוק את הצימר שיתאים לכל אחד ואחד. החזרה לשגרה תהיה נעימה יותר ואפשר יהיה להרגיש רוגע כללי בעת החזרה הביתה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים