מתלבטים היכן לנפוש? הנה כמה פרמטרים לבחירת צימרים שיקלו על הבחירה שלכם:

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2017
מתלבטים היכן לנפוש? הנה כמה פרמטרים לבחירת צימרים שיקלו על הבחירה שלכם:

לא קל להיות זה שמחליט לאן. מבחינה סטטיסטית, תמיד אחד מבני הזוג הוא זה שבסוף נותן את הטון בנוגע לבילוי מחוץ לבית וזה בכלל לא משנה אם מדובר בארוחה משפחתית במסעדה או בדייט בקולנוע רק לשניכם. אך כשמדובר בחופשה, חייבים שני בני הזוג להיות מעורבים בצורה מקסימלית בכל הפרטים כדי שהמקום יוכל לענות על צרכי שני הצדדים (ועוד לא הוספנו את הילדודס או החברים שמצטרפים). וכאן מתחילה המלאכה האמיתית: מתי לנסוע? איזה אזור עדיף? באיזה תאריך? מהו התקציב? ועוד ועוד שאלות רבות. אמנם יש כמה דברים שתיאלצו בכל זאת להחליט בעצמכם, אבל הנה מספר פרמטרים לבחירת צימרים שיתחילו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן:


הזמן


אם אתם ספונטניים וחושקים בנופש מיידי, מזג האוויר בחוץ לא אמור לעניין אתכם. מעבר לכך, הוא אפילו לא נחשב יותר כמגבלה! צימרים רבים מציעים בחודשי החורף בריכת שחייה מחוממת ומקורה כך שאפשר ליהנות מהבריכה בדיוק מאותו האופן ובכך גם לשלב את שלל יתרונות העונה כמו הנוף המדהים, האוויר הנקי והרומנטיקה המקסימה הזו שבכוס יין בתוך ג'קוזי מוקף נרות... מה שאמור לקחת מכם יותר זמן מחשבתי הוא דווקא התאריך של החופשה, כאשר מחירי הלילות משתנים בהתאם לסופ"ש אמצע שבוע, חג וחופשה כללית. לכן בשיקולי הזמן נכנס גם עניין התקציב - מחפשים צימר לא יקר? הזמינו לאמצע השבוע, מחוץ לחופשות והחגים. למידע על צימר עם בריכה פרטית

המקום


לוקיישן הוא הא'-ב' של עולם הנופש. אתם יכולים למצוא את הצימר המדהים בתבל, לשלוף אותו בפינצטה לאחר שסקרתם שוב ושוב עשרותפרמטרים לבחירת צימריםועדיין להתאכזב שהמיקום שלו רחוק/ ללא נוף/ בסביבה לא נעימה (מחקו את המיותר). חשבו על מה שהכי היה מעניין אתכם לראות בעיניים – נוף מדברי? יער? אולי הים? האם תעדיפו מקום מנותק להתבודדות מלאה או אפשרות לצאת פה ושם החוצה ולפגוש פנים חדשות? האם תהיו מעוניינים במפגש עם אוכלוסייה מסוימת (מושב קהילתי-דתי, אירוח דרוזי, כפר אקולוגי וכד') או להתמקם בסמוך למסלול טיול מועדף?


האותיות הקטנות


זוג חביב שפגשנו סיפר על חופשתו האחרונה בצימר. המקום היה מושלם, התזמון היה במזג אוויר אביבי והמארחים נהדרים. אך רק דבר אחד לא בדקו מראש – חדר השינה ממוקם בקומה השנייה, דבר שהקשה על בת הזוג הסובלת מצליעה להשתמש בנוחות מיטבית בצימר. לכן אסור להקל ראש בסקירת כל הפרטים הקטנים החשובים לכם: ארוחות כשרות, כלי מטבח כשרים, שעות פעילות לבריכה (קיים בחלק מהמקומות), אלרגיות שונות (מזון, עצים ובע"ח בסביבה, ריפוד מסוים ועוד), מגבלות רפואיות ואמצעי בטיחות (שטיחון למניעת החלקות באמבט למען הילדים, למשל) וכל שאלה נוספת שתבטיח לכם חופשה מעולה ורגועה ללא ספקות, כבר מהרגע הראשון.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים